AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #1 Skrevet 1. juli 2015 Jeg er jente og lurer på noe. Jeg har lest mye innpå her om strengen på penis som ryker under sex. Hva skjer egentlig da? Hvorfor skjer det, og skjer det ofte? Føler det er mange her som har opplevd det. Har forstått det slik at det er veldig vondt for gutten og at det fosser ut blod. Men hva skjer så? Må gutten sy, eller stopper blødningene etterhvert og alt blir bra? Anonymous poster hash: f79d4...d92
Cowboy Lotte Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 Det skjedde med min ex, og det blødde som et uvær, men etter dette så slet han aldri med trang forhud mer. Nesten som et mirakel.
Nanami Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 Skjedde med exen min. Han trodde jeg fikk mensen, for det var så utrolig mye blod. Han måtte ikke sy, men kunne ikke ha sex/runke/osv på mange uker. Etterpå så den litt rar ut. Litt skjev på en måte.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 Herregud,dette tør jeg ikke tenke på engang.. Anonymous poster hash: 939a6...91c 4
Mendaså Skrevet 2. juli 2015 #5 Skrevet 2. juli 2015 Det skjedde med min ex, og det blødde som et uvær, men etter dette så slet han aldri med trang forhud mer. Nesten som et mirakel. Cowboy Lotte da! Det var et menneske du ridde på, ikke ryggen til en utemmet okse 😂 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #6 Skrevet 3. juli 2015 Så blødningene stopper av seg selv, og så må gutten ha vondt i lange uker, og så får han misformet penis?Anonymous poster hash: f79d4...d92
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #7 Skrevet 3. juli 2015 Skjedde med kjæresten min, blødde ikke så mye men han fikk vondt. Dro til legen og fikk en salve sånn at såret skulle gro fortere. Den forandret seg ikke noe etter det, og han har ikke slitt noe med det i ettertid Anonymous poster hash: 17c54...3d0
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2015 #8 Skrevet 3. juli 2015 Det kan skje hvis det er litt for tørt i skjeden slik at det blir for lite friksjon. Forhuden blir da trekt altfor langt tilbake, og da kan strengen ryke Anonymous poster hash: 17c54...3d0
Nanami Skrevet 3. juli 2015 #9 Skrevet 3. juli 2015 Så blødningene stopper av seg selv, og så må gutten ha vondt i lange uker, og så får han misformet penis?Anonymous poster hash: f79d4...d92 Det var det som skjedde her. Betyr ikke at det skjer med alle. Har vel også noe med i hvilken grad den ryker. Den løsner vel sjeldent helt. Må ha vært noe sånt som skjedde med exen. Det kan skje hvis det er litt for tørt i skjeden slik at det blir for lite friksjon. Forhuden blir da trekt altfor langt tilbake, og da kan strengen ryke Anonymous poster hash: 17c54...3d0 Må ikke nødvendigvis være tørt. Jeg var ikke tørr. Men det var en veldig rar stilling på en benk. Så det ble bare sånn.
Gjest HarryDotter Skrevet 4. juli 2015 #10 Skrevet 4. juli 2015 Uff....både dette og det å "brekke" pikken må være det værste man kan oppleve under sex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå