AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #1 Skrevet 1. juli 2015 Og gjemmer den under senga mi😖 I dag fant jeg ei lita skogsmus (bestemor??) og masse fjær fra en fugl. Hun har katteluke så klarer ikke alltid kontrollere hva hu har med seg inn. Jeg forstår at det er instinkt og naturlig, men døde dyr under senga er kjipt😔 Kan jeg legge pepper der eller noe ant så hu holder seg unna! Tror forresten det skjedde mens jeg sov for hørte hu va veldig urolig, mjaua o snakka en hel del mens hu svinsa rundt.... Anonymous poster hash: e1a95...a3b
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #2 Skrevet 1. juli 2015 Snakk med Fame, katta hennes kommer med orm!Anonymous poster hash: 70d81...b19
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #3 Skrevet 2. juli 2015 Og gjemmer den under senga mi I dag fant jeg ei lita skogsmus (bestemor??) og masse fjær fra en fugl. Hun har katteluke så klarer ikke alltid kontrollere hva hu har med seg inn. Jeg forstår at det er instinkt og naturlig, men døde dyr under senga er kjipt Kan jeg legge pepper der eller noe ant så hu holder seg unna! Tror forresten det skjedde mens jeg sov for hørte hu va veldig urolig, mjaua o snakka en hel del mens hu svinsa rundt....Anonymous poster hash: e1a95...a3b Hvis katten er mye ute i denne perioden, kan du kanskje begrense antall rom inne i huset den har tilgang på? Lukke døra til soverommet? Her har vi samme problem på sommerstid. Og kattene har derfor kun tilgang til entreen og badet når de kommer inn på egenhånd gjennom katteluka. Anonymous poster hash: 90f8f...da5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 Snakk med Fame, katta hennes kommer med orm!Anonymous poster hash: 70d81...b19 Det har frk.Fryd her gjort også- men den kom ikke inn, lå bare pent på trappa. Levende. Men er jo redd ho driver å tar med seg div inn og gjemmer- så finner jeg en orm i klærne mine 😁 TsAnonymous poster hash: e1a95...a3b
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #5 Skrevet 2. juli 2015 Hvis katten er mye ute i denne perioden, kan du kanskje begrense antall rom inne i huset den har tilgang på? Lukke døra til soverommet? Her har vi samme problem på sommerstid. Og kattene har derfor kun tilgang til entreen og badet når de kommer inn på egenhånd gjennom katteluka. Anonymous poster hash: 90f8f...da5 Ja tenkt på det. Men i såfall begrenser jeg ho da til et bad på 6kvm😩 det setter ho neppe pris på! Men skal lukke dører til soverom uansett... Men pepper i hjørnene er ikke god ide? Anonymous poster hash: e1a95...a3b
Fame Skrevet 2. juli 2015 #6 Skrevet 2. juli 2015 Snakk med Fame, katta hennes kommer med orm!Anonymous poster hash: 70d81...b19 Stålorm. Det er øgler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå