Førstegangsmamma20 Skrevet 1. juli 2015 #1 Skrevet 1. juli 2015 Hei! Idag var jeg på ultralyd og fikk bekreftet det magefølelsen min har sagt siden jeg fant ut at jeg var gravid... Nemlig at det er en liten prins i magen Jeg så med en gang at det var en gutt, jordmoren trengte ikke å si noe! Var en utrolig opplevelse å se gullet for første gang, og skal tilbake om 2 uker - gleder meg! Derfor lurer jeg på om dere har noen fine og spesielle guttenavn? Har tenkt på Fillip/Filip, men barnefar er ikke så enig. Takker for svar
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #2 Skrevet 1. juli 2015 Tiedemann Morgan Victor Bastian Anonymous poster hash: 9e940...faa
Gjest Belle âme Skrevet 1. juli 2015 #5 Skrevet 1. juli 2015 Tidemann er søtt 💗 Martinus Kjell Bjarne Ingebrikt Christen Torkjell/Torgeir/Torbjørn Ingebjørn Valdemar Ingmar Erling Severin Sakarias Øystein Ørjan Ørjar Stein(ar).
ops2 Skrevet 1. juli 2015 #6 Skrevet 1. juli 2015 Aimar. http://www.klikk.no/foreldre/navneguiden/guttenavn/Aimar Niall. https://no.wikipedia.org/wiki/Niall_Noigíallach Aatami, finsk variant av Adam.
Gjest Belle âme Skrevet 1. juli 2015 #8 Skrevet 1. juli 2015 Aimar. http://www.klikk.no/foreldre/navneguiden/guttenavn/Aimar Niall. https://no.wikipedia.org/wiki/Niall_Noigíallach Aatami, finsk variant av Adam. Niall er bra 👍🏼
Connery Skrevet 1. juli 2015 #9 Skrevet 1. juli 2015 Wilhelm Cedric Hector Ludvig Liker disse navnene veldig godt
missLynch Skrevet 1. juli 2015 #10 Skrevet 1. juli 2015 Torjus Jardar Kyrre Olve Olaus Spørs om du liker norske eller internasjonale navn? 1
Gjest Dårris Skrevet 1. juli 2015 #11 Skrevet 1. juli 2015 (endret) Gunleik Havstein Hilovard Gustav Nathanielsalamander Ola Conny Jonnyronny Kårejonny Endret 1. juli 2015 av Ræff 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #12 Skrevet 1. juli 2015 Hei! Idag var jeg på ultralyd og fikk bekreftet det magefølelsen min har sagt siden jeg fant ut at jeg var gravid... Nemlig at det er en liten prins i magen Jeg så med en gang at det var en gutt, jordmoren trengte ikke å si noe! Var en utrolig opplevelse å se gullet for første gang, og skal tilbake om 2 uker - gleder meg! Derfor lurer jeg på om dere har noen fine og spesielle guttenavn? Har tenkt på Fillip/Filip, men barnefar er ikke så enig. Takker for svar Med mindre du er Mette Marit, så er det nok en helt vanlig gutt i magen din.. Anonymous poster hash: 5430b...a20 16
Førstegangsmamma20 Skrevet 1. juli 2015 Forfatter #13 Skrevet 1. juli 2015 Torjus Jardar Kyrre Olve Olaus Spørs om du liker norske eller internasjonale navn? Jeg er åpen for alle forslag, men prøver å styre unna navnene som har vært på topp de siste årene som feks theodor, gabriel, leander, osv... Likte Torjus
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #14 Skrevet 1. juli 2015 BergsveinAnonymous poster hash: 2472d...a95
Førstegangsmamma20 Skrevet 1. juli 2015 Forfatter #15 Skrevet 1. juli 2015 Med mindre du er Mette Marit, så er det nok en helt vanlig gutt i magen din.. Anonymous poster hash: 5430b...a20 Og hva mener du med det? For meg er han ikke en "vanlig" gutt. 3
Henschi Skrevet 1. juli 2015 #16 Skrevet 1. juli 2015 Og hva mener du med det? For meg er han ikke en "vanlig" gutt. Ikke bry deg om sånne dumme komentarer.. selvfølgelig er han lille prinsen din :D Gratulerer og lykke til
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #17 Skrevet 1. juli 2015 Derfor lurer jeg på om dere har noen fine og spesielle guttenavn? Har tenkt på Fillip/Filip, men barnefar er ikke så enig. Takker for svar Hvis du vil ha noe veldig spesielt, bør du satse på navn av type Finn, Gunnar, Kjell, Jan, Olav osv. Filip går det tretten av på dusinet. Anonymous poster hash: acdfc...441 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #18 Skrevet 2. juli 2015 Theis Evert Hammond Greger Sylvester Jonna Sullivan Taniel Anonymous poster hash: 9e940...faa
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #19 Skrevet 2. juli 2015 Torje Brage Jarand Tarjei Bror Brian Olai Sture SturleAnonymous poster hash: ad297...bf6
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #20 Skrevet 2. juli 2015 Neo Dante Wilmer Iver Ivo Diego Vincent Kian Millian Lee Nestor Emmet Orion Felix Lenny Boye Anonymous poster hash: 8c146...4e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå