AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #1 Skrevet 1. juli 2015 I begynnelsen av denne uken ble jeg påkjørt av en bil i sykkelfeltet. Det kom to politibiler til stedet og gjorde jobben sin derfra. Jeg ble sendt med ambulanse til sykehuset. Av naturlige årsaker ble det ikke fylt ut skadeskjema på stedet. Det ble opprettet en trafikksak av politiet, men hva blir den faktiske prosessen videre? Jeg antar at jeg på et tidspunkt mottar et brev med opplysninger fra politiet. Jeg ønsker egentlig å få avklart forsikringsoppgjøret snarest. Mitt forsikringsselskap har gitt meg bekreftelse på at de dekker kostnadene for behandling av personskadene, så er det de materielle skadene som gjenstår. Er det vanlig at jeg tar kontakt med politiet og får personalia på vedkommende som kjørte og hans forsikringsinformasjon eller er det rutiner på dette der det skjer delvis automatisk? For jeg er ikke helt komfortabel med tanken på å ringe opp han som kjørte meg ned for at han skal gi meg korrekt informasjon. Anonymous poster hash: 3e97c...73a
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #2 Skrevet 1. juli 2015 Du melder kun til ditt forsikringsselskap, så tar de saken. Men det er det offentlige som betaler behandlingen for personskadene, ikke forsikringsselskapet....Anonymous poster hash: 7a793...4ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå