AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #1 Skrevet 1. juli 2015 Hva er egentlig verst? Bli værende i et dårlig forhold eller bryte ut av forholdet og bli singel i en alder av 40? (jeg er også barnløs,om det skulle ha noe å si.blir det kanskje verre da?) Anonymous poster hash: ca073...948
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 1. juli 2015 #2 Skrevet 1. juli 2015 Bare en av dem er et onde og det er å bli værende i et dårlig forhold Og være singel i en alder av 40 er ikke et onde. Men dette viser jo bare hvor tragiske mennesker er. De er faktisk så avhenige av andre mennesker at de vil heller bli oss noen de har det dårlig med en og være single fordi de ikke tør å være alene. patetisk og det å være barnløs er ikke tragisk. 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #3 Skrevet 1. juli 2015 Verst å bli værende i et dårlig forhold. Fælt å føle seg ensom selv i tosomhet. Jeg tror at går man for lenge på akkord med seg selv og "lider" i et dårlig forhold, så mister man tilslutt seg selv også. Ville heller vært singel! Trenger jo ikke bli for alltid det da, men ville faktisk heller risikert å være singel "forever after" enn å bli i et dårlig forhold uten utsikter til forbedring. Anonymous poster hash: fe9d9...175 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #4 Skrevet 1. juli 2015 Barnløs og i et dårlig forhold? Enkelt valg for min del, da blir jeg singel. Livet er for kort til å ikke ha det bra, og å være singel som 40-åring er slettes ikke verken tragisk eller patetisk. Ærlig talt, hva med din egenverd og selvrespekt? Anonymous poster hash: 0c927...0bc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå