AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #1 Skrevet 1. juli 2015 Hvorfor skjer dette? Jeg er svært utrent pga sykdom, men har klart å begynne å gå korte turer. Hver eneste gang jeg går tur så får jeg så utrolig vondt i høyre skulder. Det har gått over når jeg kommer hjem og slapper av, men i dag så fortsetter det å gjøre vondt. Er det noe jeg kan tenke på når jeg gå turer? Prøver å ha en god kroppsholdning iallefallAnonymous poster hash: 2621f...0a2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #2 Skrevet 1. juli 2015 Rull på skuldrene (opp - bak - ned), frem med brystkassen og kjenn at du bruker hele kroppen når du går. Og ikke minst fokuser på pusten din. Anonymous poster hash: ce20c...82d
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #3 Skrevet 1. juli 2015 Rull på skuldrene (opp - bak - ned), frem med brystkassen og kjenn at du bruker hele kroppen når du går. Og ikke minst fokuser på pusten din. Anonymous poster hash: ce20c...82d Takk, skal prøve å rulle på skuldrene mens jeg går. Pusten passer jeg godt på Anonymous poster hash: 2621f...0a2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #4 Skrevet 1. juli 2015 Umulig å svare på, sæelig fordi vi ikke vet hva du har vært syk av. Har du lagt begge hender bak på ryggen når du går, og prøvd om det hjelper? Snakk med legen din han kjenner deg og din sykehistorie. Anonymous poster hash: 044eb...39b
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #5 Skrevet 1. juli 2015 Tipper du går for anspent... Når du spenner hele kroppen går det ofte utover skuldre/nakke. Prøv å slapp mer av når du går, beveg armene i takt med tempoet. Sleng med armene liksom. Godt skotøy er også viktig mtp forplantninger av stegene oppover i kroppen. Anonymous poster hash: 23ed6...f8b
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #6 Skrevet 2. juli 2015 Umulig å svare på, sæelig fordi vi ikke vet hva du har vært syk av. Har du lagt begge hender bak på ryggen når du går, og prøvd om det hjelper? Snakk med legen din han kjenner deg og din sykehistorie. Anonymous poster hash: 044eb...39b Jeg har en kronisk smertesykdom, så det kan nok spille en rolle, men jeg gidder ikke løpe til legen bare fordi jeg får vondt i en skulder. Da kunne jeg like gjerne flyttet ned dit Lurte egentlig bare på generelle tips og råd som kan hjelpe, og jeg skal teste ut det som har blitt nevnt her, men hendene bak ryggen blir vanskelig for jeg mister fort balansen Anonymous poster hash: 2621f...0a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå