Gjest Kajsa-krabat Skrevet 6. september 2004 #1 Skrevet 6. september 2004 (endret) !!! Endret 22. juni 2009 av Kajsa-krabat
Sandman Skrevet 6. september 2004 #2 Skrevet 6. september 2004 ...du, hvorfor går all din aggresjon mot henne? ...hun kan vel ikke "stjele" han hvis det er deg han virkelig vil være sammen med?? ...kan du ikke bare trekke på skuldrene av hennes oppførsel, og heller spare på kruttet, og bruke det på han, hvis han evt sviker deg?
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #3 Skrevet 6. september 2004 Stussa akkurat over det samme som deg sandman. Det er jo han som er sammen med deg ikke henne :-?
Gjest Morild Skrevet 6. september 2004 #4 Skrevet 6. september 2004 Veldig enig med Sandman. Det vil uansett alltid finnes slike som henne, det er adferden til samboeren din du bør sette spørsmålstegn ved.
Gjest Kajsa-krabat Skrevet 6. september 2004 #5 Skrevet 6. september 2004 Ja, det er akkurat han jeg har spurt...han nekter eller husker ikke. derav 1 sjanse til! Og kanskje jeg ikke utrykkte meg godt nok, jeg overser henne, det er mitt beste redskap, og når hun eventuellt tror eller forsøker å "stjele" han, da skal jeg vise henne hva jeg står for og at jeg er god nok for han! om det er meg han vil ha da...og det får jeg da inderlig tro... Og all min agressjon går ikke på henne...ikke derfor det endte med krangel mellom meg og sambo denne helga. Og om din mann hadde hatt en så sterk beundrerinne så hadde vel ikke du unnskyldt henne i å klå på din mann når du faktisk er tilstede?? Eller når du ikke var det for den saks skyld?? Anyone??
LilleBille Skrevet 6. september 2004 #6 Skrevet 6. september 2004 .. jeg er faktisk såpass gammeldags jeg at jeg synes man holder seg unna folk med partnere..
Gjest Kajsa-krabat Skrevet 6. september 2004 #7 Skrevet 6. september 2004 .. jeg er faktisk såpass gammeldags jeg at jeg synes man holder seg unna folk med partnere.. Thank you! det mener jeg og da...kunne aldri falt meg inn å sjekke etablerte menn... og jeg vet jo at hun er klar over det.
Jens Skrevet 6. september 2004 #8 Skrevet 6. september 2004 Men sier ikke samboeren din noe til henne?? Regner med att han sier han har samboer, og da må jo hun føle seg ganske dum! Og hvis han ikke har sagt noe, så liker han det vell.....og da hadde jeg sagt ifra til ham!
Gjest Pjusk Skrevet 6. september 2004 #9 Skrevet 6. september 2004 Det er mannen din sitt ansvar å stoppe dette! "Husker ikke...."
Gjest Kajsa-krabat Skrevet 6. september 2004 #10 Skrevet 6. september 2004 Men sier ikke samboeren din noe til henne?? Regner med att han sier han har samboer, og da må jo hun føle seg ganske dum! Og hvis han ikke har sagt noe, så liker han det vell.....og da hadde jeg sagt ifra til ham! Ingen trenger informere henne om det, det vet hun meget godt fra før... og min sambo...han går rundt og mener dette er så uskyldig og at han ikke gjør noe galt, merk HAN ikke gjør noe galt. Ikke vil han si i fra heller. Jeg mener det ikke er kun samleie som er "utroskap" og jeg mener at i et forhold burde det være likt begge veier, altså, det han mener jeg burde akseptere burde han og akseptere fra min side, altså at jeg kan ha samme friheten. Men jeg danset med en mann tre ganger vi var ute sist...tre danser av typen hopp og sprett, ikke noen klintango..og joda, det var ikke populært, da mener jeg han burde ta avstand til ting som sårer meg, som i dette tilfellet da hun klår på han, danser de så tar hun hånden under skjorta og stryker på ryggen og slikt, han spanderer på henne og har henne på fanget og slikt (har jeg hørt av en venninne som var på samme plass som de, personlig kom jeg litt senere)... Og JA, jeg er den første til å innrømme at sambo oppfører seg som en idiot i denne sammenhengen, men jeg går ikke av skaftet og flytter ut av en ting han ser på som "uskyldig"... Har prøvd å forklart han at dette er en ting som sårer meg, og jeg mener og det er feil over for denne forelskede jenta, fordi han gir henne jo oppmerksomhet og sikkert et "håp" at hun har noe sjans på å få til å splitte oss... Detter er komplisert...parforhold er vel gjerne det. men jeg er glad for alle som tar seg tid til å gi synspunkter...både de som er enige med meg og ikke...det frisker litt opp og får meg til å se saken fra mange sider, Takk!!
Gjest Madam Felle Skrevet 6. september 2004 #11 Skrevet 6. september 2004 ...du, hvorfor går all din aggresjon mot henne? ...hun kan vel ikke "stjele" han hvis det er deg han virkelig vil være sammen med?? ...kan du ikke bare trekke på skuldrene av hennes oppførsel, og heller spare på kruttet, og bruke det på han, hvis han evt sviker deg? Signerer på denne
Gjest Madam Felle Skrevet 6. september 2004 #12 Skrevet 6. september 2004 Ja' date=' det er akkurat han jeg har spurt...han nekter eller husker ikke. derav 1 sjanse til! Og kanskje jeg ikke utrykkte meg godt nok, jeg overser henne, det er mitt beste redskap, og når hun eventuellt tror eller forsøker å "stjele" han, da skal jeg vise henne hva jeg står for og at jeg er god nok for han! om det er meg han vil ha da...og det får jeg da inderlig tro... Og all min agressjon går ikke på henne...ikke derfor det endte med krangel mellom meg og sambo denne helga. Og om din mann hadde hatt en så sterk beundrerinne så hadde vel ikke du unnskyldt henne i å klå på din mann når du faktisk er tilstede?? Eller når du ikke var det for den saks skyld?? Anyone??[/quote'] Hadde ikke unnskyldt henne, men rett og slett bare gått der i fra. Jeg anser det som min kjære sin oppgave å holde såkalte "beundrerinner" på avstand. Klarer han ikke det så er han ikke verdt min tid. Hadde aldri giddet å begynne å krangle med en annen dame om min samboer. Det er sånn "fjortiser" gjør, go jeg vet at jeg er verdt mye mer enn som så.
Gjest Kajsa-ikke logget Skrevet 6. september 2004 #13 Skrevet 6. september 2004 Hadde aldri giddet å begynne å krangle med en annen dame om min samboer. Det er sånn "fjortiser" gjør, go jeg vet at jeg er verdt mye mer enn som så. Har ikke kranglet med henne heller kjære deg, kan godt hende du mener jeg oppfører meg som en fjorttis, men da får du bare mene det. Faktisk så har jeg aldri pratet med henne privat, kun når hun er innom jobben min som kunde. Så jeg har ikke kranglet med noen utenom sambo...og det jeg gjorde da jeg kom plums over dette var å gå hjem... Så jeg tror ikke du har lest alle innleggene mine her...
Gjest Madam Felle Skrevet 6. september 2004 #14 Skrevet 6. september 2004 Jeg leste nå det ene lange innlegget ditt lengre oppe, og min samboer hadde fått så hatten passer etter noe sånt. :evil: Beklager, men jeg finner det ikke uskyldig at han velger å spandere på henne. Lar henne få lvo til å stryke seg opp etter ryggen, og under skjorten til og med. Hadde som du, gitt han en sjangse til, og fortsatte han på samme måte, fikk han flytte for seg selv. For da passer han ikke til å bo sammen med noen. Tex har en fin uttalese på hva en kan gjøre mot andre. Og det er: " det du kan gjøre mot din mor, kan du også gjøre mot andre"
Jens Skrevet 6. september 2004 #15 Skrevet 6. september 2004 Jeg mener din samboer har gått langt over streken.
Gjest Kajsa-krabat Skrevet 6. september 2004 #16 Skrevet 6. september 2004 Jeg mener din samboer har gått langt over streken. Ja, jeg er jo utrolig skuffet...men vet ikke helt hva jeg skal gjøre i forhold til han, jeg har jo prøvd å si i fra, men han står på sitt (som sagt tidligere "husker ikke" "det er jo bare uskyldig")... jeg elsker han jo og ønsker vel ikke å diskutere dette noe mere med han på en stund. Jeg har sagt klart fra hva jeg mener... Tror jeg venter litt og ser det an, men nå føler jeg det jo som om jeg går rundt og spionerer på han, og skal han ut på byen og ikke jeg så vet jeg at jeg vil sitte med en guffen følelse i meg... Nå vet jeg jammen ikke hva jeg skal gjøre...hva ville noen av dere gjort i min situasjon? skal jeg ta det opp med han før det skjer noe mere?? Da frykter jeg at han føler at jeg beskylder han for å være utro, men kommer jeg over dette en gang til så tror jeg aller først at jeg klapper henne over kjeften og siden går hjem og pakker for han... Jeg har ikke tenkt å leve mitt liv sammen med en mann som ikke gjør meg lykkelig...selv om han absolut er mannen i mitt liv. Hjelp...... :-?
Sandman Skrevet 6. september 2004 #17 Skrevet 6. september 2004 om det er meg han vil ha da...og det får jeg da inderlig tro... På meg virker det som han er svært usikker på akkurat det...hvis ikke hadde han ikke opptrådt slik han gjør... Du skriver et annet sted: en gang til så tror jeg aller først at jeg klapper henne over kjeften og siden går hjem og pakker for han ...skjønner du ikke at hun er en utenforstående, som riktignok oppfører seg litt merkelig, men hun er på mange måter ingen "part" i forholdet mellom dere to! "uregelmessigheter" i et forhold, må ordnes opp paret i mellom! Det er han, og ingen annen, som er ansvarlig overfor deg!
tenker Skrevet 6. september 2004 #18 Skrevet 6. september 2004 Var det samme fyren som hadde klint med en dame på fest, nektet for det og sagt at han ikke husket noe dagen etterpå? Eller blander jeg sammen noe nå? I alle fall, jeg hadde blitt fly forbanna hvis han trodde han kunne komme unna med ting bare ved å skylde på fylla og si at han ikke husket noe av det. Da hadde jeg vært superstreng og sagt (en del av) dette: 1. Hvis han ikke ville at du skulle pakke og dra NÅ fikk han for #%!¤ se til å slutte med å juge om ting på en så idiotisk måte. "Gjorde det ikke, husker ikke", om ting som beviselig har skjedd, hva er det for noe? Tror han at du er helt dum? 2. Hvis han ikke vet hva han gjør/husker hva han gjør når han er på byen og drikker, betyr ikke det at han er fri til å gjøre som han vil der. Det betyr rett og slett at han ikke takler å drikke, og må slutte med det! I alle fall hvis han skal være sammen med deg! 3. Den dama får han værsågod å gi klar beskjed om å slutte å flørte/klå, og han skal slutte å spandere drinker på henne osv. Hvis ikke kan han vente seg å a) se deg i en liknende situasjon på byen neste gang eller B) få sakene sine pakket sammen og levert på døra hennes. Jeg synes det høres ut som du finner deg i alt for mye fra den gutten.
Gjest Kajsa-ikke logget Skrevet 6. september 2004 #19 Skrevet 6. september 2004 nei, klart er hun ingen part i vårt forhold, men det jeg skrev var OM det skulle skje igjen at jeg finner henne med hendene under skjorta på min mann... men det håper jeg virkelig at jeg slipper...
Bitte Skrevet 6. september 2004 #20 Skrevet 6. september 2004 Virker som om typen din koser seg...han får jo både i pose og sekk. Det er grenser for hvor mange ganger "husker ikke" replikker kan fungere! Hvis det er noen du skal "hevne" deg på - så må det jo være han. Hvis hun er singel,har hun jo forsåvidt ikke gjort noe galt. Ikke snillt å legge seg etter menn i forhold,men det er da hans jobb å informere om det! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå