Maggie74 Skrevet 5. juli 2002 #1 Skrevet 5. juli 2002 Vi har fått bildene fra fotografen. Vi skulle få de på diskett til å bruke til web'en men siden vi ikke fikk det tok jeg og scannet de. Jeg har laget et kjapt webshow. Kos dere! http://home.world-online.no/margfra/websho...ow/FrameSet.htm Maggie!
Gjest Solskinn Skrevet 5. juli 2002 #2 Skrevet 5. juli 2002 Gratulerer!! Så vakre og lykkelige dere var likte albummet ditt også!!!
Gjest *Perser* Skrevet 5. juli 2002 #4 Skrevet 5. juli 2002 åååå sååå nydelige dere var Gratulerer så mye og lykke til dere var bare såååå fin nydelig bukett også
Gjest svenskbrud Skrevet 5. juli 2002 #5 Skrevet 5. juli 2002 Gratulerar! Vad fina ni var, buketterna var helt underbara! Din klänning= toppen!´ Din man = WOW!!! Tack för att vi får se dina bilder! Lycka till!!!!!!
scorpion73 Skrevet 5. juli 2002 #6 Skrevet 5. juli 2002 så fine dere var. Gratulerer så mye, og lykke til videre.
Cr@sh Skrevet 7. juli 2002 #7 Skrevet 7. juli 2002 Jeg gleder meg så vanvittig når jeg ser andre som er så lykkelige og ser så flotte ut. Takk for at du deler dine bilder med oss....
june2002 Skrevet 9. juli 2002 #8 Skrevet 9. juli 2002 Gratulerer som mann og fru! :D Det var fine bilder! Dere var skikkelig fine. Dere hadde et virkelig behagelig web album.. PS Jeg likte brudebuketten din veldig godt forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå