Gå til innhold

Aelwyns Slankedagbok...

Aelwyn

Anbefalte innlegg

:danse: Jeg har gått ned 1,5kg! Måtte gå på vekta i sta sammen med lillebror... He he... Er litt stolt da! :sjarmor:

Så håper bare det fortsetter slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er fremdeles 1,5kg lettere... Ble nok litt mye kos etter jeg fant ut om vekt nedgangen. I dag skal jeg kose meg litt, så blir det på igjen fra i morra. (Spiser sunn frokost og lunsj, men skeier ut litt til middag, og med litt nammis i kveld :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::danse: Jeg er på 82,5-83kg! Så det går nedover, til tross for at jeg har kost meg litt med nam denne uka. :sjarmor: Dette går rette veien! (Skal skjerpe meg nå fremover og ikke spise søtt i tillegg!)

Med denne farta så er jeg vel nede på 70 kg til jul!

Jippi!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her renner det av skjønner jeg! Man skal kose seg da, tror det er mye vanskeligere med total avholdenhet enn hvis man vet man kan nyte noe godt når man virkelig har lyst!

Ønsker deg en god og slankende helg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: Vekta har stått stand by denne uka... Kan det ha noe med at jeg var ute og drakk øl i helga? Sikkert... Pluss at jeg spiste litt mer fy fy pga tante rød kom for 3gang på 1mnd! :evil:

Men, jeg gir ikke opp!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg lykke til!

Høres ut som om motivajonen er på topp da... og det er bra...

Når det gjelder å "sprekke", så har jeg tro på at dersom man har fryktelig lyst på noe søtt... så er det lov å ta seg en stripe kvikklunsj eller en rute melkesjokolade. Bedre å ta den lille biten du har så lyst på, enn å spise 2 yoghurter, 4 epler, litt rosiner, en havrekjeks og en håndfull druer +++ før du har stilt søthungeren. Faren er jo selvsagt at det ikke blir med den ene biten da... :klø:

Kunne trengt å gå ned noe kilo selv jeg... i hvert fall skjerpet meg betraktlig når det gjelder "snoping". Må nok innom her i ny og ne... kanskje får jeg inspirasjon av deg... Hold oss oppdatert da... og igjen; LYKKE TIL! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...