Aelwyn Skrevet 6. september 2004 #1 Del Skrevet 6. september 2004 Da har jeg bestemt meg, jeg SKAL ned i vekt... Jeg er 160 og 85kg, så vi begynner i det små, 5-10kg i første omgang... Jeg leste i Se og Hør om Davy Watne som gikk ned 18kg på 8 uker, bare ved og kutte ut søtt og fett, så da ble jeg inspirert. I tillegg skal jeg til Legen i dag og spørre ang Bukplastikk, så det er jo også en motivasjonskule. Drømmen er og komme inn i 38/40 igjen, og det håper jeg og greie, men etter to svangerskap ser jeg ikke ut. Så... Dag én: Jeg er 160 og 85kg, og skal smøre meg to skiver med et tynt lag brelett oliven og pålegg. Jeg drikker vann ved siden av, skal kjøpe Juice på butikken i dag, og Ekstra lett melk. Salat har jeg allerede begynt og spise nesten hver dag til Lunsj. Så håpet er stort og forventningene er lave foreløbig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. september 2004 #2 Del Skrevet 6. september 2004 Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 6. september 2004 #3 Del Skrevet 6. september 2004 Ønsker deg lykke til, Aelwyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morild Skrevet 6. september 2004 #4 Del Skrevet 6. september 2004 Lykke til! Har tro på at du når målene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 6. september 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 6. september 2004 Tusen takk alle tre. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 6. september 2004 #6 Del Skrevet 6. september 2004 Stå på, dette klarer du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 6. september 2004 #7 Del Skrevet 6. september 2004 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~*Tomine*~ Skrevet 6. september 2004 #8 Del Skrevet 6. september 2004 Lykke til! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. september 2004 #9 Del Skrevet 6. september 2004 Ønsker deg lykke til! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2004 #10 Del Skrevet 7. september 2004 Ønsker deg lykke til i massevis! Holder selv på med nytt og sunt kosthold for tiden, og jeg SKAL vinne over kiloene denne gangen! Husk å trimme litt i tillegg til sunt kosthold, da får du mye større uttelling, og du skaper muskler som igjen kan forbrenne! Titter innom deg, jeg! :D K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 7. september 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 7. september 2004 Takk for alle lykkeønskninger I går var jeg hos legen, og da ble det klart, jeg må ned 15 kg minst, før jeg får operasjonen. Så dette MÅ jeg klare. Jeg avskyr slik magen min ser ut nå... Så jeg håper dere kan hjelpe.. Dra meg opp når jeg føler meg nede og slikt da... Hvor mange mnd tror dere jeg trenger? Legen mente i Februar... Det er jo så lenge til! Jeg skal beg på treningssenteret snarest, har abb der nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 7. september 2004 #12 Del Skrevet 7. september 2004 Ikke gå ned for fort i alle fall, da forsvinner masse muskler også. 1 kg i uken er passe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 7. september 2004 #13 Del Skrevet 7. september 2004 Legen din har nok rett. Anbefalt vektnedgang er ½-1 kg i uken, husk at kiloene skal holde seg nede også! Går du ned veldig fort er sannsynligheten stor for at de kommer tilbake like for også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 11. september 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg har sprukket omtrent hver dag denne uka.. Det er den hersens iskaffen jeg ikke klarer meg uten... Jeg gomler riskaker når jeg får lyst på no og knaske på, har kjøpt inn youghurt, rugknekke etc... Og masse grønt.. Har spist to kokesjokolader den siste uka... Ammer enda, så det kan jo være en grunn? (Behov for no søtt da...) Tror jeg har tatt av meg 0,5kg, eller så er det bare vekta som er snill med meg, har ikke begynt og trene enda. :oops: Gikk hjem fra legen på Mandag, det er ca 2,5km og så har jeg gått med ungene hver dag... Men, vet ikke helt, synes ikke det blir det samme som god trening. Vel, idag er det lørdag, da skal jeg lage meg dip, skjære opp litt grønnsaker og kose meg på kvelden. Arkana: Har du tips til lette middager for én person? Resten av fam trenger ikke slanke seg, kun jeg... Takk for lykkeønskningene og de velmente ordene. *Skal bli flinkere til og skrive i andres dagbøker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. september 2004 #15 Del Skrevet 11. september 2004 Tror jeg har tatt av meg 0,5kg, eller så er det bare vekta som er snill med meg, har ikke begynt og trene enda. :oops: Gikk hjem fra legen på Mandag, det er ca 2,5km og så har jeg gått med ungene hver dag... Men, vet ikke helt, synes ikke det blir det samme som god trening. Nå må du ikke være så streng med deg selv, da! :fy: All bevegelse er positivt - hovedsaken er at du er i aktivitet! Det er ikke så farlig om du ikke har på deg treningsklærne når du trener - å gå tur er trim god nok! Hvis du i tillegg gjør styrkeøvelser eller går på treningsstudio innimellom, så hjelper det garantert! Og du - viser vekta 1/2 kg mindre, så HAR du gått ned 1/2 kg! Ikke tvile på det! Jeg ser du skal lage dip i kveld. Hvis du bruker kesam så får du en enda magrere dip enn om du bruker lettrømme! Bare et lite tips! Og når det gjelder sunne middager for en person, så vil jeg nevne noen. - Stekt kyllingfilet med grønnsaker og pasta eller ris. - Wok med kylling/svinekjøtt er jo både sunt, enkelt og godt. - Omelett med grønnsaker, skinke, ost og godt krydder. - "Gryte" med karbonadedeig, paprika og løk, evt. sopp, litt tomatpurre, en buljongterning og vann. Serverer med pasta eller ris til. Kanskje du får noen ideer? Ha en god helg, uten utskeielser! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 11. september 2004 Forfatter #16 Del Skrevet 11. september 2004 Takk takk K! (MÅ huske og kjøpe Kesam) Åssen diett er det du går på da? (Fant ut hvorfor jeg har sprukket på sjokkis denne uka.. Har fåt den mnd for 2 gang på litt over en uke... ... Fasans P-Sprøyte! Skal beg på spiral i stedet ja!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 11. september 2004 #17 Del Skrevet 11. september 2004 Skal si du er flink :-) ha en fin lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 11. september 2004 #18 Del Skrevet 11. september 2004 Tips: Hvis du ikke klarer å droppe smør på brødskiva fordi det blir for tørt, kan du prøve å bytte det ut med Kavli mager smøreost. MYE mindre kalorier enn det du nå bruker. Du trenger da ikke lage egen mat til middag for deg! Slankemat er sunn mat, og det kan alle spise, men de kan evt ta større porsjoner, ha på dressing osv. All trening er god trening, også turer. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 13. september 2004 Forfatter #19 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg sprakk litt i helga... Spiste litt smågodt... Men drakk vann og Pepsi Max ved siden av da. I går spiste jeg: 4 sånne tynne knekkebrød med philadelphia light og mager skinke på, Et fat med tomat,agurk og gulerøtter med kesam dip. Masse riskaker Drakk to glass med ekstra lett melk. Prøvde vel og veie opp for all godisen. Har bestemt meg for og veie meg èn gang uka, dvs Torsdager... I morgen skal men trene... Blir vel sliten etter 5 min med min kondis. Spent og se på torsdag om jeg har gått ned no mer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. september 2004 #20 Del Skrevet 13. september 2004 Hei på deg! Du - tusen takk for tipset i bryllupsdagboka mi - nå har jeg kommet i kontakt med selgeren, og det er veldig sannsynlig at det blir et kjøp! Takket være deg!!! Syns du har vært flink i helga jeg. Om man koser seg litt ekstra i helgene, men spiser og trener fornuftig ellers i uka, er det ingen krise mener jeg. Man må kunne unne seg litt godt også, ellers sprekker man en dag uansett. Vi skal jo tross alt leve med dette her på sikt, så noen "utskeielser" må man regne med. Blir spennende å se om ting har skjedd innen torsdag! :D K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå