nessi Skrevet 6. september 2004 #1 Skrevet 6. september 2004 (endret) På lørdag fikk jeg beskjed av min kjære at jeg måtte pakke en bag med sovepose, lommelykt, ullundertøy, bokseåpner, flaskeåpner, fyrstikker, gode sko, pen sko, pen klær og en god bok - å nei tenkte jeg. De skal vel ikke etterlate meg alene i skogen. Jeg er jo så mørkeredd. Vi kjørte av gårde, lang innover i skogen og da fikk jeg mistanke om at vi skulle på Nes villmarksforum, men min kjære kjørte forbi,men så snudde han og vi kjørte inn mot villmarksforumet. Litt innover veien stod en et par karer med to hester. Hurra – jeg skulle få ri. Jeg og han ene karen hadde en fin ridetur inn til ”leiren”. Der satt alle jentene med indianerfjær på hodet. Jeg fikk en rusbrus og ble kledd opp i indianerdrakt og sminket som skikkelig indianer . Så var vi på kanotur rundt et vann. Underveis måtte jeg i land og løse div oppgaver. Vi droppet heldigvis drikkingen underveis – for vi ble enige om at båtliv og fyll ikke hører sammen. Da vi kom i land igjen satt vi og drakk og skravlet en stund frem til det var klart for mat. Vi fikk nydelig finnbiffgryte, hjemmelaget potetstappe og brytebrød – kjempegodt. Så fikk jeg gaver hvor jeg måtte gjette hvem den var fra ut i fra innholdet. Ble en del drikking da jeg bommet ofte . Fikk et spill som stod av kort med tegninger som skulle symbolisere en barnesang, så skulle man gjette hvilken sang det var. Vi sang barnesanger så det joma – kjempe gøy. Utpå kvelden skiftet de andre til penklær, jeg fikk rettet på indianersminken og vi dro til et utested. Her dansa og festa vi til stedet stengte. Hadde det kjempe gøy. Han som hadde opplegget for oss på villmarksforumet kom også ut, og han sa at han hadde aldri hatt en morsommere gjeng der ute. 16 festglade jenter på tur – det burde bli gøy – og det ble det! Jeg hadde det helt topp fra jeg kom opp på hesteryggen til jeg var hjemme etter kl 3 en gang. (Det med bagen var bare for å lure meg heldigvis) Endret 21. september 2006 av nessi
Måne Skrevet 7. september 2004 #4 Skrevet 7. september 2004 Gratulerer med overstått! Det hørtes flott ut!
Seterjenta Skrevet 7. september 2004 #5 Skrevet 7. september 2004 Høres ut som et artig utdrikningslag!
Katrinemor Skrevet 8. september 2004 #6 Skrevet 8. september 2004 Sånt utdrikningslag vil jeg også ha!
magnhild Skrevet 8. september 2004 #7 Skrevet 8. september 2004 Det virket som et kjempebra utdrikningslag ja! Noe sånt kunne jeg også tenkt meg...
Grooo Skrevet 8. september 2004 #8 Skrevet 8. september 2004 Så fint at du hadde en flott dag, det er slik utdrikkningslag skal være!
Sita Skrevet 8. september 2004 #9 Skrevet 8. september 2004 Hørtes gøy ut Gratulerer så mye med vel overstått............
Annie Skrevet 9. september 2004 #10 Skrevet 9. september 2004 Det var utdrikningslaget sitt det!! Hørtes kjempefint ut!!
Gjest Poirot Skrevet 11. september 2004 #12 Skrevet 11. september 2004 Dette hørtes virkelig hyggelig ut.
Regina Phalangie Skrevet 11. september 2004 #13 Skrevet 11. september 2004 Er vel godt å være ferdig med det, tenker jeg. Flott du fikk en vellykket dag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå