Gå til innhold

Morgan eller Ola Conny?

Gjest Dårris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, hvem av de ville du datet?

Ingen av de. Men ok, mot trusler...? Ola Conny. For jeg ville aldri ha datet treigingen Morgan, selv ikke med en pistol mot hodet. Fy flate for en treg type! Jeg har aldri noensinne sett han bevege seg fort! Han er fysisk ute av stand til det, virker det som.

Noen som husker episoden der han skulle JODLE? Herregud, jeg vred meg som en mark i sofaen av flauhet og ubehag. Det var bare så pinlig, de lydene han sakte klemte ut av seg. Det lignet ikke jodling engang, og selv ikke da klarte han å få opp tempoet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er disse?

En tv-serie på TVN, som heter Ullared. En kjempestor butikk i Sverige, der disse to karene som nevnes i tråden er ansatte. Blant hundrevis av andre har de plukket ut de to mest spesielle figurene...

De har blitt tv-personligheter som også har fått et par andre egne programmer, for eksempel der de reiser rundt i verden, til USA og så videre. Det er uthenging og utdriting egentlig, i alle fall av Morgan som er så treg.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dårris

Hehehe, Morgan er nok litt behagelig anlagt, ja. Han er litt som Ludvig, alt er "fali".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

med en pistol til hodet - Morgan. Fordi han har penger! Og er for treg til å prate, og virker som en fyr som du kan overtale til å gjøre det meste av husarbeid. 

Så kan du være fri til å bruke pengene på hva du vil, og hvem sier du må være trofast mohahaha

Anonymous poster hash: a78b5...5be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro det eller ei, men Morgan er den som er mest oppegående av de to.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det måtte blitt Morgan. Ola Conny er definitivt den verste av de to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med en pistol til hodet - Morgan. Fordi han har penger! Og er for treg til å prate, og virker som en fyr som du kan overtale til å gjøre det meste av husarbeid. 

Så kan du være fri til å bruke pengene på hva du vil, og hvem sier du må være trofast mohahaha

Samme valget, hvis truet på livet, av samme årsaker. Grei å overtale, jeg kan stå for pratinga, han har stort hus og bra økonomi. Dessuten hadde han sikkert ikke protestert om jeg hadde ominnredet hele huset. Kanskje.

Anonymous poster hash: e0752...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med en pistol til hodet - Morgan. Fordi han har penger! Og er for treg til å prate, og virker som en fyr som du kan overtale til å gjøre det meste av husarbeid. Så kan du være fri til å bruke pengene på hva du vil, og hvem sier du må være trofast mohahaha Anonymous poster hash: a78b5...5be

Goldigger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen av dem, men om jeg må: Morgan. De er begge helt lost, men Morgan virker faktisk hakket mer oppegående. Ola Conny virker utrolig slitsom.

Anonymous poster hash: cd6ce...083
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk Ola Conny har noe sjarmerende ved seg, og tipper han har stor! hehe...

Anonymous poster hash: 267c8...9b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme valget, hvis truet på livet, av samme årsaker. Grei å overtale, jeg kan stå for pratinga, han har stort hus og bra økonomi. Dessuten hadde han sikkert ikke protestert om jeg hadde ominnredet hele huset. Kanskje.

Anonymous poster hash: e0752...1e7

trur Morgan hadde vært behagelig å bo med. Virker ikke som en fyr som prater høl i huet på folk akkurat  :skratte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morgan spiller bare treg i programmet .. noe må de jo gjøre for å få seere.

Husker i en innspilling da han sto og pratet i kameraet, så kom en kunde å sporte han om noe så ble han plutselig helt normal, pratet helt klart normalt (altså ikke sånn tregt som han ellers gjør i programmet).

Men om jeg MÅTT velge.. Morgan.. Ola Conny er så hæslig ;s

Anonymous poster hash: 12609...988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om, så må det bli Morgan. OC sier så mye rart og dumt. Sorry, men jeg hadde virkelig ikke holdt ut med han!

Anonymous poster hash: 92a9e...3fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Det finnes allerede en tråd om dette :)

Hvem er disse?

Har du virkelig ikke hørt om dem?

Anonymous poster hash: 35cff...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok kjedet vettet av meg med Morgan. Så det ville ikke vært rettferdig ovenfor han. Med Ola Conny ville jeg hvertfall fått en morsom date. Trenger jo ikke å bli noe mer uttover det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...