Gjest Dårris Skrevet 1. juli 2015 #1 Del Skrevet 1. juli 2015 Ja, hvem av de ville du datet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 1. juli 2015 #2 Del Skrevet 1. juli 2015 Ingen av de. Men hvis du holdt en pistol mot hodet mitt - Ola Conny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 1. juli 2015 #3 Del Skrevet 1. juli 2015 Ja, hvem av de ville du datet? Hvem er disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 1. juli 2015 #4 Del Skrevet 1. juli 2015 Ja, hvem av de ville du datet? Ingen av de. Men ok, mot trusler...? Ola Conny. For jeg ville aldri ha datet treigingen Morgan, selv ikke med en pistol mot hodet. Fy flate for en treg type! Jeg har aldri noensinne sett han bevege seg fort! Han er fysisk ute av stand til det, virker det som. Noen som husker episoden der han skulle JODLE? Herregud, jeg vred meg som en mark i sofaen av flauhet og ubehag. Det var bare så pinlig, de lydene han sakte klemte ut av seg. Det lignet ikke jodling engang, og selv ikke da klarte han å få opp tempoet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 1. juli 2015 #5 Del Skrevet 1. juli 2015 (endret) Hvem er disse? En tv-serie på TVN, som heter Ullared. En kjempestor butikk i Sverige, der disse to karene som nevnes i tråden er ansatte. Blant hundrevis av andre har de plukket ut de to mest spesielle figurene... De har blitt tv-personligheter som også har fått et par andre egne programmer, for eksempel der de reiser rundt i verden, til USA og så videre. Det er uthenging og utdriting egentlig, i alle fall av Morgan som er så treg. Endret 1. juli 2015 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dårris Skrevet 1. juli 2015 #6 Del Skrevet 1. juli 2015 Hehehe, Morgan er nok litt behagelig anlagt, ja. Han er litt som Ludvig, alt er "fali". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dårris Skrevet 1. juli 2015 #7 Del Skrevet 1. juli 2015 Bedagelig, ikke behagelig. Føkk autocorrect. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #8 Del Skrevet 1. juli 2015 med en pistol til hodet - Morgan. Fordi han har penger! Og er for treg til å prate, og virker som en fyr som du kan overtale til å gjøre det meste av husarbeid. Så kan du være fri til å bruke pengene på hva du vil, og hvem sier du må være trofast mohahaha Anonymous poster hash: a78b5...5be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ok2k Skrevet 1. juli 2015 #9 Del Skrevet 1. juli 2015 Tro det eller ei, men Morgan er den som er mest oppegående av de to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. juli 2015 #10 Del Skrevet 1. juli 2015 Det måtte blitt Morgan. Ola Conny er definitivt den verste av de to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #11 Del Skrevet 1. juli 2015 med en pistol til hodet - Morgan. Fordi han har penger! Og er for treg til å prate, og virker som en fyr som du kan overtale til å gjøre det meste av husarbeid. Så kan du være fri til å bruke pengene på hva du vil, og hvem sier du må være trofast mohahaha Anonymous poster hash: a78b5...5be Samme valget, hvis truet på livet, av samme årsaker. Grei å overtale, jeg kan stå for pratinga, han har stort hus og bra økonomi. Dessuten hadde han sikkert ikke protestert om jeg hadde ominnredet hele huset. Kanskje. Anonymous poster hash: e0752...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 2. juli 2015 #12 Del Skrevet 2. juli 2015 Ola Conny. På date med Morgan hadde nok blitt en veldig stille date Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 2. juli 2015 #13 Del Skrevet 2. juli 2015 med en pistol til hodet - Morgan. Fordi han har penger! Og er for treg til å prate, og virker som en fyr som du kan overtale til å gjøre det meste av husarbeid. Så kan du være fri til å bruke pengene på hva du vil, og hvem sier du må være trofast mohahaha Anonymous poster hash: a78b5...5be Goldigger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #14 Del Skrevet 2. juli 2015 Ingen av dem, men om jeg må: Morgan. De er begge helt lost, men Morgan virker faktisk hakket mer oppegående. Ola Conny virker utrolig slitsom. Anonymous poster hash: cd6ce...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #15 Del Skrevet 2. juli 2015 Jeg syns faktisk Ola Conny har noe sjarmerende ved seg, og tipper han har stor! hehe... Anonymous poster hash: 267c8...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #16 Del Skrevet 2. juli 2015 Samme valget, hvis truet på livet, av samme årsaker. Grei å overtale, jeg kan stå for pratinga, han har stort hus og bra økonomi. Dessuten hadde han sikkert ikke protestert om jeg hadde ominnredet hele huset. Kanskje. Anonymous poster hash: e0752...1e7 trur Morgan hadde vært behagelig å bo med. Virker ikke som en fyr som prater høl i huet på folk akkurat Anonymous poster hash: a78b5...5be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #17 Del Skrevet 5. juli 2015 Morgan spiller bare treg i programmet .. noe må de jo gjøre for å få seere. Husker i en innspilling da han sto og pratet i kameraet, så kom en kunde å sporte han om noe så ble han plutselig helt normal, pratet helt klart normalt (altså ikke sånn tregt som han ellers gjør i programmet). Men om jeg MÅTT velge.. Morgan.. Ola Conny er så hæslig ;s Anonymous poster hash: 12609...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #18 Del Skrevet 5. juli 2015 Når jeg tenker meg om, så må det bli Morgan. OC sier så mye rart og dumt. Sorry, men jeg hadde virkelig ikke holdt ut med han!Anonymous poster hash: 92a9e...3fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #19 Del Skrevet 30. juli 2015 Det finnes allerede en tråd om dette Hvem er disse?Har du virkelig ikke hørt om dem?Anonymous poster hash: 35cff...890 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peanut_juice Skrevet 30. juli 2015 #20 Del Skrevet 30. juli 2015 Jeg hadde nok kjedet vettet av meg med Morgan. Så det ville ikke vært rettferdig ovenfor han. Med Ola Conny ville jeg hvertfall fått en morsom date. Trenger jo ikke å bli noe mer uttover det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg