Nelle Skrevet 6. september 2004 #1 Skrevet 6. september 2004 http://www.dagbladet.no/kultur/2004/09/05/407470.html Hvorvidt kjendisene krever betaling for autografer eller ikke spiller liten rolle for meg, jeg driter i autografer og har liten interesse av slike. Men sjekk disse tennene!!! Hva ER det med dem!!?? Tennene sjokkerer meg faktisk mer enn det faktum at hun krever betaling for autografer... :kvalm: Nelle
Gjest Madam Felle Skrevet 6. september 2004 #3 Skrevet 6. september 2004 Ser ut som tannregulering, og derfor ser jeg ikke noe gale i det. Men det er en stor skam, å skulle ta betalt for autografen sin. Får være måte på diva-fakter. :evil:
Nelle Skrevet 6. september 2004 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2004 Jeg synes ikke det ser ut som regulering, jeg synes disse tennene ser gjennområtne ut!
Gjest heksa Skrevet 6. september 2004 #5 Skrevet 6. september 2004 er det ikke gull-tenner da? menere å ha hørt/lest at hun har fått satt inn gull-tenner.
Suzy Skrevet 6. september 2004 #6 Skrevet 6. september 2004 Tenner eller ei - å ta betaling for autografen er det latterligste jeg har hørt. Boikott kjærringa! :-?
Gjest heksa Skrevet 6. september 2004 #7 Skrevet 6. september 2004 det er da norske kjendis som og gjør.det var noen som sendte rundt brev til kjendiser med spørsmål om autograf og hadde lagt ved 50 kroner.Noen sendte autograf med pengene i retur, noen sendte kun autograf og noen sendte ingenting..
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #8 Skrevet 6. september 2004 Minner meg om noe farmor fortalte da hun kom hjem fra pensjonisttur til Jersey. Da var et av punktene på programmet at de kunne få kyss på kinnet og autograf av han skuespilleren som spilte Bergerac. Dette kostet ca 50 norske kroner pr stk. Farmor synes det hele var noe stort tull, men 30 gamle damer hadde stilt seg i kø, for dette var noe de måtte få med seg.
Arkana Skrevet 6. september 2004 #9 Skrevet 6. september 2004 Det der kan ikke være tannregulering, det må være råtne tenner og ser helt forferdelig ut. Men hun får helt sikkert behandlig for det.
Bridget Jones Skrevet 6. september 2004 #10 Skrevet 6. september 2004 Jeg synes ikke det ser ut som regulering' date=' jeg synes disse tennene ser gjennområtne ut! [/quote']
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #11 Skrevet 8. september 2004 http://content.clearchannel.com/Photos/mus...is/kelis_GI.jpg http://image.guardian.co.uk/sys-images/Gua...02/27/kelis.gif ser ikke så råtne ut her da..
Gjest Poirot Skrevet 9. september 2004 #12 Skrevet 9. september 2004 Nå var det vel ingen av oss som var tilstede og hørte hvordan dette evt ble sagt.... En rekke fans gikk derfra i sinne da de hørte det, sier hun. - Muligens akkurat det den slitne Kelis ønsket. En kjendis har ikke plikt til å skrive autografer til enhver tid det måtte passe en fan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå