AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #1 Skrevet 1. juli 2015 Her er situasjonen min: Fødte et barn i april og har permisjon fram til januar 2016, har da utbetalt ca 17000kr per måned i foreldrepenger. Bor med mannen min og mine totale utgifter i regninger er ca 2500kr, mannen min betaler lån, tv/Internett, strøm osv. Er uten arbeid når permisjonen er over og vil studere og ha en ordentlig utdannelse. Har generell studiekompetanse og ca 5 i snitt inkl alderspoeng. Vurderer nettstudier da jeg helst ikke vil sende barnet vårt i barnehage (i hvert fall ikke når han er så liten). Vil også søke meg helgejobb slik at mannen min kan være hjemme med den lille mens jeg er på jobb. Jeg er ute etter litt råd og tips fra noen utenforstående. Hva er lurt av meg å gjøre under permisjonen og hva burde jeg gjøre etter?Anonymous poster hash: 3f2d6...8aa
Christiania_Oslo Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 Du kan begynne på nettstudier nå mens du er i permisjon. Vent med å studere på skole til ungen er i bhg alder. Den første tiden synes jeg personlig du burde gå for deltidsjobb, rett og slett mtp ungen. Det tristeste jeg ser er unger på 1år som blir levert kl 08 og hentet kl 17 mandag-fredag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå