Gå til innhold

First Price fersk pizza

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd? Spiste den i dag og ble positivt overrasket. Bare 20 kr. 

Anonymous poster hash: a6f7b...3ce
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, den er god! :)

Anonymous poster hash: 2a527...f28
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det ekte ost på den?

Skrevet

Nei herre gud....klare ikke forestille meg at den er noe bedre Grandis :( 

Skrevet

Helt ok. Den er ikke en skikkelig god pizza, men det er det uansett ikke mulig å finne på butikken.

AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg mener helt seriøst at den er bedre enn vanlige pizzaer fra Big One. Og bedre enn flere andre også. Og bare 20 kr. Hvorfor bruke 40-50 kr da? Ja, man får kanskje ikke status av å handle First Price, men det får man bare leve med. Kassamannen og de bak i køen får bare le mens de sløser bort pengene sine. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker den, spesielt med litt oliven og pesto på, da blir den helt ok.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får hva du betaler. 20 kr for pizza. Er vel ikke beregnet som mat.

Anonymous poster hash: e8bd3...8d1

Skrevet

Altså, jeg mener helt seriøst at den er bedre enn vanlige pizzaer fra Big One. Og bedre enn flere andre også. Og bare 20 kr. Hvorfor bruke 40-50 kr da? Ja, man får kanskje ikke status av å handle First Price, men det får man bare leve med. Kassamannen og de bak i køen får bare le mens de sløser bort pengene sine. 

Status av att handla first price? tror ingen bryr sig i norge vart man handlar eftersom det bara finns 3 kedjor. Är ju samma leverantörer. Att köpa pizza i butik kommer aldrig någonsin vara statusfullt :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Status av att handla first price? tror ingen bryr sig i norge vart man handlar eftersom det bara finns 3 kedjor. Är ju samma leverantörer. Att köpa pizza i butik kommer aldrig någonsin vara statusfullt :)

Nei, men du blir ikke sett ned på om du kjøper Casa di Mama. Kjøper du First Price så tror jeg mange ser ned på deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Butikkpizzaer... Hvorfor kjøper dere det egentlig? Er det fordi det er godt? Eller er det fordi det er veldig lettvint? 

Anonymous poster hash: 21f1b...958

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...