AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #1 Skrevet 1. juli 2015 Jeg har lenge lurt på hvorfor man går ned i vekt under treningsøkten. Jeg skjønner at noe av det er på grunn av svette. Men sånn som i dag veier jeg 1 kg mindre etter treningsøkten, og alt det kan ikke være svette! Forbrennes fettet under treningsøkten eller merkes dette i ettertid? Og eventuelt hva mer kan det være? Det er vel ikke mange grammene jeg har forbrent vekk av fett heller bare på 1 økt.Anonymous poster hash: 57e11...7e4
Gjest Margit Spat Skrevet 1. juli 2015 #2 Skrevet 1. juli 2015 Du kan fint svette en liter på en treningsøkt. Se f.eks her: http://www.kk.no/livsstil/så-mye-vann-mister-du-på-trening-23406
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #3 Skrevet 1. juli 2015 Du kan helt fint svette flere liter iløpet av en treningsøkt. I tillegg mister du salt når du svetter, og dette igjen fører til at du binder mindre vann i kroppen. Anonymous poster hash: 8c5c4...fa9
Gjest me2u Skrevet 1. juli 2015 #4 Skrevet 1. juli 2015 Japp, vann og salter. I sekundet du drikker og spiser så kommer det på igjen. Jeg "legger på meg" opp til 2 kg etter middag. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå