Gå til innhold

HJELP! Rørene lager rare lyder og vannet funker ikke!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger litt hjelp her! Plutselig slår rørene noe veldig og lager masse lyder, vannet skifter mellom skikkelig trykk til bare vann, og bobler og bruser i vei, kommer en del vann, men lager bare masse lyd og ja. Vannet har vært helt fint frem til nå, brukte det fem minutter tidligere før det plutselig ble helt rart. Ingen av naboene er hjemme, men har ringt å forhørt meg med kommunen og skulle ikke være noe arbeid i nærheten.

Er alene hjemme med en liten baby, og har ikke alltid nok melk til fullamming, må jo dra på butikken for å kjøpe vann, men skulle helst hatt vann her også for å si det slik.

Siden det kommer vann betyr det kanskje ikke at det er stengt eller? Skal jeg prøve å la det renne for å se hva som skjer, har ikke turt å la det renne så veldig lenge, siden det lager så mye lyder, er redd jeg skal ødelegge noe!

Noen som vet hva det kan være, eller som har noen råd?

Anonymous poster hash: 7dca6...7fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje noen som har stengt stoppekranen. Prøv å la det renne. Lydene og sprutingen skal gi seg etter en liten stund.

Anonymous poster hash: a32ba...2d9

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje noen som har stengt stoppekranen. Prøv å la det renne. Lydene og sprutingen skal gi seg etter en liten stund. Anonymous poster hash: a32ba...2d9

Takk for svar! Er ingen naboer hjemme, så skjønner ikke hvem som skulle ha skrudd av! Men noen som ikke bor alt for langt unna bar spreder på i Hagen, så der er det hvert fall vann!

Hvor lenge er en liten stund da? Har ikke turt å la det renne i mer enn rundt 15 sekunder, for lager så mye rare lyder og slikt. Samboeren min kommer ikke hjem før om to dager heller :(

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Er ingen naboer hjemme, så skjønner ikke hvem som skulle ha skrudd av! Men noen som ikke bor alt for langt unna bar spreder på i Hagen, så der er det hvert fall vann!

Hvor lenge er en liten stund da? Har ikke turt å la det renne i mer enn rundt 15 sekunder, for lager så mye rare lyder og slikt. Samboeren min kommer ikke hjem før om to dager heller :(

Bare la det renne litt du så ordner det seg nok igjen. Høres ut som luft i systemet.

Har du kommunalt vann så kan du jo ringe kommunen og høre og har dere borevann så er det bare sånn innimellom.

Anonymous poster hash: b3951...59a

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hvordan vann vi har... :) men lot det renne i ett min nå, stabiliserte seg litt mer i forhold til styrken på vannet, men lager fremdeles en del lyder da! Tør ikke helt å drikke av det enda, eller gå på do, vet liksom ikke helt hva som skjer :s om det er stengt av burde der vel ikke komme vann?

AnonymBruker
Skrevet

La det renne i fem minutter. Er du redd, kok vannet.

Anonymous poster hash: 03d49...28c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...