Gå til innhold

Sex appeal - Somali vs Paki vs Thai vs Kurdi vs Indi

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg lurer på om hvilken nasjonaliteter i Norge syns dere er vakre av det eksotiske utvalget vi har her i Norge?

Hvilken av damer/menn er mest sexy og attraktive?

Somali vs Paki vs Thai vs Kurdi vs Indi

Anonymous poster hash: b74f4...f65
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Somali all the way siden jeg er somali selv 😄👍

Anonymous poster hash: 06d2d...b02

• Liker 1
Gjest Vireo
Skrevet

Ingen... Chilenske gutter lenge før noen av de nevnte

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pakistanske jenter er veldig vakre👌🏽

Anonymous poster hash: 17ec8...e0b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan strekke meg så langt ned på kartet som til dansker.

Anonymous poster hash: 9ba8e...42d
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av disse :(

Anonymous poster hash: c29be...52c
  • Liker 8
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Ut i fra de du nevnte syns jeg Thai er mest attraktive.

Skrevet

Thai er nok de mest sexy av de du nevner.

Men når det kommer til menn finnes det jævlig fine chilenere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er norsk jente. Personlig synes jeg damer fra arabiske land ol. er veldig pene.

Ellers finnes det kjekke menn fra de fleste land, har selv en pakistansk kjæreste. Og synes mørke menn fra typ midt-østen, ofte er kjekke.

Anonymous poster hash: 0e8d2...d76

Gjest Nikee
Skrevet

Tråden er ryddet for hatefullt innhold samt svar til dette

Nikee, mod

Skrevet

Pakistanske menn er pene i ansiktet ofte men... thats it. Liker svensker eller dansker eller skotter eller australienere eller anerikanere. De utlendingene fra den vestlige verden.

• Liker 1
Skrevet

Ingen av dem

Skrevet

Jeg syns ofte asiatiske jenter er pene, men den peneste jenta var indisk.

• Liker 1
Skrevet

Liker egentlig bare vestlige utlendinger. Kanskje en hot Sør-Amerikansk gutt kunne dugd, men har aldri funnet en mørk mann tiltrekkende. Men har selv venninner fra pakistan og Asia som er veldig pene, så skjønner at mange vestlige gutter liker dem (såfremt de ikke bruker hodeplagg).

• Liker 2
Gjest Nikee
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, diskriminerende innlegg samt svar til dette 

Nikee, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Så du mener at Scotte menn er penere enn pakistanske menn? Jeg personlig syns at pakistanere er mye penere enn folk fra den britiske halvøya. Det er kanskje fordi de er en blanding av arabere, persere og indere.

Jeg kan forstå at svenske og danske menn er "pene", men hele den britiske halvøya har vært isolert og er full av innavl i flere tusen år, det er ren genpool som har mikset med samme folkeslag, og derfor ser de folka så merkelige ut fra resten av vestlige sivilisasjonen.

Pakistanske menn er pene i ansiktet ofte men... thats it. Liker svensker eller dansker eller skotter eller australienere eller anerikanere. De utlendingene fra den vestlige verden.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis en jente bruker hodeplagg så er hun automatisk stygg i dine øyner?

Hvis hun kler seg som en "xore" da er hun plutselig vakker? Så du mener at hvis en jente ikke ønsker å vise sin hud, så er hun ikke tiltrekkende.

Jeg husker på barneskolen så sa min lærer at menn er tiltrukket av kvinner som er mystiske, og hvis de skjuler kroppen sin så blir de mer nysjerrig på dem, for alle er interessert i det som er ukjent, og det tiltrekker dem.

Liker egentlig bare vestlige utlendinger. Kanskje en hot Sør-Amerikansk gutt kunne dugd, men har aldri funnet en mørk mann tiltrekkende. Men har selv venninner fra pakistan og Asia som er veldig pene, så skjønner at mange vestlige gutter liker dem (såfremt de ikke bruker hodeplagg).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var det Karina Kapoor eller Kathrina Kaif :wow:

Jeg syns ofte asiatiske jenter er pene, men den peneste jenta var indisk.

Skrevet

Jeg synes utenlandske jenter er nydelige. Egentlig hvor som helst fra, men jeg har en ting for øst-asiatiske jenter (type Kina, Korea og Japan).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...