SiMa Skrevet 2. juli 2015 #21 Skrevet 2. juli 2015 Dagligleder er ganske negative mot oss som enda jobber der.. Så er litt usikker. Kan snakke med sjefen når jeg får tak i henne, har bare følelsen av at hun vil være negativ not meg hvis jeg slutter. Har ingenting å skjule, får bare ros fra sjefen og de andre ansatte. Snakk med både eier og daglig leder. Det kan hende daglig leder stiller seg positivt til å være referanse så du kan finne en annen jobb. Hvor lenge er du ansatt? Hvis du er ansatt for sommeren skulle det ikke være noe problem å snakke med eier og si at du ønsker å bruke henne som referanse når du søker deltidsjobb fra høsten. Et større problem er at det kan være vanskelig for mulig fremtidig arbeidsgiver å få tak i henne. Har dere fått lønn enda? Ikke la det gå for lang tid før dere begjærer bedriften konkurs, jeg tror det er opptil tre måneder før konkurs lønnsgarantien gjelder. Uansett, lykke til.
Inochan Skrevet 7. juli 2015 Forfatter #22 Skrevet 7. juli 2015 Snakk med både eier og daglig leder. Det kan hende daglig leder stiller seg positivt til å være referanse så du kan finne en annen jobb. Hvor lenge er du ansatt? Hvis du er ansatt for sommeren skulle det ikke være noe problem å snakke med eier og si at du ønsker å bruke henne som referanse når du søker deltidsjobb fra høsten. Et større problem er at det kan være vanskelig for mulig fremtidig arbeidsgiver å få tak i henne. Har dere fått lønn enda? Ikke la det gå for lang tid før dere begjærer bedriften konkurs, jeg tror det er opptil tre måneder før konkurs lønnsgarantien gjelder. Uansett, lykke til. Takk! Ser ut til at bedriften går oppover, har endelig fått kontakt med eier og hun har lovet lønn innen fredag. Dagligleder er veldig negativ til oss som jobber der... Så lite håp Er fast deltidsansatt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå