Gå til innhold

Vet ikke om jeg skal satse videre...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater, eller vet ikke om jeg vil kalle det det, men treffer en mann jeg er interessert i å bli bedre kjent med. Vi har visst av hverandre lenge, gått på samme skole, men aldri snakka særlig sammen, før han de siste månedene har tatt initiativ til endel samtaler på facebook. Vi har truffet hverandre flere ganger, alltid sammen med flere og han hinter bestandig til "å se film", noe jeg har avvist. Jeg skjønner at han vil ha sex, men fordi jeg liker han og ønsker å bli bedre kjent har jeg prøvd å utsette dette fordi jeg har tro på "bli kjent, så sex". Han har virket veldig kostbar den siste tiden, blitt litt borte og avvisende, for så etter noen dager vise interesse. Jeg tror vi begge er veldig bevisst på det "psykologiske spillet" som en bli-kjent-fase bærer mer eller mindre preg av. 

Synes han er så vanskelig å forholde seg til, pga variabel respons. Jeg har vel egentlig sagt til deg selv at jeg ikke orker bruke tid og energi på han, siden han feks prioriterer kompiser dager vi har avtalt å finne på noe. Likevel klarer jeg ikke å ignorere han når det går noen dager og han tar kontakt. Det er helt klart noe ved han jeg ikke klarer å gi slipp på, er nok litt "svak" for han, uten at jeg viser dette for tydelig. Kan jo legge til at han er ufattelig kjekk og at vi, etter min mening har en veldig bra kjemi. 

Vet ikke om jeg bør satse videre på en bli kjent fase som jeg syntes blir så mye fram og tilbake. Tenker nok at jeg som jente legger for mye i dette, selv om jeg prøver å ta være. Noen som kjenner deg igjen, har råd. Bør jeg møte han hjemme hos han, ha sex (for det ender garantert med det) også se hva som skjer videre? 

Jente 25

Anonymous poster hash: 2cc90...5fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker som det er du som tenker mest på sex, og skylder på at du tror han gjør det, fordi han er en mann. Klassisk.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...