Gå til innhold

Hunden min går rart

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For 2uker siden så syklet mannen min en tur med hunden vår for å slite henne litt ut. Jeg tror det ble litt for mye for henne for hun hadde litt rar gange, tar en del skritt før hun får rytmen tilbake. Kan se ut som det er ved hofteområde det gjør vondt.

Problemet er at det fortsatt ser litt vondt ut idet hun skal starte å gå enda. Går to-tre-fire skritt før hun går normalt. Jeg har prøvd å kjenne, men hun virker ikke å ha vondt når jeg tar på hu, og hu er fortsatt en gald og leken hund med stor appetitt. Jeg er livredd for at det skal være hd.

Skal til dyrlegen så fort jeg får lønninga 12 juli, men noen som har noen ord??

Anonymous poster hash: 27288...2be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

12. juli? Det er jo over en uke til! Tre uker til sammen med dette? Kan du ikke høre med mannen din om han kan legge ut? Dere får jo igjen dette på forsikringen. Hvor gammel er hunden? Har hun blitt røntget for HD tidligere? Dette bør du finne i kjøpekontrakten og/eller veterinærattesten fra du kjøpte henne, de pleier å røntge for HD.

Det er umulig for oss å si hva det er. Du må nesten ta henne med til veterinær.

Anonymous poster hash: dac64...dee
AnonymBruker
Skrevet

PS: Hunder bør ikke løpe heftig over lang tid på sykkeltur, og spesielt ikke hvis de er unge, utrente eller ikke konkurransehunder. Vanlig inntrening, og en grei huskeregel er egentlig at hunden skal trave og ikke løpe.

Vet det er for sent å si, men det kan jo være greit å ta med seg til en annen gang.

Anonymous poster hash: dac64...dee
Skrevet

Sykler dere med henne regelmessig? Om ikke, hun være lemster og sårbeint. Men siden det er såpass lenge siden er en tur til veterinær en god ide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...