AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #1 Skrevet 30. juni 2015 Vel.. Fordi jeg ikke er helt a4 og tar høyere studier, har jeg deltidsjobb.. Men den gjør meg sliten. skal i ny jobb i høsten (det har vært drømmen nesten hele livet), men det er en jobb hvor det er din insats som bestemmer hva du tjener, og man må jobbe seg opp. Men jeg er også redd for fremtiden. Hvordan det ender...eller om det blir krise, slik at man nesten ikke rekker å bruke tid med de man er glad i..Anonymous poster hash: 978dd...8b8
Cowboy Lotte Skrevet 1. juli 2015 #2 Skrevet 1. juli 2015 Du får vel tid til dem du er glad i, selv om du har fått en ny jobb? Er det slik at du må arbeide deg til fant for å få vanlig middels inntekt? Høres jo ikke særlig forlokkende ut.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #3 Skrevet 1. juli 2015 Din innsats bestemmer hva du tjener og du må jobbe deg opp.. er det Mary Kay eller en annen type mlm? Would not recommend. Anonymous poster hash: 29d5d...3be
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 Provisjonssalg (det høres slik ute) er ikke nødvendigvis den gunstigste formen for inntekt ettersom inntekten er lite forutsigbar. Er det en deltidsstilling du skal over i til høsten? - ved siden av studiene? Anonymous poster hash: fab9d...08d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå