AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #1 Skrevet 30. juni 2015 Vi skal på jentetur på høsten! Jeg er i tyveårene, mamma er i førtiårene. Torsdag til søndag. Hvilken by burde vi reise? Ha til ettertanke at vi skal være der på høsten. Anonymous poster hash: 361c3...c32
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #2 Skrevet 30. juni 2015 Vet det er delte meninger om hvilken by som er finest, men hos meg er det ingen tvil. Praha helt klart. Har vært i begge byene, men likte helt klart best Praha. En opplevelse å gå over Karlsbroen og bare se på folk og den fine byen. Har reist veldig mye og har Praha som en av mine favoritter. Likte meg ikke i Budapest, men kjenner folk som stadig reiser tilbake dit også. Tror dere får en kjempefin tur uansett hvilken by dere velger. Anonymous poster hash: 45cc5...258
Sannerlig Skrevet 30. juni 2015 #3 Skrevet 30. juni 2015 Vet det er delte meninger om hvilken by som er finest, men hos meg er det ingen tvil. Praha helt klart. Har vært i begge byene, men likte helt klart best Praha. En opplevelse å gå over Karlsbroen og bare se på folk og den fine byen. Har reist veldig mye og har Praha som en av mine favoritter. Likte meg ikke i Budapest, men kjenner folk som stadig reiser tilbake dit også. Tror dere får en kjempefin tur uansett hvilken by dere velger. Anonymous poster hash: 45cc5...258 Hvordan er utelivet i Praha?
Vampen Skrevet 30. juni 2015 #4 Skrevet 30. juni 2015 Hvordan er utelivet i Praha? Hehe, tvilsomt. TS: jeg sier meg enig meg TS over her, Praha uten tvil. Jeg er heller ikke så glad i Budapest, men Praha er en nydelig by. Synes også det er enklere med språk og lignende. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #5 Skrevet 1. juli 2015 Har reist mye til ulike byer I Europa, og Praha er en av mine favoritter. Elsker å reise til nye plasser, men har vært i Praha 5 ganger. Er noe med stemmningen og koseligheten. Har vært der både sommer og vinter, og selv om jeg er veldig glad i julen og julemarkedene, så er sommeren også fin. Det er masser av god shopping. Billige sko, krystall og herlige treleker og gammeldagse leker til barn. P.s sjokolademuseumet har mye spennende øl, og ta dere gjerne et øl-SPA. Budapest er fint det også altså. Har vært der to ganger, og om dere reiser dertil ville jeg tatt meg en runde på vinsmaking 20 min med bil utenfor sentrum. Er kjempe koselige vingårder der du får komme inn/hjem til de som bor der, og dere får smake masser av god vin.Er det Spa og bading dere er ute etter, er Budabest best på dette området. Om det har noe å si, er eg 25 år, og har hatt mamma med meg til begge stedene. Vi likte begge Praha best. Anonymous poster hash: 2d49f...19a
Gjest Marillia Skrevet 19. juli 2015 #6 Skrevet 19. juli 2015 Signerer alle over; uten tvil Praha. Byen er mer oversiktlig, det føles tryggere på kveldstid og maten var bedre. Anbefaler guidet tur første dagen for å bli kjent med byen, vel verdt pengene. Synest forøvrig at shoppingen er bedre i Praha også.
Nort Skrevet 20. juli 2015 #7 Skrevet 20. juli 2015 Praha har en av de beste nattklubbene i verden! Så det er helt vilt! Men man finner jo også mange hyggelige barer. Ville nok dratt til Praha (selv om jeg aldri har vært i Budapest)
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #8 Skrevet 21. juli 2015 Jeg ELSKER Budapest så du kan helt trygt dra dit også! Anbefaler at dere tar en av byene i år og den andre neste år. Begge er fantastiske :DAnonymous poster hash: cda20...4ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå