AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #1 Skrevet 30. juni 2015 Mye forvirring rundt nøpass til Tyrkia, selv om UD infomerer om at e-visum nå kan kjøpes også med nødpass.. Lurer bare på om noen har reist med dette i det siste- og om det gikk bra? Jeg har fått meg nødpass i dag og skrevet ut e-visumet, men skal besøke ambassaden for å få et stempel i morgen så jeg er helt sikker... livredd for at dette skal skjære seg. jeg kjenner til alle problemene folk har hatt m nødpass til tyrkia i fjor men i år er det altså nye regler, og det skal gå bra.. noen som kan bekrefte det?? Anonymous poster hash: ee3d5...782
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #2 Skrevet 30. juni 2015 Var da veldig til tråder om dette her i dag! Har ikke peiling, men håper det går i orden TS! Anonymous poster hash: a6378...40d
Miss Lucky Skrevet 30. juni 2015 #3 Skrevet 30. juni 2015 Jeg vet om flere som har gjort det i år ja. Sønnen min måtte få nødpass i fjor når vi reiste, var null problem da også
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #4 Skrevet 30. juni 2015 Var da veldig til tråder om dette her i dag! Har ikke peiling, men håper det går i orden TS!Anonymous poster hash: a6378...40d Hehe ja sorry - jo mer man googler og leter på nettet etter dette temaet, jo mer i villrede blir man. Jeg trodde opprinnelig at jeg var safe nå som jeg har fått nødpass og skrevet ut e-visum, men så dukker det opp en bruker som skriver at ambassaden i ankara skriver på sine sider at e-visum ikke funker med nødpass. tror nok den infoen er utdatert men hjelper å høre fra andre som faktisk har sluppet gjennom passkontrollen i tyrkia med nødpass og e-visum nå nylig :D Anonymous poster hash: ee3d5...782
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #5 Skrevet 30. juni 2015 Jeg vet om flere som har gjort det i år ja. Sønnen min måtte få nødpass i fjor når vi reiste, var null problem da også Til tyrkia altså? og med vanlig e-visum skrevet ut av dem selv? uten stemperl fra ambassaden? i så fall beroligende .) Anonymous poster hash: ee3d5...782
Miss Lucky Skrevet 30. juni 2015 #6 Skrevet 30. juni 2015 Til tyrkia altså? og med vanlig e-visum skrevet ut av dem selv? uten stemperl fra ambassaden? i så fall beroligende .)Anonymous poster hash: ee3d5...782 Jepp. http://www.landsider.no/land/tyrkia/reise/innreise/ Du har ingen grunn til å bekymre deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå