Gå til innhold

Noen som har reist til Tyrkia med nødpass og e-visum I VÅR/SOMMER?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mye forvirring rundt nøpass til Tyrkia, selv om UD infomerer om at e-visum nå kan kjøpes også med nødpass.. Lurer bare på om noen har reist med dette i det siste- og om det gikk bra? Jeg har fått meg nødpass i dag og skrevet ut e-visumet, men skal besøke ambassaden for å få et stempel i morgen så jeg er helt sikker... livredd for at dette skal skjære seg. jeg kjenner til alle problemene folk har hatt m nødpass til tyrkia i fjor men i år er det altså nye regler, og det skal gå bra.. noen som kan bekrefte det??

Anonymous poster hash: ee3d5...782
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var da veldig til tråder om dette her i dag! Har ikke peiling, men håper det går i orden TS!

Anonymous poster hash: a6378...40d

Skrevet

Jeg vet om flere som har gjort det i år ja.

Sønnen min måtte få nødpass i fjor når vi reiste, var null problem da også

AnonymBruker
Skrevet

Var da veldig til tråder om dette her i dag! Har ikke peiling, men håper det går i orden TS!

Anonymous poster hash: a6378...40d

Hehe ja sorry - jo mer man googler og leter på nettet etter dette temaet, jo mer i villrede blir man. Jeg trodde opprinnelig at jeg var safe nå som jeg har fått nødpass og skrevet ut e-visum, men så dukker det opp en bruker som skriver at ambassaden i ankara skriver på sine sider at e-visum ikke funker med nødpass. tror nok den infoen er utdatert men hjelper å høre fra andre som faktisk har sluppet gjennom passkontrollen i tyrkia med nødpass og e-visum nå nylig :D

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om flere som har gjort det i år ja.

Sønnen min måtte få nødpass i fjor når vi reiste, var null problem da også

Til tyrkia altså? og med vanlig e-visum skrevet ut av dem selv? uten stemperl fra ambassaden? i så fall beroligende .)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...