Maleficenta Skrevet 5. juli 2015 #41 Skrevet 5. juli 2015 Ts spurte ikke om deres syn på selskapsleker, men tips til selskapsleker som passer i bryllup! Hva dere mener er irrelevant for denne tråden. Kanskje hennes familie (og søserens svigerfamilie) syns det er gøy med leker.Anonymous poster hash: 8c27b...015 Foreslår igjen pakkeleken.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #42 Skrevet 5. juli 2015 Jeg var i et bryllup for ikke så lenge siden der de hadde en slags lek. Brudeparet fikk hver sine to plakater med bilde av seg selv og partneren. Så ble det stilt spørsmål der brudeparet skulle rekke opp bildet av den de mente det gjaldt. Ingen som hadde syntest det var litt morsomt? Anonymous poster hash: 90838...c33 Svarer kun på vegne av meg selv men nei:P sorry Anonymous poster hash: 2cf24...4a1 4
veslefrøken Skrevet 6. juli 2015 #44 Skrevet 6. juli 2015 i et bryllup jeg var i fikk bruden en pakke som hun skulle sende videre, og den som fikk den skulle sende videre til den med finest hår osv.. ble til slutt litt mer dristige ting, men endte opp med at bruden fikk gaven igjen. Et tips i allefall. Jeg likte ikke den leken for den gikk veldig internt i den gjengen som gaven først havnet i, morsomt for dem, men ikke oss andre. En anen gang var det quis, det kunne bli bra, men var mye spørsmål som hvor mange barn kommer brudeparet til å få, hva skal barna hete osv, alt var jo for morroskyld, men det veldig få viste var at bruden hadde fått beskjed om at hun aldri kunne føde barn, det endte i noe annet enn gledestårer for å si det sånn. Styrer man unna sånn kan quis bli gøy. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #45 Skrevet 6. juli 2015 i et bryllup jeg var i fikk bruden en pakke som hun skulle sende videre, og den som fikk den skulle sende videre til den med finest hår osv.. ble til slutt litt mer dristige ting, men endte opp med at bruden fikk gaven igjen. Et tips i allefall. Jeg likte ikke den leken for den gikk veldig internt i den gjengen som gaven først havnet i, morsomt for dem, men ikke oss andre. En sånn pakkelek har jeg også opplevd i noen selskaper. Det kan være morsomt, men bare hvis alle kjenner hverandre ganske godt og er i samme gjengen. Som du sier: det blir fort internt, og særlig hvis det legges inn litt dristigere ting enn "fineste bunaden", høyeste mannen osv, som verken er underholdende eller morsomt egentlig. Jeg synes derfor den passer best i f.eks førtiårslag rene vennefester og slike litt mer uhøytidelige anledninger. Anonymous poster hash: d45ce...373 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #46 Skrevet 6. juli 2015 Jeg har opplevd vellykkede, morsomme selskapsleker, men her og nå husker jeg bare de pinlige og plagsomme. De er nemlig i overveldende flertall. Arrangert moro er noe herk, spør dere meg (noe dere faktisk ikke gjør ). TS: Sørg i alle fall for at du vet at brudeparet liker selskapsleker før du setter igang planleggingen. (Det kommer ikke frem i innlegget ditt om dette er på brudeparets initiativ eller ikke.) Anonymous poster hash: 6ce88...bd7 1
Maleficenta Skrevet 6. juli 2015 #47 Skrevet 6. juli 2015 i et bryllup jeg var i fikk bruden en pakke som hun skulle sende videre, og den som fikk den skulle sende videre til den med finest hår osv.. ble til slutt litt mer dristige ting, men endte opp med at bruden fikk gaven igjen. Et tips i allefall. Jeg likte ikke den leken for den gikk veldig internt i den gjengen som gaven først havnet i, morsomt for dem, men ikke oss andre. En anen gang var det quis, det kunne bli bra, men var mye spørsmål som hvor mange barn kommer brudeparet til å få, hva skal barna hete osv, alt var jo for morroskyld, men det veldig få viste var at bruden hadde fått beskjed om at hun aldri kunne føde barn, det endte i noe annet enn gledestårer for å si det sånn. Styrer man unna sånn kan quis bli gøy. Oj oj. Huff der tråkka den som lagde leken kraftig i salaten. Håper det gikk bra med bruden og at det ikke ødela hele dagen
veslefrøken Skrevet 6. juli 2015 #48 Skrevet 6. juli 2015 Oj oj. Huff der tråkka den som lagde leken kraftig i salaten. Håper det gikk bra med bruden og at det ikke ødela hele dagen Ble litt trøsting i vennegjengen etterpå, resten merket ikke mye. Satte nok en demper, men bruden fortsatte festen. Forøvrig den sterkeste og utroligste dama jeg har kjent!
Maleficenta Skrevet 6. juli 2015 #49 Skrevet 6. juli 2015 Derfor lurt at kun de som kjenner bruden aller best og vet slike ting skal lage lek quizer og slikt. Da vet vedkommende hva som skal unngås
Stiglitz Skrevet 10. juli 2015 #50 Skrevet 10. juli 2015 Leker er bare et kjekt tilskudd i bryllupet! http://johnsteffensen.no/?s=selskapsleker+for+voksne&topsearch-button= Her inne finnes det mange gode alternativ. Nr 13 hadde vi nettopp i min venninnes sitt bryllup, og det var god stemning. :-)
Pingting Skrevet 10. juli 2015 #51 Skrevet 10. juli 2015 (endret) Leker er bare et kjekt tilskudd i bryllupet!http://johnsteffensen.no/?s=selskapsleker+for+voksne&topsearch-button= Her inne finnes det mange gode alternativ. Nr 13 hadde vi nettopp i min venninnes sitt bryllup, og det var god stemning. :-)Det er altså denne leken hvor man skal sende en pakke videre. Et lite utdrag:I ditt antrekk er du vakker og fin Men pakken er dessverre ikke din For nå tenkte jeg vi skulle bli litt frekke til tykkest lommebok du gaven kan rekke Men tykkest lommebok har kanskje ikke du Noe telling ble ei foretatt, så denne var litt slu Så nå skal du lete langs disse vegger og gi pakken til damen med vakreste legger Dine legger er slanke og lekre Lårene er også er velformede, smekre Skoene vitner om kjempegod smak Men nå gir du pakken til mest sexy bak Å bli utvalgt til dette er en kjempestor ære så kan du virkelig en slik stolthet bære? Forsøk likevel midt i alt dette styret å gi pakken til damen med finest frisyre ...jeg sitter her og kjenner litt på at selv ikke fri flyt av mat og vin under middagen, fri bar, null kaffegjester, fantastiske gjestegaver folk faktisk blir glad for, dokurver med ting folk faktisk har bruk for, ingen taler, ingen splitting av par, live musikk, ingen monogrammer og null kleskoder kan rettferdiggjøre å utsette gjestene sine for den leken der. Endret 10. juli 2015 av Pingting 11
Stiglitz Skrevet 10. juli 2015 #52 Skrevet 10. juli 2015 Det er altså denne leken hvor man skal sende en pakke videre. Et lite utdrag:I ditt antrekk er du vakker og fin Men pakken er dessverre ikke din For nå tenkte jeg vi skulle bli litt frekke til tykkest lommebok du gaven kan rekke Men tykkest lommebok har kanskje ikke du Noe telling ble ei foretatt, så denne var litt slu Så nå skal du lete langs disse vegger og gi pakken til damen med vakreste legger Dine legger er slanke og lekre Lårene er også er velformede, smekre Skoene vitner om kjempegod smak Men nå gir du pakken til mest sexy bak Å bli utvalgt til dette er en kjempestor ære så kan du virkelig en slik stolthet bære? Forsøk likevel midt i alt dette styret å gi pakken til damen med finest frisyre ...jeg sitter her og kjenner litt på at selv ikke fri flyt av mat og vin under middagen, fri bar, null kaffegjester, fantastiske gjestegaver folk faktisk blir glad for, dokurver med ting folk faktisk har bruk for, ingen taler, ingen splitting av par, live musikk, ingen monogrammer og null kleskoder kan rettferdiggjøre å utsette gjestene sine for den leken der Jøss. Skikkelig tørrpinne du. Håper vi slipper å planlegge noe festligheter sammen! :-) Denne leken var en suksess i bryllupet til venninna mi. Folk koste seg, latteren satt løst og folk tok seg selv heldigvis ikke så himla høytidelig..
Herandjetzt Skrevet 10. juli 2015 #53 Skrevet 10. juli 2015 Jeg kunne gjerne blitt leder i Foreningen mot leker i bryllup. Så, nei. Dropp det. 7
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #54 Skrevet 13. juli 2015 Dette var ikke akkurat en lek, men en sang. Der det i hvert vers var beskrivelser der gjestene skulle reise seg om de passet. F.eks. alle single reiser seg, alle barna reiser seg, alle med fartsbot reiser seg osv. Litt morsomt, men de single venninnene mine var bekymret for at de var de eneste som var single og måtte stå der alene. Det gikk bra da. Anonymous poster hash: 90838...c33
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #55 Skrevet 13. juli 2015 Det er altså denne leken hvor man skal sende en pakke videre. Et lite utdrag:I ditt antrekk er du vakker og fin Men pakken er dessverre ikke din For nå tenkte jeg vi skulle bli litt frekke til tykkest lommebok du gaven kan rekke Men tykkest lommebok har kanskje ikke du Noe telling ble ei foretatt, så denne var litt slu Så nå skal du lete langs disse vegger og gi pakken til damen med vakreste legger Dine legger er slanke og lekre Lårene er også er velformede, smekre Skoene vitner om kjempegod smak Men nå gir du pakken til mest sexy bak Å bli utvalgt til dette er en kjempestor ære så kan du virkelig en slik stolthet bære? Forsøk likevel midt i alt dette styret å gi pakken til damen med finest frisyre ...jeg sitter her og kjenner litt på at selv ikke fri flyt av mat og vin under middagen, fri bar, null kaffegjester, fantastiske gjestegaver folk faktisk blir glad for, dokurver med ting folk faktisk har bruk for, ingen taler, ingen splitting av par, live musikk, ingen monogrammer og null kleskoder kan rettferdiggjøre å utsette gjestene sine for den leken der. Aldri vært så mere enig. Har vært i flotte bryllup, men kommet hjem og bare tenkt og husket på disse f....lekeneAnonymous poster hash: fd264...0bd 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #56 Skrevet 13. juli 2015 Foreslår igjen pakkeleken. Man har da ikke pakkelek i bryllup! Det passer i bursdag eller liknende, men ikke i bryllup. Anonymous poster hash: 90da8...6f5 1
Maleficenta Skrevet 14. juli 2015 #57 Skrevet 14. juli 2015 Man har da ikke pakkelek i bryllup! Det passer i bursdag eller liknende, men ikke i bryllup.Anonymous poster hash: 90da8...6f5 Har vært i bryllup med det. Du bestemmer ikke hva som er passende
Gjest Blondie65 Skrevet 14. juli 2015 #58 Skrevet 14. juli 2015 Har opplevd pakkelek to ganger i bursdag. Der passer det. I bryllup passer det ikke. Jeg melder meg inn i foreningen "nei til kleine leker og overarrangert morro i bryllup". Og jeg er ingen surpomp men jeg kan ikke fordra å bli dritt ut selv så hvorfor skal jeg ønske det for andre? Quiz kan være gøy, hvis det er godt forberedt og man sørger for at det blir en god laginndeling slik at det er blandet brud og brudgommens gjester på alle lag.
Sirah Skrevet 16. juli 2015 #59 Skrevet 16. juli 2015 Det er altså denne leken hvor man skal sende en pakke videre. Et lite utdrag:I ditt antrekk er du vakker og fin Men pakken er dessverre ikke din For nå tenkte jeg vi skulle bli litt frekke til tykkest lommebok du gaven kan rekke Men tykkest lommebok har kanskje ikke du Noe telling ble ei foretatt, så denne var litt slu Så nå skal du lete langs disse vegger og gi pakken til damen med vakreste legger Dine legger er slanke og lekre Lårene er også er velformede, smekre Skoene vitner om kjempegod smak Men nå gir du pakken til mest sexy bak Å bli utvalgt til dette er en kjempestor ære så kan du virkelig en slik stolthet bære? Forsøk likevel midt i alt dette styret å gi pakken til damen med finest frisyre...jeg sitter her og kjenner litt på at selv ikke fri flyt av mat og vin under middagen, fri bar, null kaffegjester, fantastiske gjestegaver folk faktisk blir glad for, dokurver med ting folk faktisk har bruk for, ingen taler, ingen splitting av par, live musikk, ingen monogrammer og null kleskoder kan rettferdiggjøre å utsette gjestene sine for den leken der. Helt enig. Har vært "utsatt" for den leken der ved et par annledninger og det er det KLEINESTE jeg noengang har vært med på. Ved alle annledningene forlot halvparten av gjestene lokalet, og 80% av de som var igjen satt og kikket i bakken og håpte at de ikke ville bli plukket ut. Var bare de gamle, halvfulle tantene og onklene som syntes det var gøy. Kleint, kort og greit bare kleint! Fra de bryllupene og lagene jeg har vært med på hvor den har blitt arrangert har dette faktisk blitt snakket om i ettertid som noe himla kjipt og kleint. Jeg kunne gjerne blitt leder i Foreningen mot leker i bryllup. Så, nei. Dropp det. Jeg blir nestleder. Uten tvil. 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #60 Skrevet 16. juli 2015 Har ts kommentert noe av svarene?Anonymous poster hash: fd264...0bd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå