Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe du alltid bestiller derifra og er fornøyd med? Del gjerne :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg handler for det meste i utlandet selv, men så at de hadde mye artig på strawberrynet.

Har du prøvd denne før? http://no.strawberrynet.com/haircare/sebastian/taming-elixir-weightless-smoothing/91535/#DETAIL

Anonymous poster hash: 91219...9b9

Det er kjedelig at utvalget er litt så som så bare. Men de har en del merker som man ikke får tak i her, i tillegg til at prisene er bra. Ja, jeg har prøvd den før (alle produktene har jeg prøvd før). Jeg har tykt, krøllete hår (store krøller), som legger seg veldig fint og ikke blir sånn superfrzzy. Den gir glans og gjør at den lille frizzen (i bakhodet) jeg har forsvinner. Så den anbefales :) 

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. De holder til i Kina og alt de selger er testet på dyr. Ja, de har merker som ikke tester og, men det er fake. Kina har ikke lov til å selge dyretestede produkter, så der avslører de seg selv.

Anonymous poster hash: 8ffed...0c7

AnonymBruker
Skrevet

Ikke dyretestede skulle det stå. Faen

Anonymous poster hash: 8ffed...0c7

Skrevet

Handler ikke på Strawberrynet etter at jeg fikk to fake Decleor-produkter derfra for noen år siden. Emballasjen på produktene var så amatørmessig laget at det var nesten komisk.

Skrevet

Så rart, jeg fikk originale produkter de gangene jeg bestilte derfra. Det er dog mange år siden, så det kan jo ha tapt seg de siste årene. Spesielt at de tror folk ikke kommer til å merke noe. Det er billig, men det er ikke billig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...