AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #1 Skrevet 30. juni 2015 Har dere opplevd at det piper i dørene når dere går ut av et kjøpesenter, og at dørene stopper opp litt? Har selvfølgelig betalt for alt jeg har med meg, så skjønner ikke hvorfor dørene gjør sånn uten at noen er borti de eller lignende. Et par av gangene jeg har opplevd dette har det vært ved stengetid, så jeg tenkte kanskje at de i kassen var litt stresset og glemte å deaktivere en alarm eller noe. Men da burde det jo pepet da man gikk ut av butikken? Ble bare litt forundret da jeg har opplevd dette noen ganger på Storo, men aldri noen andre steder.. Noen som har en forklaring på dette høyst viktige fenomenet jeg bestemte meg for å undre meg over i kveld? Anonymous poster hash: 104dc...fe6
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #2 Skrevet 1. juli 2015 Det skjer meg støtt og stadig. På vei inn også Anonymous poster hash: fb433...29a
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #3 Skrevet 1. juli 2015 Svingdøren på Storosenteret er litt rar, den stopper stadig vekk når folk kommer borti veggene. Jeg forsøker å gå sidedøren istedet. Har aldri hørt noe piping som jeg kan huske, men er kanskje en slags "pip pip ikke kom nær døren". Anonymous poster hash: 557c5...56b
Hecubaa Skrevet 1. juli 2015 #4 Skrevet 1. juli 2015 Jeg har heller aldri hørt noe pip, men svingdøren tror jeg aldri har vært uproblematiske å komme seg gjennom på det senteret der
Gjest Saxofon Skrevet 1. juli 2015 #5 Skrevet 1. juli 2015 Det er fordi du kommer for nærme veggen/oppstart av døren igjen. Det er ingen alarm du trenger å bekymre deg for 1
Zzyzx Skrevet 2. juli 2015 #6 Skrevet 2. juli 2015 Og nettopp derfor bruker jeg bare sidedørene på Storo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå