AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #1 Skrevet 30. juni 2015 Jeg blir sprø! For to dager siden vasket jeg over hele leiligheten. Har holdt på i hele dag også. Men det blir jo aldri rent og ryddig! Bare jeg som sliter med det?! Så fort jeg legger vekk støvsugeren så kommer det frem en hybelkanin ut fra intet! Og ja, jeg støvsuger under sofa og alt, grundig! Og har tørket støv så klart. Bor alene med en langhåret katt.... og han hjelper ikke til med å holde det ryddig akkurat. Anonymous poster hash: 11628...ecb
arcsin Skrevet 30. juni 2015 #2 Skrevet 30. juni 2015 Kjenner meg igjen! Har hund i leilighet, og her er støsugeren eller tørrmoppen fremme omtrent hver dag.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #3 Skrevet 30. juni 2015 Du er ikke alene! (Hm, du har jo katten.) Anonymous poster hash: aacf9...345
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #4 Skrevet 30. juni 2015 Jeg satt på gulvet og vasket kjøkkenskapene, i nesten 3 timer! For vær gang jeg tenkte "nå er det rent", så så jeg en liten flekk til. Og det er bare 4 måneder siden jeg flyttet inn, og da ble hele leiligheten rundvasket av meg og mamma + et vaskefirma! ts Anonymous poster hash: c3203...758
HarlemsNocturne Skrevet 30. juni 2015 #5 Skrevet 30. juni 2015 Nei. Du er ikke alene om å tenke slik. En annen ting jeg har merket, er at jo mer jeg rydder og vasker, jo mer ser jeg som BURDE vært ryddet og vasket. Det blir aldri verken rent eller ryddig. Baaah! Men heldigvis er det ikke så viktig for meg, men lurer virkelig på hvor mange timer daglig de som har det "strøkent" hjemme bruker på rengjøring. Listene på gulvet f.eks. Jeg tørker støv og vasker de, men to dager senere er de fulle av støv igjen. Og det er jo millioner av sånne små ting man måtte holdt på med kontinuerlig for å ha det rent. Skjønner ikke at folk orker eller gidder. Nå har jeg faktisk tre(!) katter, så har en ekstra utfordring der sånn sett, men alikevel!
Rotemor Skrevet 30. juni 2015 #6 Skrevet 30. juni 2015 Jeg kommer heller aldri rundt! Kan gå i sirkel døgnet rundt om jeg vil. Det er ingenting som heter å bli ferdig
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #7 Skrevet 30. juni 2015 Jeg har et ganske slapp holdning til skitt og rot. Katten er ekstrem på å rote, det ligger papirbiter, hårstrikk og gud vet hva over alt! Jeg har sluttet å bry meg. En hårball med pels ligger her og der, så lenge jeg ikke tråkker på det så bryr jeg meg fint lite. For så fort jeg har støvsugd det opp, så er det 3 nye hårtuster over alt. Mamma syter og klager, for det er alltid noe på gulvet Men skal nå låne vekk leiligheten til noen i familien. Så må få det rent og ryddig. Men det blir aldri rent nok! ts Anonymous poster hash: c3203...758
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå