Gå til innhold

Komme seg fra Kjevik til Grimstad på en søndag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, kommer altså med et fly i 2 tiden på en søndags formiddag, og klarer ikke å skjønne hvordan jeg skal komme meg til Grimstad.

Har funnet en buss, men den går ikke før rundt kl 8 på kvelden, og det var LITT vel lenge å sitte på en kjedelig flyplass... Er dette virkelig så "in the middle of nowhere", eller er det bare jeg som er helt elendig til å lete på nett? :) :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Flybussen går vel litt oftere enn det. Evt ta lokalbuss til Kr.sand og så buss videre

Anonymous poster hash: 4f291...7e5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tatt bussen inn til kristiansand, evt stoppet et sted langs e18 og så tatt buss til grimstad derfra. Det går flere busser i timen mellom k.sand og grimstad.

Anonymous poster hash: a1b4e...1f6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan evt. ta taxi ut til E18 (Håneskrysset er det nærmeste), så går det buss en gang i timen til Grimstad. Sjekk kart for å se hvor busstoppet er.

Anonymous poster hash: da269...3bd
Skrevet

Tusen takk til dere alle for at dere klarte å finne noe som jeg altså ikke klarte :) Har vært inne på den ruteplanleggeren, men kom altså ikke frem til samme svaret som du fikk :)

Da kan jeg begynne å glede meg til denne turen, som tydeligvis ikke blir like tungvint som jeg hadde forestilt meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...