Djungelvrål Skrevet 30. juni 2015 #1 Skrevet 30. juni 2015 For kvinnen på bilder er jo 60+. Hvorfor skal jeg settes i bås med ei som kunne vært mora mi? http://www.evanova.co/frank-kaisers-hyllest-til-modne-kvinner/ 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #2 Skrevet 30. juni 2015 Hvorfor mener du hun er over 60? Jeg kjenner flere som under det fargede håret ville sett slik ut FØR 40.Anonymous poster hash: 08199...530
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #4 Skrevet 1. juli 2015 For meg ser hun ca 45 år ut Anonymous poster hash: 3545b...3a5
Gjest O___o Skrevet 1. juli 2015 #6 Skrevet 1. juli 2015 For kvinnen på bilder er jo 60+. Hvorfor skal jeg settes i bås med ei som kunne vært mora mi? http://www.evanova.co/frank-kaisers-hyllest-til-modne-kvinner/ Tips: Slutt å lese søppeljournalistikk. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #7 Skrevet 1. juli 2015 For meg ser hun ca 45 år ut Anonymous poster hash: 3545b...3a5 Hvis hun ser ca 45 år gammel ut, så ser jeg som er 42 år gammel ut som om jeg er 19! Jeg har ikke 10% av hennes mengde rynker, og ikke ett grått hår. Anonymous poster hash: 33da9...195 1
OPIgirl Skrevet 1. juli 2015 #8 Skrevet 1. juli 2015 Hele teksten var jo latterlig. Følte du deg truffet? Kunne ikke vært sagt bedre mener jeg. 1
Sannerlig Skrevet 1. juli 2015 #10 Skrevet 1. juli 2015 Hun er ikke en dag under 50. Bildet er sakset fra et fransk blad som har en sak om kvinners seksualitet mellom 50 og 55.
Gjest Hofmann Skrevet 1. juli 2015 #11 Skrevet 1. juli 2015 (endret) Derfor har han skrevet en hyllest til modne damer. Og den er skrevet med en solid dose ektefølt kjærlighet og en dæsj skråblikk… Kaisers hyllest til modne kvinner sprer seg nå som ild i tørt gress. Les den oversatte teksten lenger ned. Er du enig med forfatteren? Mest av alt verdsetter jeg kvinner over 40 år, og her er noen av grunnene: – En kvinner over 40 vekker deg aldri midt på natten og spør «Hva tenker du på?» Hun bryr seg ikke om hva du tenker på. – Hvis en kvinne over 40 ikke vil se en fotballkamp, setter hun seg ikke ved siden av deg i sofaen og klager. Hun går et annet sted og gjør noe hun liker i stedet. Som regel er det hun gjør mer interessant. – En kvinne over 40 kjenner seg selv godt nok til å vite hvem hun er, hva hun er, hva hun vil ha og hvem hun vil ha det av. Få kvinner over 40 bryr seg det spøtt om hva du synes om henne og det hun gjør. – Kvinner over 40 har verdighet. De lager sjelden scener når dere er i operaen, på teateret eller en fin restaurant. Men så klart, hvis du fortjener det, vil hun til å klabbe til deg om hun vet at hun kan komme unna med det. – Kvinner over 40 er sjenerøse med ros, ofte ufortjent. De vet hvordan det er å ikke bli verdsatt. – Kvinner over 40 har selvtillit nok til å introdusere deg for sine venninner. En yngre kvinne med en mann, vil ofte ignorere selv sin beste venn ettersom hun ikke stoler på mannen sin i nærheten av andre kvinner. – Kvinner over 40 bryr seg ikke dersom du er tiltrukket av venninnene hennes. Hun vet at vennene hennes ikke vil svikte henne. – Kvinner over 40 er synske. Du behøver aldri å betro dine synder til henne. Hun vet uansett. – En kvinne over 40 ser elegant ut med rød leppestift. Slik er det ikke med yngre kvinner. – Et par ekstra rynker gjør kvinnen over 40 mer sexy enn alle sine yngre medsøstre. – En kvinne over 40 er alltid ærlig. Hun forteller deg umiddelbart om du er en idiot eller om du oppfører deg som én. Du vet alltid hvor du har henne. Ja, jeg hyller kvinner over 40 år av mange, forskjellige anledninger. Dessverre gjelder ikke det samme for menn. For hver vakker, smart og sexy kvinne over 40, finner vi en skallet og småfeit gubbe, som dummer seg ut med en eller annen 22 år gammel servitør. Til alle kvinner: Unnskyld på alle disse menns vegne. Og til alle menn som sier: «Hvorfor kjøpe hele kua når du kan få melken gratis?» – Her er en liten oppdatering: For tiden er mange kvinner motstandere av ekteskapet. Hvorfor? Fordi kvinner skjønner at det ikke er verdt å kjøpe hele grisen, bare for å få en liten pølse … Uææææ....white knighting overload Endret 1. juli 2015 av Veslefrikk
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #12 Skrevet 1. juli 2015 Hvis hun ser ca 45 år gammel ut, så ser jeg som er 42 år gammel ut som om jeg er 19! Jeg har ikke 10% av hennes mengde rynker, og ikke ett grått hår. Anonymous poster hash: 33da9...195 Hår kan farges. Hun har ikke så mange rynker, ser kanskje mer voldsomt ut siden hun smiler. Personer som smiler mye har raskt mer rynker rundt øynene. Ellers er hun glatt i ansiktet og har ikke den type aldringstegn personer over 60 har. Det er også forskjell på hvor godt man holder seg. Personlig syns jeg hun dama så frisk ut Anonymous poster hash: 3545b...3a5
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #13 Skrevet 1. juli 2015 Vakker dame. Jeg er også over 40, og kan ikke si jeg tok anstøt av at dette bildet er brukt i en artikkel om kvinner i 40-åra. Anonymous poster hash: 485f2...cba
Invicta Skrevet 1. juli 2015 #14 Skrevet 1. juli 2015 (endret) Følte du deg truffet? Kunne ikke vært sagt bedre mener jeg. Truffet av hva, helt konkret? Hvis jeg hadde følt at teksten traff meg, altså stemte, ville det vel være ulogisk å kalle den latterlig? Endret 1. juli 2015 av Invicta
WubWub Skrevet 1. juli 2015 #16 Skrevet 1. juli 2015 Så hvorfor kaller du den lattelig da? Siden når ble det IKKE latterlig å hevde at alle damer over 40 er synske, alltid ærlige, alltid generøse med ros. Kunne ramset opp alle punktene for de var like latterlige alle som en. 1
Wildstar Skrevet 1. juli 2015 #17 Skrevet 1. juli 2015 Unnskyld meg, men det er ikke sånn at så fort du blir 40 blir du plutselig ett nytt menneske, NOEN over 40 er slik, men det er også NOEN under 40 også..Dette er da helt individuelt. En som er hysterisk og dramatisk som 30 åring er mest sannsynlig det som 40 åring også.. Ble for dumt hele greia. 1
OPIgirl Skrevet 2. juli 2015 #18 Skrevet 2. juli 2015 (endret) Siden når ble det IKKE latterlig å hevde at alle damer over 40 er synske, alltid ærlige, alltid generøse med ros. Kunne ramset opp alle punktene for de var like latterlige alle som en. Det latterlige her er du. Endret 2. juli 2015 av OPIgirl
WubWub Skrevet 2. juli 2015 #19 Skrevet 2. juli 2015 (endret) Det latterlige her er du. Beklager du, synske mennesker finnes ikke, og ikke alle over 40 er avbalanserte og lite dramatiske, og ingen mennesker er ærlige hele tiden. Selv ikke damer over 40 år. Jeg vet om mange damer på over 40 år som ikke fyller noen av kriteriene til den latterlige listen så den er feil. At du tror den er riktig er direkte latterlig Endret 2. juli 2015 av WubWub 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #20 Skrevet 2. juli 2015 Hvis hun ser ca 45 år gammel ut, så ser jeg som er 42 år gammel ut som om jeg er 19! Jeg har ikke 10% av hennes mengde rynker, og ikke ett grått hår. Anonymous poster hash: 33da9...195 Det er jo fordi vi alle har ulike gener. Selv om du ser ut som du er yngre pga null grått hår er det andre som er grå og rynkete før 30. Det er derfor du ser så mange desperat farger håret sitt og kjøper dyre kremer. Selv er jeg også 45, og hårfarging og dyre kremer kommer ikke inn i mitt hus fordi både hud og hår er glatt og fargerikt fra naturens side.Anonymous poster hash: 08199...530
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå