Gå til innhold

bleieslutt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en datter som snart er 4 år, hun har sine uhell i blant, å bruker bleie på natta" just in case, men når hun får på seg bleie før leggetid tisser hun i denne bevisst, fordi hun kan jo tisse i en bleie, har vert på tanken å helle litt brusepulver i bleia slik hun ikke gjør dette, noen som har prøvd dette, å er det skadelig for organer i underlivet ?

Anonymous poster hash: 8410b...286

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg villet heller tatt på henne en truse innafor bleia slik at hun kjenner at hun blir våt, men du unngår søl i senga.

Anonymous poster hash: f2509...5a2

Gjest Trolletrine
Skrevet

Jeg hadde unngått å ta på henne bleie om natten.Jeg hadde heller latt henne tisse på do umiddelbart før hun går til sengs, og hatt tisselaken i sengen.

AnonymBruker
Skrevet

Har en datter som snart er 4 år, hun har sine uhell i blant, å bruker bleie på natta" just in case, men når hun får på seg bleie før leggetid tisser hun i denne bevisst, fordi hun kan jo tisse i en bleie, har vert på tanken å helle litt brusepulver i bleia slik hun ikke gjør dette, noen som har prøvd dette, å er det skadelig for organer i underlivet ?

Anonymous poster hash: 8410b...286

Bruspulver? Hvorfor? Det har jeg aldri hørt at noen gjør. Nå skal jeg ikke dømme noe jeg ikke vet noe om, men det høres for meg veldig merkelig ut.

Jeg stemmer også for truse innenfor bleia. Eventuelt bare ta henne med på do, begrense drikke rett før leggetid, og tisselaken.

Anonymous poster hash: 56f5f...35c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...