Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Utleier har sendt banken e-post om frigivelse av depositum. Dette skjedde for en uke siden, og utleier sa at da skulle det "gå automatisk."Hva nå det enn betyr.

Jeg har ikke leid leilighet siden lenge før nettbank fantes, så jeg spurte banken om hva jeg som leietaker må gjøre for å få ut depositumet. Hun jeg snakket med hadde ikke peiling og svarte i hytt og pine, så jeg er like vis.

Jeg ser at både utleier og leietaker må godkjenne skriftlig at depositumet skal frigis. Og jeg kan logge inn i nettbanken for å "avslutte depositumskontoen," som det står.  

Så hvordan gjør jeg dette..? 

Anonymous poster hash: 2a8ab...d79
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ba kundebehandler frigi depositum sist jeg leide ut og leietaker fikk det på sin konto. 

Hvilket bank har du?

Anonymous poster hash: 1c92a...ced
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dnb.

AnonymBruker
Skrevet

Logg deg inn i nettbanken, start en chat og etterspør depositumet ditt.

Anonymous poster hash: 52bdc...407

AnonymBruker
Skrevet

Logg deg inn i nettbanken, start en chat og etterspør depositumet ditt.

Anonymous poster hash: 52bdc...407

Jeg har gjort det. Hun jeg chatet med visste absolutt ingenting om noe, hun svarte ikke på noe av det jeg spurte om og maste om å få sende meg en sms om et produkt de hadde...  Men jeg skal prøve igjen i morgen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det. Hun jeg chatet med visste absolutt ingenting om noe, hun svarte ikke på noe av det jeg spurte om og maste om å få sende meg en sms om et produkt de hadde...  Men jeg skal prøve igjen i morgen.

Kan du gjengi samtalen? Hvis du bruker chat, kryss av for å få sendt svar på epost. 

Uansett, logg deg på igjen. Jeg bruker alltid chaten til både DNB og Skandiabanken, og så lenge jeg presenterer spm. ryddig og greit får jeg alltid svar på det jeg lurer på. At de ikke svarer og skriver om noe helt annet har jeg aldri opplevd. 

Anonymous poster hash: 1c92a...ced

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...