amsey Skrevet 30. juni 2015 #1 Skrevet 30. juni 2015 (endret) Etter å ha overnappet brynene noe aldeles for en tid tilbake slik at de bokstaveligtalt ble tynne som streker, har jeg nå latt de vokse fritt, og bestilt time neste uke til å få de nappet profesjonelt. Men jeg lurer bare på om de fortsatt er for tynne til det, eller om det er nok grunnlag nå? Har som dere ser veldig mørke naturlig, men er ikke fornøyd med de. Edit: aner ikke hvorfor bilde kom opp ned.. Men får håpe flere av dere er på mobil slik at dere kan snu mobilen, hehe Endret 21. september 2015 av amsey
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #3 Skrevet 30. juni 2015 Kjempefine bryn! Og ikke minst var de veldig jevne, altså like. Tipper øyebrynsstylisten blir veldig fornøyd med arbeidsgrunnlaget Anonymous poster hash: 44f2c...04b 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #4 Skrevet 30. juni 2015 Jeg syns det ser bra ut Holder på med det samme og skal forme i neste uke hos profesjonell jeg også Om du får bort litt i buen tror jeg de blir veldig fine Anonymous poster hash: f8da9...08d
amsey Skrevet 30. juni 2015 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2015 Takk for svar! Har dere også noen øyenbrynsprodukter dere anbefaler? Bruker en h&m penn til vanlig for å fylle bittelitt inn der det mangler, men h&m sine produkter er jo gått ut av produksjon.. Ville dere brukt penn eller pudder på mine?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #7 Skrevet 30. juni 2015 Det spørs litt hvordan du vil ha de. Jeg synes selv det ser ut som et greit utgangspunkt, så kan du rydde litt opp og få de fint formet hos et profesjonelt sted. Bare husk å gjøre litt research på hvilket sted du velger og vær tydelig på hvordan du vil ha det. Jeg sier alltid at jeg ønsker at det skal være naturlig og at jeg vil beholde utgangspunktet mitt, bare rydde litt opp og definere dem litt mer. Anonymous poster hash: 9da3f...195
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #8 Skrevet 30. juni 2015 Hadde nok ikke orket legge penger på profesjonell napping av de bryne hvis de hadde vært mine. Napp bort de som ikke hører til på undersiden/oversiden og legg heller pengene på ordentlige produkter som fra ex Anastasia eller Bobby Brown. Brynen har kjempepen fasing sånn som de er! Anonymous poster hash: c4d88...2c9
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #9 Skrevet 1. juli 2015 Takk for svar! Har dere også noen øyenbrynsprodukter dere anbefaler? Bruker en h&m penn til vanlig for å fylle bittelitt inn der det mangler, men h&m sine produkter er jo gått ut av produksjon.. Ville dere brukt penn eller pudder på mine? Er det sant at de har det? Søren og, er et produkt der jeg har kjøpt i årevis og aldri blitt fornøyd med noe annet jeg har prøvd... Ja, ja, i-landsproblemer. Synes du har fine bryn bare slik som de er nå, ville bare nappet "dun" om jeg var deg, men du har helt sikkert nok til å jobbe med. Selv bruker jeg forøvrig både penn og pudder.Anonymous poster hash: bfcb4...3f0
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #10 Skrevet 2. juli 2015 Ville ikke ha gjort noe med de bryna der. Ser kjempefine ut som de er Anonymous poster hash: b1670...b27
Gjest bruker83924 Skrevet 2. juli 2015 #11 Skrevet 2. juli 2015 Jeg og tror og de har nok å jobbe med. Men hvis jeg var deg ville jeg vært skikkelig streng med at de ikke tar for mye, du har såpass fin form og tykkelse at jeg kun ville tatt hårene rundt. Du er skikkelig heldig Hvor lenge måtte du la de vokse før de ble ferdig? Klarte å nappe noen hår feil, så begynte å vokse mine bryn ut for 1 måned siden selv, ser ikke så bra ut.
Gjest bruker83924 Skrevet 2. juli 2015 #12 Skrevet 2. juli 2015 (endret) Takk for svar! Har dere også noen øyenbrynsprodukter dere anbefaler? Bruker en h&m penn til vanlig for å fylle bittelitt inn der det mangler, men h&m sine produkter er jo gått ut av produksjon.. Ville dere brukt penn eller pudder på mine? Så ikke denne med en gang. Men jeg ville brukt pudder. Ettersom du har så mørke og tykke bryn syns jeg det gir et mykere resultat. Jeg har selv svarte bryn som er ganske tykke. Har prøvd meg lenge frem i "bryn-jungelen", og blitt forelsket i Anastasia sitt brynsett fra Kicks. Det er helt fantastisk Må legge til at etter jeg har fyllet "hullene" i brynene avslutter jeg med en tom mascara. Gir et fint og naturlig resultat. Her er et eksempel på med mine bryn. Bildet er tatt før jeg ødela brynene med litt for mye napping Endret 2. juli 2015 av ElizabethTaylor
Saltsild Skrevet 2. juli 2015 #13 Skrevet 2. juli 2015 Så pene bryn du har! Jeg ville gjort som alle andre over her sier, bare ryddet opp i dem og ikke forandret formen noe drastisk. Det ser ut til at de har perfekt form til deg. Jeg er veldig fornøyd med Anastasia Brow Wiz, og jeg har relativt like bryn som deg. Da bare fyller jeg inn de enkelthårene jeg mangler og hvis jeg skal på fest/noe spesielt så kan jeg legge litt mer trykk på. De fleste KICKS har Anastasia nå, så det lureste er å gå å prøve der
Sandie Skrevet 2. juli 2015 #14 Skrevet 2. juli 2015 Prøver igjen.. Veldig pene bryn!Ville ikke nappet dem i det hele tatt,bare fjernet småhår som vokser utenom. Anastasia brow wiz er min favoritt til å fylle ut med,siden spissen er så tynn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå