Bokalven Skrevet 5. september 2004 #1 Skrevet 5. september 2004 Nå har jeg meldt meg på Bookcrossing. Synes det er en genial idé. Er det noen andre her som er med på det? Hvile erfaringer har eventuelt dere med det?
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2004 #2 Skrevet 5. september 2004 For en artig ide! Spørs om det funker så godt her i landet med mindre det blir litt publisistet om det, men har nå bokmerket siden og skal lese mer om det en dag jeg er mer våken!
Grooo Skrevet 6. september 2004 #3 Skrevet 6. september 2004 Orker ikke å lese alt det der nå, kan noen fortelle litt kort hva det går ut på?
Bokalven Skrevet 6. september 2004 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2004 What is BookCrossing, you ask? It's a global book club that crosses time and space. It's a reading group that knows no geographical boundaries. Do you like free books? How about free book clubs?. Well, the books our members leave in the wild are free... but it's the act of freeing books that points to the heart of BookCrossing.
Jellyfish Skrevet 8. september 2004 #5 Skrevet 8. september 2004 Nesten som back-packere på tur - skriv navnet ditt i boka, gi den til neste back-packer du møter, og få en igjen av ham/henne eller den neste du møter. Den boka jeg leste på tur som hadde hatt flest eiere stod det 16 navn i! Utrolig greit når man ikke har plass til å dra på så mye. Bøkene jeg har hjemme i bokhylla er jeg imidlertid så glad i at jeg gjerne låner dem bort til venner, men er nøye med å behandle dem pent og få dem tilbake igjen.
Arkana Skrevet 8. september 2004 #6 Skrevet 8. september 2004 Ikke noe for meg, som bokelsker er en viktig del av lidenskapen nettopp å eie bøker selv.
Grooo Skrevet 8. september 2004 #7 Skrevet 8. september 2004 Ikke noe for meg' date= som bokelsker er en viktig del av lidenskapen nettopp å eie bøker selv. Samme her... Jeg tar virkelig godt vare på bøkene mine, låner dem skjelden bort og tar alltid av omslaget når jeg leser i dem slik at det ikke skal bli ødelagt på noen måte. Hender jeg kjøper pocketbøker når jeg skal ut og reise, men som regel kjøper jeg hardcoverutgaver fordi det er penere i hyllene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå