Aquarius Skrevet 5. juli 2002 #1 Del Skrevet 5. juli 2002 Jeg har funnet den perfekte avataren(?)(sånt bilde, vet du), men får beskjed om den er større enn 6Kb og større enn 80x80 pixler. Hva skal jeg gjøre? Hvilke program trenger jeg? Det bildet (stjernen) jeg har nå, er bare midlertidig. 8) aQuarius håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 5. juli 2002 Forfatter #2 Del Skrevet 5. juli 2002 Jeg burde vel kanskje nevne at aventaren jeg vil bruke er animert gif. Hver gang jeg skal prøve å lage den mindre slutter den å bevege seg. Noen tips på hva jeg gjør feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2002 #3 Del Skrevet 5. juli 2002 Det er faktisk ikke så lett å gjøre gif-bilder mindre i størrelsen og du trenger da et spesial-program som takler slike Gif-bilder og så lage alle småbildene som er satt sammen mindre. Det du trenger er f.eks:Adobe ImageReady og dette er et program du må kjøpe. Desverre vet jeg ikke om noe gratis program som gjør dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 5. juli 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 5. juli 2002 Jepp, du har rett. Adobe ImageReady var ikke å finne. Men, etter noen søk på nettet fant jeg et program: Fireworks. Der klarte jeg å endre kanin-gif`en min! :D 8) aQuarius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solskinn Skrevet 5. juli 2002 #5 Del Skrevet 5. juli 2002 så sööööt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 5. juli 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 5. juli 2002 Hehe..Ikke sant? 8) Ta:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2002 #7 Del Skrevet 7. juli 2002 Synes det egentlig er litt slitsomt med alle disse gif'ene som beveger seg i hytt og pine jeg, men dem er jo kjempesøte alle sammen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå