AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #1 Skrevet 30. juni 2015 Hei. Jeg er en 23 år gammel jente som stadig blir tatt for å være 14-16 år. Ble til og med spurt om legitimasjon for å kjøpe en redbull! Er helt sikker på at jeg vil være glad for dette om 20 år, men akkurat nå er det kjipt. Har noen tips til hvordan jeg kan se eldre ut/mer voksen? Er ganske lav. Måler 153 cm over bakken, så har kanskje noe med det å gjøre. Går mye i converse, dongeribukse og silketopper. Håret mitt er mørkebrunt og når meg til brystet. Går aldri i t-skjorter og skjørt da jeg tidligere i ungdommen kuttet meg, slik at jeg har endel arr på bena og armene som jeg gjerne vil skjule. Anonymous poster hash: da874...89f
Gjest Bossa Nova Skrevet 30. juni 2015 #2 Skrevet 30. juni 2015 Tror jeg hadde droppet converse, hvis jeg var deg Hva med sko med litt hæl? Du skal jo føle deg komfortabel i antrekket, så vet ikke hvor langt du ønsker å gå ved en stilforandring. Men en ting er sikkert, blazer vil få deg til å virke eldre i klesveien.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #3 Skrevet 1. juli 2015 Kle deg anonymt og kjedeligmAnonymous poster hash: 94aee...c45
Tøytigern Skrevet 1. juli 2015 #4 Skrevet 1. juli 2015 Hei. Jeg er en 23 år gammel jente som stadig blir tatt for å være 14-16 år. Ble til og med spurt om legitimasjon for å kjøpe en redbull! Er helt sikker på at jeg vil være glad for dette om 20 år, men akkurat nå er det kjipt. Har noen tips til hvordan jeg kan se eldre ut/mer voksen? Er ganske lav. Måler 153 cm over bakken, så har kanskje noe med det å gjøre. Går mye i converse, dongeribukse og silketopper. Håret mitt er mørkebrunt og når meg til brystet. Går aldri i t-skjorter og skjørt da jeg tidligere i ungdommen kuttet meg, slik at jeg har endel arr på bena og armene som jeg gjerne vil skjule. Anonymous poster hash: da874...89f Nå greier ofte småjenter å sminke seg så de ser ti år eldre ut enn de er, så det bør være et tips å se på klærne, frisyren og sminken.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #5 Skrevet 2. juli 2015 Dette lurer jeg også på. jeg er 155 og ser ut som en 11 åring Anonymous poster hash: 5d5d6...29f
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #6 Skrevet 2. juli 2015 En mer voksen hårfrisyre hadde gjort mye. Kjempelangt hår forbinder jeg hvertfall med barn og tenåringer. Anonymous poster hash: 57c03...075
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå