Arwen Skrevet 5. september 2004 #1 Skrevet 5. september 2004 Hva synes dere? Jeg synes det var koselig å se en av de "gode gamle" realityprogrammene igjen jeg :D Kommer nok til å følge med ja.
Gjest 1111 Skrevet 5. september 2004 #2 Skrevet 5. september 2004 Jeg hadde ikke planlagt å se, men så i dag, og jeg regner med at det kommer til å bli mye bitching mellom jentene der på øya. har aldri fulgt med på robinson og kommer nok ikke til å gjøre det i år heller
pusla Skrevet 5. september 2004 #3 Skrevet 5. september 2004 Har ikke sett Robinson siden sesong 2 ellernoe, så egentlig synes jeg også det var litt sånn hyggelig gjensyn. Tror det kan bli mye spennende intriger og nye vrier denne gangen. Kommer nok til å titte på så sant jeg er hjemme.
Bokalven Skrevet 5. september 2004 #4 Skrevet 5. september 2004 Visste ikke at det var i dag en gang, jeg... Har vært på KG-treff og greier. Men, hørte rykter om innestengelse i bur og greier. Hva var det for noe? Hva skjedde?
SimSim Skrevet 5. september 2004 #5 Skrevet 5. september 2004 Jeg har sett på det i kveld. Gleder meg til fortsettelsen Men, mente å ha lest at det skulle være med kjendiser denne gangen?!? Blitt av dem da?
Dru Skrevet 5. september 2004 #6 Skrevet 5. september 2004 Visste ikke at det var i dag en gang' date=' jeg... Har vært på KG-treff og greier. Men, hørte rykter om innestengelse i bur og greier. Hva var det for noe? Hva skjedde?[/quote'] De traff Falck ute på en båt, og måtte svømme inn til land, klatre opp på et bur, og fire seg ned. Sistemann inn i buret ble den første som røyk ut. Så var liksom poenget at de skulle sitte der inne. Helt til en av de ikke orket mer. En av de ble veldig syk i løpet av natta, og spydde og herjet, men han gav seg visst ikke. Så tror jeg at alle rottet seg sammen mot ei anna, og presset henne til å gi seg(er ikke sikker, holdt på å ta muffins ut av ovnen akkurat da). Så etter 24 timer gav hun seg, og ble den andre som måtte forlate øya. Så slapp alle de andre ut.
Dru Skrevet 5. september 2004 #7 Skrevet 5. september 2004 Men' date=' mente å ha lest at det skulle være med kjendiser denne gangen?!? Blitt av dem da?[/quote'] Det kommer som en egen serie senere. Den spilles inn akkurat nå.
Gjest pace Skrevet 6. september 2004 #8 Skrevet 6. september 2004 Så tror jeg at alle rottet seg sammen mot ei anna, og presset henne til å gi seg(er ikke sikker, holdt på å ta muffins ut av ovnen akkurat da). Så etter 24 timer gav hun seg, og ble den andre som måtte forlate øya. Så slapp alle de andre ut. Det var på Absolutt underholdning tidligere i dag også. Jeg syntes det er skremmende når mobbing skal bli underholdning. Serien skal liksom selge, og derfor gjør de ting til noe ekstremt, og det tror jeg ikke ender noe godt av sted. Programmer som presser mennesker til å gjøre slemme ting til disse grader har ikke noe for seg. Så hun ene som var alene ble mobba ut av buret. En etter en gikk til henne for å syke henne ut. Så klappa de når hun gikk ut. Skikkelig underholdning ja! :evil: Jeg har selv blitt mobbet, og jeg har sett andres liv blitt ødelagt av mobbing. Jeg var helt enig med han psykologen. Serier som det trigger heller de dårlige sider i enkelte av oss, og er ikke til noe godt. Heldigvis skulle han annmelde det til helsemyndighetene. Og jeg skal ikke følge med på den serien. Selv om at jeg semi-semi- kjenner en som er med. Og Christer har sett hvordan de deltagerne har holdt på før, jeg skjønner ikke hvorfor det, hvis det gjør, overasker han at slike ting kunne skje. Også håndterer han og tv3 saken dårlig i etterkant. Bare Christer som sier " Jeg liker mobbing", noe som må være den værst dårligste tima spøken noensinne. Se den tyske filmen Das Eksperiment! Der går det ut på den samme teorien. Skikkelig ekkelt detta her. Kjenner jeg blir skikkelig sinna. Nei nå legger jeg meg :evil: :evil:
Gjest Madden Skrevet 8. september 2004 #9 Skrevet 8. september 2004 Hadde egentlig ikke tenkt å følge med..men så så jeg første episoden og så må jeg bare se resten også!! Føler at det blir litt nostalgi-tripp...det var jo en av de første konseptene på reality (så for første gang robinson da jeg bodde i Sverige, som vanlig var de først ute med konseptet..!)Åpninga var litt kjip da...men så er det vel uungåelig når samtlige deltakere nok har sett ganske mye reality-shows de siste åra..det skinner liksom igjennom når en ser på hvor raskt de konspirerer og danner allianser...
Gjest Rio Skrevet 8. september 2004 #10 Skrevet 8. september 2004 ..Og at inni burene hadde folk mensen, dreit og spydde om hverandre.. æsj
Gjest Phair Skrevet 8. september 2004 #11 Skrevet 8. september 2004 Jeg ble svært lei meg på Gry's vegne jeg. Maken til oppførsel fra de andre. Jeg mener du skal være ganske trygg på at mennesker du direkte mobber i en sånn setting "tåler" det. Men dette var noe av det mest grusomme jeg har sett i reality sjangeren. Men det var vel dyret som kom fram i dem alle. "la oss finne den desidert svakeste". Kjipe saker.
Gjest Virvar Skrevet 10. september 2004 #12 Skrevet 10. september 2004 Jeg har IKKE sansen for slike serier. Glad jeg ikke har tv3
Grooo Skrevet 10. september 2004 #13 Skrevet 10. september 2004 Har ikke TV3 jeg heller, og det gjør meg ikke noe...
Gjest Madam Felle Skrevet 10. september 2004 #14 Skrevet 10. september 2004 Drittsekk tv kalles dette, og jeg gidder ikke bruke tiden min på noe slikt. Blir bare irritert, over å se hvordan de behandler andre mennesker. Snakk om å gå over lik for å vinne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå