Gjest Sunhands Skrevet 7. juli 2015 #21 Skrevet 7. juli 2015 Disse ser ikke gode ut for ryggen altså. Jeg har brukt en lignende sekk en gang og fikk vondt i ryggen og skuldre etter en dag!Anonymous poster hash: 84c95...5a3 Hm.. Jeg har den første, og jeg går mye med den, minst en time per dag. Enda jeg har problemer med både rygg og nakke har jeg ikke fått noe vondt av den. Men dette varierer sikkert fra person til person.
Gjest O___o Skrevet 7. juli 2015 #22 Skrevet 7. juli 2015 http://static.zara.net/photos//2015/I/1/2/p/6066/005/100/2/w/560/6066005100_1_1_1.jpg?timestamp=1432565968285 http://www.zara.com/no/no/kollektion-aw15/herre/vesker/office-ryggsekk-c269247p2773194.html https://www.zalando.no/topman-ryggsekk-black-tp852h01a-q11.html Et sort alternativ som kanskje rommer litt mer?
estrella Skrevet 17. juli 2015 #23 Skrevet 17. juli 2015 En voksen høyskolestudent synes ikke bedre i mørket enn barneskoleelever Ja til refleksregntrekk! Jeg vet, det er det jeg sier når folk nevner jeg ser så barnslig ut :D
Nanami Skrevet 18. juli 2015 #24 Skrevet 18. juli 2015 Litt offtopic og dumt spm. Må man ha sekk? Vet jo at man ikke må. Man kan sikkert bære tinga sine i en plastpose også. Pleier dere studenter å ha med dere mange ting når dere skal på forelesning?Anonymous poster hash: 79743...d33 Spørs hvilket studie sikkert. Jeg har med meg lovsamling, domssamling, fagbok, masse penner, skriveblokk, pc, lader, vannflaske, iblant matboks. Blir litt stress å ta det i en pose. Jeg bruker veske da, men har vurdert sekk.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #25 Skrevet 18. juli 2015 Spørs hvilket studie sikkert. Jeg har med meg lovsamling, domssamling, fagbok, masse penner, skriveblokk, pc, lader, vannflaske, iblant matboks. Blir litt stress å ta det i en pose. Jeg bruker veske da, men har vurdert sekk. Hvilken veske bruker du? Hvilken sekk ville du kjøpt? Jeg skal begynne å studere jus nå. Er det mange som bruker sekk? Studerer du i Bergen eller Oslo? Jeg skal begynne i Bergen Anonymous poster hash: 874f9...49e
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #26 Skrevet 18. juli 2015 Hvilken veske bruker du? Hvilken sekk ville du kjøpt? Jeg skal begynne å studere jus nå. Er det mange som bruker sekk? Studerer du i Bergen eller Oslo? Jeg skal begynne i Bergen Anonymous poster hash: 874f9...49e Det er noen som bruker sekk i Bergen, men det er ikke nødvendig å ha med lovsamling før eksamenstiden og innarbeiding av den, du har lovdata.no. Domsstolssamling bruker vi ikke i Bergen, så her trenger du egentlig bare pensumbok til lesesalen + notater/pc. Anonymous poster hash: e0ff4...932
Nanami Skrevet 18. juli 2015 #27 Skrevet 18. juli 2015 Hvilken veske bruker du? Hvilken sekk ville du kjøpt? Jeg skal begynne å studere jus nå. Er det mange som bruker sekk? Studerer du i Bergen eller Oslo? Jeg skal begynne i Bergen Anonymous poster hash: 874f9...49e Jeg har bare brukt en vanlig anonym sort skinnveske. Passer til alt. Men skal få meg ny Du kan sende meg en pm om du vil, så kan jeg fortelle mer.
Nanami Skrevet 18. juli 2015 #28 Skrevet 18. juli 2015 Det er noen som bruker sekk i Bergen, men det er ikke nødvendig å ha med lovsamling før eksamenstiden og innarbeiding av den, du har lovdata.no. Domsstolssamling bruker vi ikke i Bergen, så her trenger du egentlig bare pensumbok til lesesalen + notater/pc. Anonymous poster hash: e0ff4...932 Greit å innarbeide kontinuerlig da synes hvertfall jeg. Men folk har forskjellig studieteknikk
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #29 Skrevet 18. juli 2015 Det er noen som bruker sekk i Bergen, men det er ikke nødvendig å ha med lovsamling før eksamenstiden og innarbeiding av den, du har lovdata.no. Domsstolssamling bruker vi ikke i Bergen, så her trenger du egentlig bare pensumbok til lesesalen + notater/pc. Anonymous poster hash: e0ff4...932 Bruker ikke folk lovboken før eksamen? Merkelig.. Har tatt første avdeling ved UiO gjennom Folkeuniversitetet og der brukte vi lovboken aktivt hele tiden. Liker å bli kjent med lovboken og lovtekstene. Anonymous poster hash: 874f9...49e
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #30 Skrevet 18. juli 2015 Bruker ikke folk lovboken før eksamen? Merkelig.. Har tatt første avdeling ved UiO gjennom Folkeuniversitetet og der brukte vi lovboken aktivt hele tiden. Liker å bli kjent med lovboken og lovtekstene. Anonymous poster hash: 874f9...49e Har gått Fu, Treider og UiO. Har også brukt lovsamlingen hele tiden. Må være noe spesielt for Bergen, eller kanskje en litt dårlig student/studine?Anonymous poster hash: f8ff7...cc1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2015 #31 Skrevet 18. juli 2015 Hva med fjellreven kånken sin laptop sekk? Den fås i mange farger, 13 tommer, 15 tommer og 17 tommer, og har egen laptop-lomme og paddede skulderstropper. Har en slik selv, veldig fornøyd! http://www.fjallraven.no/kanken-laptop-15 Anonymous poster hash: 78e79...281
Gjest Sukkerbit Skrevet 18. juli 2015 #32 Skrevet 18. juli 2015 Osprey Questa 27 (finnes selvfølgelig i andre farger også, inkludert helsort) Osprey Celeste 29 (finnes også i mange farger) Osprey Flare 22 (jada, det finnes mer nøytrale farger her også!) Alle disse har polstret PC-lomme og noen nyttige lommer inne i sekken, feks feste for penner og andre småting. Ordentlig bæresystem med polstring og lufting. Regntett. Pris ca 600-700 kr. Anonymous poster hash: 9bfdd...af8 Jeg skal selv kjøpe meg Osprey Flare 22!
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #33 Skrevet 19. juli 2015 Har gått Fu, Treider og UiO. Har også brukt lovsamlingen hele tiden. Må være noe spesielt for Bergen, eller kanskje en litt dårlig student/studine?Anonymous poster hash: f8ff7...cc1 Haha! Ja, jeg er nok fryktelig dårlig som student siden jeg bruker lovdata.no istedenfor. Det går faktisk an å innarbeide den digitalt/redigere frem til slutten og såå bruke selve boken. Sånn for de som henger litt etter og ikke skjønner det selv. Anonymous poster hash: e0ff4...932
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #34 Skrevet 19. juli 2015 Haha! Ja, jeg er nok fryktelig dårlig som student siden jeg bruker lovdata.no istedenfor. Det går faktisk an å innarbeide den digitalt/redigere frem til slutten og såå bruke selve boken. Sånn for de som henger litt etter og ikke skjønner det selv.Anonymous poster hash: e0ff4...932 Det går an, men det er mindre effektivt og dobbeltarbeid. Kjør på du, men jeg bruker tiden min mer effektivt. Anonymous poster hash: f8ff7...cc1
anneme Skrevet 21. juli 2015 Forfatter #35 Skrevet 21. juli 2015 Tusen takk for så mange fine og gode svar! Har enda ikke kjøpt noen sekk eller bestemt meg, og enn så lenge så står det mellom sekkene til Osprey, Beckmann og Fjällräven. Noen som har erfaringer med noen av disse sekkene, all erfaring er god erfaring Igjen, TAKK for svara jeg har fått til nå
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #36 Skrevet 21. juli 2015 Tusen takk for så mange fine og gode svar! Har enda ikke kjøpt noen sekk eller bestemt meg, og enn så lenge så står det mellom sekkene til Osprey, Beckmann og Fjällräven. Noen som har erfaringer med noen av disse sekkene, all erfaring er god erfaring Igjen, TAKK for svara jeg har fått til nå Jeg foreslo fjellreven-sekken fordi jeg synes den er god å bruke synes de andre sekkene ser mer ut som "tursekker", fjellreven er mer laidback.Anonymous poster hash: 78e79...281
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå