AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #1 Skrevet 30. juni 2015 Så jeg forlater herved Kvinneguiden! Er det rart det er krig i verden? Adios! Anonymous poster hash: 08678...6e4 6
Gjest Skrevet 30. juni 2015 #2 Skrevet 30. juni 2015 (endret) Snakkes i morgen Endret 30. juni 2015 av ord deling 21
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #3 Skrevet 30. juni 2015 Enig! De få gangene jeg har opprettet en tråd har jeg aldri fått konstruktive svar. Kun frekke, spydige og nedlatende svar som trekker meg lenger ned i søla. Sjelden fått svar på det jeg spør om, folk henger seg opp i alt annet som ikke er relevant.Anonymous poster hash: 8c527...24a 6
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #4 Skrevet 30. juni 2015 http://www.helse-sorost.no/pasient_/avtale_/avtalespesialister_Anonymous poster hash: 45ca1...e53 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #5 Skrevet 30. juni 2015 Enig! De få gangene jeg har opprettet en tråd har jeg aldri fått konstruktive svar. Kun frekke, spydige og nedlatende svar som trekker meg lenger ned i søla. Sjelden fått svar på det jeg spør om, folk henger seg opp i alt annet som ikke er relevant.Anonymous poster hash: 8c527...24a cry me a river.... Anonymous poster hash: c47bf...112 5
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #7 Skrevet 30. juni 2015 Ja, bare se på svarene her... på kg er det om å være styggest med hverandre.Anonymous poster hash: 97ba6...c5b 3
Jessic_a Skrevet 30. juni 2015 #8 Skrevet 30. juni 2015 Ikke tenk på andre sier eller mener. Folk blir tøffe bak anonymitet. Ingen av dem hadde helt klart ikke turt å sagt noe ille ansikt mot ansikt. Ha en fin sommer 1
Gjest agnesb Skrevet 30. juni 2015 #9 Skrevet 30. juni 2015 helt enig....... ikke at jeg er så fryktelig aktiv her, men har lagt ut noen poster hvor jeg faktisk har trent råd... den ene hadde 86(!!!!!) svar.. det var 3(det er ikke en overdrivelse...!) relevante svar.... bare frekkheter og nesevise svar som er helt urelevant! Sitter nok mange hjemme bak skejrmen sin og hever seg litt ved og være stygge med andre. synd..
Gjest Margit Spat Skrevet 30. juni 2015 #10 Skrevet 30. juni 2015 Jeg er ikke så mye inne på barn og familie, som jeg ser denne tråden er lagt inn på, så jeg vet ikke hvordan tonen er her, men jeg har inntrykk av at det kan variere en del fra forumrom til forumrom. Trolig fordi ulike folk er aktive i ulike rom. I tillegg har det vært en del snakk om at enkelte anonyme har valgt seg ut enkeltbrukere og nærmest forfulgt dem med stygge kommentarer i det siste. Det synes jeg er forferdelig stygt, og jeg mener Kvinneguiden burde slå mye hardere ned på disse enn de til nå har gjort. Det burde være nulltoleranse for mobbing på dette forumet! Jeg rapporterer personangrep når jeg ser det, og håper andre også gjør det. Det er eneste måten å prøve å få bukt med problemet på. Når det gjelder usaklige svar, så synes jeg at man skal ha en viss takhøyde så lenge det ikke er personangrep eller ekstreme avsporinger. Det er ganske typisk her på KG at hvis man spør spørsmål av typen "Hva er best av A og B?" så får man svar av typen "A og B er håpløse. C og D er derimot helt supre." Akkurat det tror jeg nok man må leve med.
galmamma Skrevet 30. juni 2015 #11 Skrevet 30. juni 2015 Jeg er ikke så mye inne på barn og familie, som jeg ser denne tråden er lagt inn på, så jeg vet ikke hvordan tonen er her, men jeg har inntrykk av at det kan variere en del fra forumrom til forumrom. Trolig fordi ulike folk er aktive i ulike rom. I tillegg har det vært en del snakk om at enkelte anonyme har valgt seg ut enkeltbrukere og nærmest forfulgt dem med stygge kommentarer i det siste. Det synes jeg er forferdelig stygt, og jeg mener Kvinneguiden burde slå mye hardere ned på disse enn de til nå har gjort. Det burde være nulltoleranse for mobbing på dette forumet! Jeg rapporterer personangrep når jeg ser det, og håper andre også gjør det. Det er eneste måten å prøve å få bukt med problemet på. Når det gjelder usaklige svar, så synes jeg at man skal ha en viss takhøyde så lenge det ikke er personangrep eller ekstreme avsporinger. Det er ganske typisk her på KG at hvis man spør spørsmål av typen "Hva er best av A og B?" så får man svar av typen "A og B er håpløse. C og D er derimot helt supre." Akkurat det tror jeg nok man må leve med. Jeg så ett innlegg for en stund siden om råd for bleieslutt.. Det eneste som kom av kommemtarer var om at barnet burde sluttet for lenge siden, dårlig mor, burde jobbe mer med det osv.. Hvorfor ikke komme med råd, som trådstarteren ba om, istedet for å henge ut personen på denne måten?? En ser jo bare på kommentarene over her også.. Er det virkelig så vanskelig å være litt hyggelige mot hverandre??
tingeling Skrevet 30. juni 2015 #12 Skrevet 30. juni 2015 Dessverre har KG hatt en veldig negativ utvikling i løpet sv de siste årene. Har vært her i maaange år og håper fortsatt at trenden skal snu og vi igjen skal få et kg hvor man prøver å hjelpe hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #13 Skrevet 30. juni 2015 Ja, bare se på svarene her... på kg er det om å være styggest med hverandre.Anonymous poster hash: 97ba6...c5b Vel, en "takk for meg"-tråd er jo virkelig patetisk, da.Anonymous poster hash: c0ec4...1da 3
Gjest O___o Skrevet 30. juni 2015 #14 Skrevet 30. juni 2015 Synes det har blitt en del personhets & personangrep at en del tråder er helt bortkast å lese. Mange oppfatter seg selv som mye mer konstruktive enn det de egentlig er. Å være kritisk til visse bloggeres mangelfulle merking av reklame, rettferdiggjør ikke å lire fra seg all verden av personkarakteristikker av bloggeren, kjæresten, familien, etc. Opplever stadig vekk at jeg ikke kan lese Anonyme Brukeres sitater av ting jeg har skrevet. Hvorfor? Fordi en moderator eller flere moderatorer har måttet fjerne innleggene på grunn av personhets, persondebatt og sjikane
galmamma Skrevet 1. juli 2015 #15 Skrevet 1. juli 2015 Vel, en "takk for meg"-tråd er jo virkelig patetisk, da.Anonymous poster hash: c0ec4...1da du er patetisk 2
Rotemor Skrevet 1. juli 2015 #16 Skrevet 1. juli 2015 Vel, en "takk for meg"-tråd er jo virkelig patetisk, da.Anonymous poster hash: c0ec4...1da Spesielt når de 2 som vil ut bruker AB-funksjonen. Når jeg ikke vil skrive eller lese her, så lar jeg sannelig være. 1
Tøytigern Skrevet 1. juli 2015 #18 Skrevet 1. juli 2015 Dessverre har KG hatt en veldig negativ utvikling i løpet sv de siste årene. Har vært her i maaange år og håper fortsatt at trenden skal snu og vi igjen skal få et kg hvor man prøver å hjelpe hverandre. Amen.
Gjest Margit Spat Skrevet 1. juli 2015 #19 Skrevet 1. juli 2015 du er patetisk Bitte bitte litt ironisk at man klager over mangel på hygge i ett innlegg for deretter å bedrive personangrep i det neste?... (Tilgi meg virkelig hvis dette skulle være humor, for i så fall forsto jeg det ikke. Noe som man også skal huske når man skriver noe på nett. Ting kan fortolkes helt annerledes enn det er ment fordi man ikke ser ansiktsuttrykk og hører tonen i det noen sier.)
palamina Skrevet 1. juli 2015 #20 Skrevet 1. juli 2015 Dessverre har KG hatt en veldig negativ utvikling i løpet sv de siste årene. Har vært her i maaange år og håper fortsatt at trenden skal snu og vi igjen skal få et kg hvor man prøver å hjelpe hverandre. Neida, det har alltid vært sånn på Kg. Registrerte meg i 2002 og i den første tråden jeg opprettet ble jeg halshugget så det holdt. Jeg visste jo ikke hvor varsomt man måtte trå som stemor, og tråkka i salaten så det sang. Senere har jeg unngått de fleste fellene, de er mange.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå