AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #1 Skrevet 30. juni 2015 Nå er der ferietid og jeg må være hjemme med datteren til samboer noen dager. Vi er ikle kjempegodt kjent enda så det vil sikkert være gøy for oss å finne på noe sammen tenker jeg:) noen tips til hva vi kan finne på? Barnet er 8:)Anonymous poster hash: ce83d...61f
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #2 Skrevet 30. juni 2015 Og om noen lurer så bor vi like utenfor Trondheim:) Anonymous poster hash: ce83d...61f
Erica❤ Skrevet 30. juni 2015 #3 Skrevet 30. juni 2015 Dra på cafe sammen:) Eller ha piknikk i en park 1
Alethia Skrevet 30. juni 2015 #4 Skrevet 30. juni 2015 (endret) Lag mat, f.eks pizza, og la henne være med på å velge ut ingredienser osv Edit: Her kan dere jo lage verdens rareste pizza. Det er ingenting barn liker bedre enn rare og tullete voksne. Endret 30. juni 2015 av Alethia 1
Gjest Solstråla88 Skrevet 30. juni 2015 #5 Skrevet 30. juni 2015 Piknik i en park, gå en tur, bake, lage deilig lunsj, tegne sammen, gå på lekeplassen. 1
skruf Skrevet 30. juni 2015 #6 Skrevet 30. juni 2015 Hva med en tur på stranda hvis været blir fint? Hvis ikke: Pirbadet Eller hva med en tur på Vitensenteret? Jentene mine elsker den plassen iallefall, og vi som voksne synes også det er veldig kjekt der : http://www.vitensenteret.com/nb Eller, hva med en tur på Fairytale Cupcake-kaffen i sentrum? Nydelige cupcakes og skikkelig jentete. Ta en jentedag på Spaet på Britannia Hotel? Tenker ikke behandlinger og sånt, men bare kjøpe tilgang til bassenget og velværebassenget der.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #7 Skrevet 30. juni 2015 Sirkusparken på Lade er flott hvis været er bra. City Lade er like i nærheten hvis dere vil ha noe å spise. Ellers er jo middag i Tyholt-tårnet ok, eller ta en tur til Munkholmen. Det er meldt veldig bra vær på torsdag, så da er det fint å ta båten ut dit, ta med mat og bare henge. Støtter ellers forslaget om Vitensenteret. Anonymous poster hash: 50ea8...b1d
Maiava88 Skrevet 30. juni 2015 #8 Skrevet 30. juni 2015 Jeg og stedatteren min pleier å dra på shopping sammen. I morgen skal vi på plantasjen og handle uteplanter som vi skal plante ned sammen. Koselig å ha noe å gjøre når det er ferie 😉 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #9 Skrevet 30. juni 2015 Er ble vitensenteret! Koste oss begge 2:) Takk for tips alle sammen:)Anonymous poster hash: ce83d...61f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå