AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #141 Del Skrevet 10. mars 2014 Verken jeg eller noen i vennegjengen har blitt sjekket opp før.(spurte de). Så jeg tror det er bare jenter som blir sjekket opp. Anonymous poster hash: 80077...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ompalompa24 Skrevet 10. mars 2014 #142 Del Skrevet 10. mars 2014 Stort sett utlendinger og folk som er mindre oppegående (kanskje fordi jeg som regel er veldig hyggelig og snakker med alle, og pga det kanskje sender ut feil signaler? ikke vet jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 10. mars 2014 #143 Del Skrevet 10. mars 2014 Det er veldig forskjellige menn. Det gjennomgående er selvsikkerhet, men det er sikkert gjennomgående for alle menn som sjekker opp noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glidemiddel Skrevet 10. mars 2014 #144 Del Skrevet 10. mars 2014 Tja - usikre (mangler tro på seg selv)/ feige (tør ikke si hva de egentlig mener om ting)/ lette å styre... Oppdratt av feminismen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest løppen Skrevet 10. mars 2014 #145 Del Skrevet 10. mars 2014 Ikke at det er så ofte jeg blir sjekket opp, eller at noen har fått napp; men de har en tendens til å komme fra nabokommunen, (bor langt utpå landet) være minst 10cm lavere enn meg, utrolig innpåslitene, gjerne rundt 10år eldre og deltidsfedre... alternativt er de sykt fulle, desperate og veeeldig på'n for å få seg noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 11. mars 2014 #146 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Menn som er opptatt Endret 11. mars 2014 av Sophie-Ann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest black nailpolish Skrevet 11. mars 2014 #147 Del Skrevet 11. mars 2014 Rare kunstnertyper pleier å digge meg. Ellers er det en salig blanding av alle som ikke er særlig fin på det, de som tar ting høytidelig styrer som regel unna meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #148 Del Skrevet 11. mars 2014 Nevn en type og jeg har nok blitt sjekket opp av den. Anonymous poster hash: 24392...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerunpedia Skrevet 11. mars 2014 #149 Del Skrevet 11. mars 2014 Overvektige skjeggete motorsykkelfreaks ha ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 11. mars 2014 #150 Del Skrevet 11. mars 2014 Aner egentlig ikke hvem som ville forsøkt å sjekke meg opp nå for tiden, siden jeg bare er ute sammen med mannen. For 5-6 år siden var de gjerne musikere, geeks, menn som var 0-13 år yngre enn meg og småbarnsfedre i forhold ( ble rimelig desillusjonert når det gjaldt sistnevnte type, spesielt ettersom det ikke var de man skulle tro som var ute etter noen på si, men derimot oppegående svigermorsdrømmer og andre ressurssterke typer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #151 Del Skrevet 11. mars 2014 Når man aldri har husket å få et kompliment fra en Norsk kvinne og er over 30år .. Anonymous poster hash: ebdb8...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #152 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg er norsk kvinne og gir komplimenter, men ikke sånn helt uten videre du over her. Hvem jeg blir forsøkt sjekka opp av: nå for tiden voksne menn. I tidligere tider alle mulige slags mennesker. To ganger ble situasjonen uhyggelig, før jeg kom meg unna. Anonymous poster hash: 29e97...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koy Skrevet 11. mars 2014 #153 Del Skrevet 11. mars 2014 Gutter som er lavere enn meg av en eller annen grunn. Jeg og mine 170 cm vil helst ha gutter som er 180-185 og opp, men de guttene vil bare ha bittesmå mini-frøkner som de kan ta under armen. Skjønner ikke helt logikken der. Gjerne gutter som er litt yngre enn meg også, kan være fordi jeg ser ut som jeg er 17-18 og ikke 21. Jeg har fått høre at jeg virker litt "utilgjengelig" så det er gjerne gutter av den litt mer aggresive/selvsikre typen som prøver seg. Passer meg egentlig fint. Passive gutter får ingenting gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå