Gå til innhold

Hva slags typer blir du sjekket opp av?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke en "spesiell" type mannfolk egentlig, men; sossete, pene, mindre pene, stygge, utlendinger, eldre, sjenerte fyrer som stammer og får ikke fram et ord pga. overdreven nervøsitet and so on. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Sleske mannfolk (eller "gutter"...), som er veldig glad i seg selv, og har lyst til å ha seg.

Og så er det standard at jeg får vite et par år i ettertid hvem som har vært forelsket i meg og sånn,men som har vært for beskjeden til å si det. (Og jeg har vært forelsket i dem, og ikke turt å si det). Altså snille,rolige,morsomme gutter- som ikke tør ta kontakt!! :evil:

Men nå er jeg da samboer med en som IKKE er beskjeden, og heller IKKE er en slesking. Har vel funnet den gyldne mellomvei da sikkert... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aurélie

Blir skjekket opp av de veldig pratsomme og selvhøytidelige. Mens han litt mystiske, beskjedne fyren jeg vil komme i snakk med sitter stille i et hjørne. Men jeg er selv nokså beskjeden, så blir bare stående og høre på skravling :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden sist jeg skrev svar på denne tråden, har jeg blitt sjekket opp av følgende typer;

* en ung fyr på 22 år

* en like ung fyr på 23 år

* en slesk fyr med samboer og to barn

* en enda mer slesk fyr som var gift.....

Så, som dere skjønner, jeg syns det er like greit å være singel!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest knøtten

til alle dere damer som klager over alle "idiotene" som sjekker dere opp. Hva med å sjekke opp selv. Og ikke kom med noe tull at dere sjekker dere også. Greit nok at det par av dere jenter har sjekket et par gutter før, men når alt kommer til alt så er det gutta som gjør hele jobben med sjekking. Hadde vært kjekt å bare latt dere jenter sjekket, så kunne heller vi gutta skrive hvilke idioter av kvinnfolk som sjekker oss opp. Megger, megger med barn, kåte driting damer, kjærringer. Hvis dere klager så enormt, så gjør noe med det selv da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hva om jeg ikke kommer unna sjekkinga? Jeg er ikke interessert i sjekking for tiden, og sjekker derfor ikke selv. Kan vel ikke for at jeg tydeligvis tiltrekkes de gifte, samboende og unge? Har jo ikke akkurat bedt om det!

Dessuten syns jeg å huske trådstarter begynte med et ganske så uskyldig spørsmål.....hun lurte helt enkelt på hvilke type MENN vi blir sjekket opp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden sist jeg skrev svar på denne tråden, har jeg blitt sjekket opp av følgende typer;

* en ung fyr på 22 år

* en like ung fyr på 23 år

* en slesk fyr med samboer og to barn

* en enda mer slesk fyr som var gift.....

Så, som dere skjønner, jeg syns det er like greit å være singel!!!!

Hadde du synes det var like morsomt om du aldri blir sjekket opp?

Du får ingen medlidenhet over hodet siden du har et LUKSUSPROBLEM.

Gå ut og sjekk selv, di heks!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o ja, men kjære Valentino! Jeg har da aldri bedt om medlidenhet!

....og du, jeg tror ikke jeg har gjort deg noepersonlig vondt? tror ikke jeg fortjener å bli kalt for heks? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hadde du synes det var like morsomt om du aldri blir sjekket opp?

Du får ingen medlidenhet over hodet siden du har et LUKSUSPROBLEM.

Gå ut og sjekk selv, di heks!

Lightn' up mann. Makan til bittert oppgulp må man lete lenge etter. Får virkelig satse på at det er et forsøk på dårlig humor.

Hilsen mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff huff huff...

De helt sære vil bare være venn med meg, og snill. Ikke noe sjekking.

Men de som tror de er noe, kunstnere, næringsdrivende og direktører, prøver sjekke meg opp...

...eller er det jeg som overser alle de andre forsøkene, tro... :tunge1:

Men jeg er flink til å styre unna, og be folk flytte seg, eller nekte de å sette seg ved samme bord (venter på noen, så sitter jeg der to timer senere med masse plass og venter enda...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:o ja, men kjære Valentino! Jeg har da aldri bedt om medlidenhet!

....og du, jeg tror ikke jeg har gjort deg noepersonlig vondt? tror ikke jeg fortjener å bli kalt for heks? Eller?

Neida du har ikke gjort meg noe vondt, og det er litt tilfeldig at jeg kommenterte din artikkel. At i det hele tatt så mange svarer på denne tråden viser bare hvor kalde kvinner egentlig er. Dere lever på en illusjon om at dere er så varme, omteksomme og har så godt utviklede empatiske egenskaper, men virkeligheten er en helt annen. Det virker som om dere er totalt blottet for empati.

Hvordan hadde DU tatt det, og du hadde forsøkt å sjekke opp en mann, og han hadde LATTERLIGGJORT deg for at du var interessert i han?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i stedet for å sitte å klage over alle idiotene so m sjekker dere opp..hvorfor kan dere ikke få ut fingeren og begynne å sjekke selv? Hadde spart oss menn med bryderiet..Blir dere ikke sjekket opp er det klaging, og kommer det en bort for å prøve seg, så blir det nok litt klaging av den grunn også..

kvinnfolk..jeg har gitt opp for lengst..

Nei, for dersom jeg kaster meg over menn og sjekker vilt på nattklubb, sier en alltid "ja" til å fortsette leken, og da tenker svært få menn på om de har dame eller ikke. Det er veldig dumt!

Hvis jeg tar styringen og sjekker, tror menn uten unntak at det er en "engangsgreie". Ikke moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valentino, Jeg har da sjekket opp min del menn jeg også. og noen ganger med mindre hell. Jeg har aldri blitt latterligjort, men har blitt avvist. Jeg sitter ikke å føler meg såret og vonbroten av den grunn. Og selv om jeg rota meg borti feil type mann sist jeg var i et forhold, drar jeg ikke resten av mannfolka her i verden under samme kam. Det finnes faktisk noen friske frukter mellom alle de råtne........

Gi slipp på bitterheten, Valentino!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...