Carmen_ Skrevet 7. oktober 2004 #101 Del Skrevet 7. oktober 2004 Jeg blir ofte sjekket opp av munnrappe og litt småfrekke menn... Ofte litt kjekkas-typer. Sjeldent jeg blir sjekket opp av dritafulle gutter når jeg tenker meg om :-? Kan jo være disse munnrappe "kjekkasene" er drita da... hvem vet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christer Skrevet 11. oktober 2004 #102 Del Skrevet 11. oktober 2004 I kebabkø klokken 03.30 av fulle damer som er 15-20 år eldre enn meg og har lyst på lammekjøtt (alt er relativt) Ellers er det sjeldent at jeg blir sjekket opp. Aller helst, slik som en her sier, av en jente jeg kjenner eller semi-kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 11. oktober 2004 #103 Del Skrevet 11. oktober 2004 I kebabkø klokken 03.30 av fulle damer som er 15-20 år eldre enn meg og har lyst på lammekjøtt (alt er relativt) Sikkert meg du har møtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pink Skrevet 11. oktober 2004 #104 Del Skrevet 11. oktober 2004 Har en lei tendens å tiltrekke meg dominerende, og kontrollerende menn, de dras mot meg som en magnet. Ikke trenger jeg å gjøre stort heller, for vekke deres interesse. :/ (mulig jeg mangler kontroll i livet, og søker det hos andre... osv, osv.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hei Skrevet 13. oktober 2004 #105 Del Skrevet 13. oktober 2004 i stedet for å sitte å klage over alle idiotene so m sjekker dere opp..hvorfor kan dere ikke få ut fingeren og begynne å sjekke selv? Hadde spart oss menn med bryderiet..Blir dere ikke sjekket opp er det klaging, og kommer det en bort for å prøve seg, så blir det nok litt klaging av den grunn også.. kvinnfolk..jeg har gitt opp for lengst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 13. oktober 2004 #106 Del Skrevet 13. oktober 2004 i stedet for å sitte å klage over alle idiotene so m sjekker dere opp..hvorfor kan dere ikke få ut fingeren og begynne å sjekke selv? Hadde spart oss menn med bryderiet..Blir dere ikke sjekket opp er det klaging' date=' og kommer det en bort for å prøve seg, så blir det nok litt klaging av den grunn også..[/quote'] Et godt poeng. Generelt er menn nødt til å sjekke, for at noe i det hele tatt skal skje. Hva mener dere jenter egentlig? At de skal forbli single hele sitt liv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 14. oktober 2004 #107 Del Skrevet 14. oktober 2004 i stedet for å sitte å klage over alle idiotene so m sjekker dere opp..hvorfor kan dere ikke få ut fingeren og begynne å sjekke selv? og motsetningen var..? sjekker selv, OG forbeholder meg retten til å avreagere ved å klage over de besynderlige mennene som iblant prøver seg på meg. mener du at jeg skulle bruke tiden jeg bruker på denne tråden på sjekking i stedet kanskje? vel vel. kan ikke se noen potensielle sjekkeobjekter herfra, så da tillater jeg meg heller å gremmes over sutrete menn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jupi Skrevet 15. oktober 2004 #108 Del Skrevet 15. oktober 2004 Idioter. Samme her Jeg blir som regel sjekket opp av: *Eldre menn *Yngre menn *Utlendinger *Gifte menn *Menn med en skikkelig harry stil Nå har jeg derimot begynt å være offensiv selv, og har funnet ut at jeg klarer å tiltrekke meg kjekke typer når jeg vil. Det gir meg skikkelig kick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 19. oktober 2004 #109 Del Skrevet 19. oktober 2004 uff, du bussjåføren, da. jeg ville ikke gå på date med deg for et halvt år siden, og jeg kommer DEFINITIVT IKKE til å ombestemme meg etter at du beviste at du husket ALT vi snakket om den gangen. det er IKKE sjarmerende, det er creepy. jeg synes det er litt slitsomt og pinlig og ubehagelig å måtte avvise sjekkeforsøkene dine når jeg bare vil ta bussen hjem. vennligst hold igjen neste gang. jeg kommer ikke til å ha ombestemt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest moi. Skrevet 19. oktober 2004 #110 Del Skrevet 19. oktober 2004 med hånda på hjertet..må jeg innrømme at jeg aldri har blitt sjekket opp av ei dame. Er 22 år gammel. Jeg er sjenert og tør ikke snakke med damer selv. Så derfor sliter jeg villt. Det kom en dame bort, og jeg tenkte at nå kunne jeg kanskje fått snakket litt med en pen dame, kanskje fått litt mer selvtilit. Det første hun sa var: Sponser du en øl eller? For å si det slik: jeg hadde ikke noe bedre selvtilitt etter denne kvelden heller. Jeg har et normalt utseende, men har enda tilgod å bli sjekket opp. Dere damer har det altfor lett..kanskje dere får mange tilbud av folk dere ikke liker, synes noe om..men dere får da i hvertfall tilbudene, og kan velge og vrake alt etter dagsformen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 19. oktober 2004 #111 Del Skrevet 19. oktober 2004 joda, i prinsippet kan man vel kanskje velge og vrake. nå er tiltrekningen sjelden tilstede for meg, så statistisk sett blir det kanskje 99,5% vraking. og det høres kanskje greit ut, men vet du hva? jeg er ikke uberørt av å avvise menn. jeg synes ikke det er noe kult i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest moi. Skrevet 19. oktober 2004 #112 Del Skrevet 19. oktober 2004 ja...det kan jeg forstå men du har i hvertfall den lille prosentandelsen du som du også liker. Nei treffe damer ute på byen har jeg gitt opp..dvs..treffe dame ever..har jeg gitt opp..er det i det hele tatt noen som kan finne det litt sjarmerende med å være sjenert og ikke springe rundt full og kladde på damene....de kommer i hvertfall ikke bort og sier hei..jaja...begynner å bli vant med singelivet nå..det er tross alt jeg hvet hvordan er...kan ikke si at jeg savner noe annet, da jeg ikke vet hvordan det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 19. oktober 2004 #113 Del Skrevet 19. oktober 2004 ..er det i det hele tatt noen som kan finne det litt sjarmerende med å være sjenert og ikke springe rundt full og kladde på damene....de kommer i hvertfall ikke bort og sier hei..jaja... jeg tror det er mange som foretrekker menn som er sjenerte og ikke bare springer rundt fulle og kladder på damene. men er du for tilbakeholden, registrerer de jo ikke at du er der, siden de fulle kladderne stjeler mye oppmerksomhet. og så er det noe med at de litt sjenerte gjerne har sansen for de som også er litt sjenerte, og det kan jo være et handicap for å komme i gang når ingen tør å ta initiativ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 19. oktober 2004 #114 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg blir sjekket opp av sossefyrer. Det er overhodet ikke slike fyrer jeg selv liker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest icy - utlogget Skrevet 19. oktober 2004 #115 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg blir sjekket opp av sossefyrer. Det er overhodet ikke slike fyrer jeg selv liker! Definer soss! Nesten litt iriternes å høre folk som snakker om sosse-folk.. sosse-klær... sosse-party. Man bruker ordet soss som noe negativt om folk som har litt mer penger i mellom hendene enn andre, iallfall slik virker det på meg. Men det blir helt feil å kalle dem soss av den grunn eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hmm Skrevet 19. oktober 2004 #116 Del Skrevet 19. oktober 2004 ikke noe som er mer irriterende enn sosser. Du ser det på lang avstand, går i de dyreste merkeklærne, er vanligvis brun/mørk også midt på vinteren..har gjerne caps, sånn uten tøy på toppen av capsen og snakker østlandsk...det er irriterende det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 19. oktober 2004 #117 Del Skrevet 19. oktober 2004 Definer soss! Nesten litt iriternes å høre folk som snakker om sosse-folk.. sosse-klær... sosse-party. Man bruker ordet soss som noe negativt om folk som har litt mer penger i mellom hendene enn andre, iallfall slik virker det på meg. Men det blir helt feil å kalle dem soss av den grunn eller hva? Jeg definerer soss som mennesker med et utpreget behov for å vise sin tilhørighet til overklassen. De gjør dette gjennom en egen klesstil (se hmms innlegg), konservative hårklipper og sært valg av merkevarer. De ytrer seg gjerne om sine dyre vaner og rikmannsvenner. Generalisere? Jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nna Lovinda Skrevet 20. oktober 2004 #118 Del Skrevet 20. oktober 2004 Blir alltid sjekka opp av altfor unge menn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 20. oktober 2004 #119 Del Skrevet 20. oktober 2004 Alt i fra 27 år gamle menn med småunger fra tidligere forhold til gutter som allerede har dame... ...og så selvfølgelig noen "normale" også (dvs. uten barn, singel og snille og kjekke). ...men jeg har møtt på mye rart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2004 #120 Del Skrevet 22. oktober 2004 ja...det kan jeg forstå men du har i hvertfall den lille prosentandelsen du som du også liker. Nei treffe damer ute på byen har jeg gitt opp..dvs..treffe dame ever..har jeg gitt opp..er det i det hele tatt noen som kan finne det litt sjarmerende med å være sjenert og ikke springe rundt full og kladde på damene....de kommer i hvertfall ikke bort og sier hei..jaja...begynner å bli vant med singelivet nå..det er tross alt jeg hvet hvordan er...kan ikke si at jeg savner noe annet, da jeg ikke vet hvordan det er.. Dakar deg... Men seriøst; det kommer ikke noe godt ut av å bare "gi opp", selv om det er bedre med en passiv gutt enn en som virkelig ikke tar et hint og framstår som fullstendig desperat. Og det er MYE mer sjarmerende å være sjenert og anstendig enn dritings, ja. Selv om det nok er mye mer sjekking som skjer i sistnevnte tilstand er det ikke dermed sagt at det er den ENESTE måten å sjekke på. Jeg er jente, og har heller aldri likt sjekking på byen. Som jente har jeg (som de desillusjonerte menn også påpeker) i hvert fall blitt FORSØKT sjekka opp av alskens uhumske typer (VELDIG sjelden av ok menn, da har det i hvert fall vært kjenninger av venner eller på private fester), men jeg føler ikke at dette akkurat har boosta selvtilliten min!! Jeg er sjenert, og har vel aldri prøvd å nærme meg menn på byen, men etter hvert som jeg har blitt eldre og mer selvsikker har jeg kommet over det stadiet hvor jeg ikke torde å snakke med menn jeg likte i sosiale sammenhenger. Er ikke så lett å gi deg råd, men jobb med selvtilliten din (kan gjøres på andre områder enn det seksuelle) - som du kan se av andre tråder her - jenter lar seg lett forblinde av selvsikre menn:) Hvordan er du i andre sammenhenger - er du like sjenert blant kolleger/studievenner som på byen? Det kan være lurt å jobbe med å bli kjent med folk på normalt vis (lykkes man i å få seg noen venner og noen å prate med har man kommet ganske langt og er slett ikke noe håpløst tilfelle) før du tenker at du er en håpløs sjekker. Sjekking ER håpløst pr definisjon (selv om jeg har sjekket selv er jeg ikke spesielt stolt av framgangsmåten min. Det er mange ANDRE ting i livet mitt jeg er mer fornøyd med, for å si det sånn..). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå