Gå til innhold

Hva slags typer blir du sjekket opp av?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Noen fyrer som ikke liker å bli sjekket, men en fyr som ikke "tåler" å bli sjekket opp av ei jente, er jeg ikke intr i uansett. Liker trygge og harmoniske gutter, som ikke har noe problem med lekne, selvstendige og sterke jenter. :)

Helt enig! De som sjekker meg er ganske forskjellige, men ofte litt veike (underlig fellestrekk...) Da er det bedre å finne dem selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig! De som sjekker meg er ganske forskjellige, men ofte litt veike (underlig fellestrekk...) Da er det bedre å finne dem selv!

Hvordan er de veike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er de veike?

Tja - usikre (mangler tro på seg selv)/ feige (tør ikke si hva de egentlig mener om ting)/ lette å styre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

For min del del tar det oftest et par uker kanskje. Men så er ikke jeg helt ons typen, så da har det gått mere i seriøse baner. De det har evolvert til noe mer seriøst kjenner jeg for det meste fra steder hvor jeg jobber eller studerer. Jeg tror det er en bedre sjekke plass.

Neh. Tror heller det er mitt fortryllende krøllete hår!!!!

Neida, jeg bare tenkte jeg skulle gi litt info til hvordan jeg har opplevd det.

Oftest kjenner jeg dem eller semi kjenner dem før de har 'invitert' meg til dansegulvet. Men det har hendt at de kjenner meg igjennom noen andre, og jeg ikke dem, og plutselig befinner meg der med hvem? :ler:

På forskjellige steder går det hipp som happ, noen ganger prater jeg først, og noen ganger dem. Jeg kan være litt smågal/urasjonalistisk av meg også, så kanskje det også gjør at de føler at ting ikke er så farlig om ditt eller datt skjer(det er der det ligger kanskje. hmmm). Jeg drikker lite alkohol, jeg blir så emosjonell om kvelden uansett.

Men det med dansegulvet er som oftest bare tull da. Det er bare de som er så dansegale! Vel, det kan kanskje skje mer og :ler:

Hehe - jeg synes det er morsomt at folk synes å stille seg uforstående til at dette kan skje - at en gutt ikke trenger ta initiativ. Synes det høres litt ut som situasjoner kjæresten min har beskrevet - at han så godt som aldri har tatt "første skritt" eller vært på sjekkern. Skeptisk, jeg, men så er han jo ganske søt, da, og veldig omgjengelig, så har ingen problemer med å tro at jenter som har møtt han både har følt at han var hyggelig mot dem og at de ikke vil bli behandlet uhumsk om de kaster seg litt over han (noe annet nå som vi er sammen, selvsagt). Ellers kan han nok virke innesluttet også, og DA holder de fleste seg unna, for da ser han veldig alvorlig ut...

Gutter som kan prate med jenter, som signaliserer at de tar deg på alvor og i tillegg har sjarm og er uhøytidelige er utrolig sjeldne - og jeg synes ikke det er rart at de har drag på damene:)

For det virker jo ellers som de fleste menn som har prøvd seg på meg er:

- så fulle at de såvidt klarer å si schhhå peehn duuh æhhr

- psykisk ustabile og vil gjerne fortelle om dette

- så kåte at de glemmer at et lurt sjekketriks er å virke som man er interessert i å høre på hva jenta (jeg) har å si eller finne ut mer om meg

- fysisk kontaktsøkende, gnukkende eller tafsende. Hint: Dette er UTROLIG lite smigrende

- usedvanlig lite pene, noe som sikkert henger sammen med faktorene over, som ikke akkurat bidrar til utstrålingen...

Hadde det ikke vært for speil og tilbakemeldinger fra oppegående/troverdige mennesker ville jeg, basert på sjekkeerfaringer, følt at jeg var en ekstremt grå mus og et lett offer... Men jeg ser faktisk ikke så verst ut, selv om jeg aldri blir noen bydronning. Mye fordi jeg er sjenert og ikke føler meg hjemme i sjekkekulturen. De mennene jeg har vært med, har jeg nesten alltid kjent littegrann/ganske godt fra før, og de er jamt over mer enn gjennomsnittlig attraktive menn (noen VELDIG attraktive, men de teller kanskje ikke så mye når de også er så løsaktige at jeg tror de sjekker damer i blinde...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til mannen som sendte meg forsøksvis forførende blikk mens du satt og lekte med tissefanten din på bussen i går: nei, det var ikke sexy. du kunne godt lagt genseren som lå i setet ved siden av over fanget. du hadde det sikkert digg for deg selv, men neste gang kommer jeg til å si høyt: 'sitter du der og ronker, din gris' så hele bussen hører det.

ikke at det er grisete med ronking, men vær så vennlig: ikke på bussen. ikke mens det er meg du stirrer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til mannen som sendte meg forsøksvis forførende blikk mens du satt og lekte med tissefanten din på bussen i går: nei, det var ikke sexy. du kunne godt lagt genseren som lå i setet ved siden av over fanget. du hadde det sikkert digg for deg selv, men neste gang kommer jeg til å si høyt: 'sitter du der og ronker, din gris' så hele bussen hører det.

ikke at det er grisete med ronking, men vær så vennlig: ikke på bussen. ikke mens det er meg du stirrer på.

:hoho: Sjarmerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg nærmer meg førti og har draget på menn som gjerne er 10-15 år yngre, faktisk mer enn menn på min egen alder og eldre. Ikke meg imot, men jeg syns det er rart og lurer på hvorfor det er sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modne kvinner kan virke mer naturlig og ikke så avvisende som yngre damer. Hertil er de mer modne damene noe mer frodige enn sine yngre medsøstre, som ofte er veldig tynne. En frodig kvinne i moden alder kan ta seg meget bra ut, og fremstå som meget sexy for menn generelt sett, også dem som er mange år yngre.

Generelt sett mener jeg at kvinner er for tilbakeholdne med å sjekke menn på byen, og fremstår som passive objekter som menn febrilsk forsøker å få i seng. Ofte ser jeg at mine "brødre" virker patetiske i sine tilnærmelser til kvinnekjønnet, spesielt like før stengetid/taxikø mv. Dem mangler jo helt stil og det må jo for kvinnene lyse ut av øya på dem at disse mannfolka bare vil få damene i senga fortest mulig.

Hvor er den elegante mann som tilnærmer seg sin utvalgte kvinne med stil og en viss verdighet, som kan konversere med henne og oppriktig ønsker å bli kjent med kvinnen bak utelivsfasaden.

Ja, dem finnes men ofte må kvinnen være mer aktig og målrettet i sin jakt på en "riktig" partner. En kvinnes intuisjon må da vel kunne hjelpe dere med å luke ut de åpenbart useriøse mannfolka som bare vil ned i trusa deres raskest mulig.

Hadde jeg vært kvinne, ville jeg vært den aktive part og selv valgt ut hvilke mannfolk jeg ville tillate skulle bruke av min dyrbare tid, og effektivt silet ut alle de andre. De forundrer meg at kvinner kan og vil ? tillate at en åpenbart full/innpåsliten/klengete dust av et mannfolk (?), "plager" henne en kveld ute på byen med intetsigende tullprat.

En kvinne kan gå 10 ganger på byen og få med seg en håpløs fyr hjem til å varme seg i senga ALLE de 10 kveldene på byen. En mann derimot, kan gå 10 ganger på byen, og hver gang i taxien hjem innse at det ikke ble noen kvinne denne helgen eller. Ikke mye merkelig at disse mannfolka blir frustrerte og endog tyr til voldtekt som "siste" mulighet for å få seg en dame.

Varme hilsner fra Ola en sen kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det nog er Veldig rart at noen kan gå til noe så ekstremt og slemt som voldtekt bare fordi de ikke kommer nært en kvinne noen ganger på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerert
Ikke mye merkelig at disse mannfolka blir frustrerte og endog tyr til voldtekt som "siste" mulighet for å få seg en dame.

JO, det er det. Ikke bare er det merkelig, det er horribelt og ondt.

Jeg har aldri forstått hvordan en mann kan få noe positivt ut av å ligge med en kvinne når dette vil ødelegge livet hennes. Gi henne angstsanfall og gråtetokter. En del av nytelsen med å ha sex, ligger i at den andre nyter. Det er uforståelig at en mann kan nyte å ha sex med en kvinne som synes at han kvalm og ekkel, hennes livs ulykke.

Vet jeg sporer av, men syntes at jeg måtte kommentere dette innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri forstått hvordan en mann kan få noe positivt ut av å ligge med en kvinne når dette vil ødelegge livet hennes. Gi henne angstsanfall og gråtetokter. En del av nytelsen med å ha sex, ligger i at den andre nyter. Det er uforståelig at en mann kan nyte å ha sex med en kvinne som synes at han kvalm og ekkel, hennes livs ulykke.

Vet jeg sporer av, men syntes at jeg måtte kommentere dette innlegget.

Ja, helt enig.

Og dessuten; voldtekt er ikke sex, voldtekt er vold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

blir sjekka opp sånn ca. kl 02.30 av desperate, møkkfulle, siklende, stinkende, overkåte gamle griser så og si hver gang jeg er på byen!

Er det rart jeg går så sjelden ut? Ikke akkurat vitaminsprøyte for selvtilliten :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blir sjekka opp sånn ca. kl 02.30 av desperate, møkkfulle, siklende, stinkende, overkåte gamle griser så og si hver gang jeg er på byen!

Er det rart jeg går så sjelden ut? Ikke akkurat vitaminsprøyte for selvtilliten :hoho:

Jasså? Hva om selv ikke disse "desperate, møkkfulle, siklende, stinkende, overkåte gamle griser" hadde forsøkt å sjekke deg opp? Hadde det vært bedre for selvtilliten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså? Hva om selv ikke disse "desperate' date=' møkkfulle, siklende, stinkende, overkåte gamle griser" hadde forsøkt å sjekke deg opp? Hadde det vært bedre for selvtilliten?[/quote']

Er du mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja.

Ja.

Sorry, men "hva var det jeg tenkte meg"?

Å være jente på byen kan være ganske slitsomt. Det har ikke noe med arroganse å gjøre, men stor mangel på vanlig folkeskikk fra den mannlige delen av befolkningen. Jeg mener over hodet ikke at alle er slik, men det var jo heller ikke det hun sa.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig å forstå hvorfor en far kan ta livet av sin egen datter, og det er mulig å forstå hvorfor noen voldtar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Valentino: De færreste voldtektsmenn voldtar fordi de er avvist av damer. De voldtar fordi de blir seksuelt tent av å skremme, pine og ha makt over et uskyldig offer. Det er heller ikke slik at de fleste voldtekter skjer fordi jenter "kler seg utfordrende" eller pirrer mannen til han ikke holder det ut, a la luremus. Friske menn, selv menn som ikke har hatt sex på lange tider, vil klare å skille slike signaler fra en kvinne fra en rettferdiggjøring av det å ta henne med makt.

En voldtektsmann ser som sagt etter et offer, en kvinne som ikke kan forsvare seg, som går alene og kanskje ser engstelig ut. Han ser ikke etter en sterk og sexy kvinne - en slik kvinne ville etter all sannsynlighet skremme vannet av han. Ei heller behøver sinnet hans å være rettet mot "de sexy, men avvisende fristerinnene". Voldtekt er ikke knyttet til normal seksualitet i det hele tatt, men til makt.

Jovisst kan menn bli frustrerte over å ikke ha suksess med damer. Jeg vet selv om menn i slutten av tjueåra eller eldre som fortsatt er jomfruer, og de har det helt klart vanskelig, mest sannsynlig verre enn mange kvinner i samme situasjon. Mye av mannens identitet og selvrespekt er knyttet til seksualitet. Men de psykiske problemene disse mennene har fått (evt har hatt fra før og som er medvirkende årsak til at de ikke lykkes seksuelt) har IKKE gjort dem til voldtektsmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

valentino skrev:

Jasså? Hva om selv ikke disse "desperate, møkkfulle, siklende, stinkende, overkåte gamle griser" hadde forsøkt å sjekke deg opp? Hadde det vært bedre for selvtilliten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...