Gjest Rio Skrevet 7. september 2004 #21 Del Skrevet 7. september 2004 Italienere og fulle kåte gutter i alle utseende grupper, på min alder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 7. september 2004 #22 Del Skrevet 7. september 2004 hehe........morsom du, Tommern!! Grunnen til at du fortsatt er singel er fordi du enda ikke har møttt meg...og da må du nok ut på komerse uteplasser...som feks. Tiger. Dannede rølpebuler med studentrabatt er ikke noe for meg( tror jeg) Kommerse, wannabe kul, men desto mer rølpete steder, er lissom ikke min greie. Klarer ikke å ta meg selv eller noen andre seriøst der. Mest sannsynlig sklir jeg innom alle dine skrekkeksempler av typer som sjekker deg opp på steder som det. Nei, liker steder hvor folk er seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 7. september 2004 #23 Del Skrevet 7. september 2004 her! her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 7. september 2004 #24 Del Skrevet 7. september 2004 er tom singel? Jepp. vil ha vil ha vil ha. Forståelig, da jeg jo muligens er en kvinne, eller noe annet, men ikke transe (hva enn det måtte være). Tror jeg egentllig bare er en fantasibruker, funnet opp av en kvinnelig bruker. han er ikke litt svaksynt og vel? Nope. Alt for stolt for det. Blir ikke svaksynt før en går til innkjøp av briller/linser. Inntil da har man 20/20-syn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 7. september 2004 #25 Del Skrevet 7. september 2004 Forståelig, da jeg jo muligens er en kvinne, eller noe annet, men ikke transe (hva enn det måtte være). Tror jeg egentllig bare er en fantasibruker, funnet opp av en kvinnelig bruker. (skuffet og forvirret) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 7. september 2004 #26 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg blir aldri sjekket opp jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 7. september 2004 #27 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg blir aldri sjekket opp jeg! Du bør kutte ut å bruke sigg'en din som trykk på skjortene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alisia4 Skrevet 7. september 2004 #28 Del Skrevet 7. september 2004 Tom kruse sier: Hva er det med psykopatene som tiltrekker deg? Og hva er det med deg som gjør at du tiltrekkes av nettopp slike egenskaper? En psykopat er veldig sjarmerende, tiltrekkende, høflig, gentlemann, veltalende og de opptrer som meget aksemplarisk og ordentlig, men det er tilsynelatende bare utenpå. Hva en psykopat tiltrekkes av meg? Det har jeg spurt meg selv om mangen ganger og selv om jeg betegner meg selv som vanlig. :-? Tør nesten ikke involvere meg i mannfolk som er SPESIELT sjarmerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 7. september 2004 #29 Del Skrevet 7. september 2004 Tør nesten ikke involvere meg i mannfolk som er SPESIELT sjarmerende. he he. nei, da er det alltid noe muffens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillary Skrevet 7. september 2004 #30 Del Skrevet 7. september 2004 Forståelig, da jeg jo muligens er en kvinne, eller noe annet, men ikke transe (hva enn det måtte være). Tror jeg egentllig bare er en fantasibruker, funnet opp av en kvinnelig For ikke å si fantasi... (transe er transvestitt. Bruker du kvinneklær?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 7. september 2004 #31 Del Skrevet 7. september 2004 For ikke å si fantasi... (transe er transvestitt. Bruker du kvinneklær?) Det var det annet som ikke var transe jeg lurte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillary Skrevet 7. september 2004 #32 Del Skrevet 7. september 2004 Det var det annet som ikke var transe jeg lurte på. Nei, ikke noe annet, tror jeg. Orker ikke finne på noe heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lee Skrevet 8. september 2004 #33 Del Skrevet 8. september 2004 Blir gjerne sjekket opp av gutter som er noe yngre enn meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 8. september 2004 #34 Del Skrevet 8. september 2004 Du bør kutte ut å bruke sigg'en din som trykk på skjortene dine. Takk for tipset! Jeg får kanskje prøve å gå uten t-skjorte neste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 10. september 2004 #35 Del Skrevet 10. september 2004 nå kom jeg på enda en overrepresentert gruppe: ingeniører. eller, det vil si, menn med ingeniørutdannelse som jobber med noe helt annet, og som har dj-ambisjoner. den typiske mannen som faller for ivanka er altså en ikke-praktiserende ingeniør med dj-drømmer og kontaktlinser. det gjelder alle mine ekser bortsett fra en, han hadde både linser og dj-episoder, men var altså ikke ingeniør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Gioberti Skrevet 10. september 2004 #36 Del Skrevet 10. september 2004 De som liker meg er alt fra gamle alkiser til konsernsjefer. Jeg tror jeg går hjem både hos uteliggeren i parken og snobben på utestedet (uten å si at jeg vil ha noen av dem) Jeg er ikke den typiske ONS, men skinnet kan jo bedra. Derfor synes menn alltid at jeg er så utrolig spennende og hyggelig å prate med på utesteder (sier de da..). Så begynner de å gi komplimenter når de har drukket nok Så søtt... De som sjekker opp meg er gjerne menn som vil komme med en kommentar på hvem jeg er. Gjerne et par analyser. Også er vi i gang med praten om alt mulig rart. Det finnes én type menn som aldri sjekker meg opp: radikale mega-sosialister. Og det er jeg glad for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 10. september 2004 #37 Del Skrevet 10. september 2004 Den tiden jeg ble sjekket opp tiltrakk jeg meg bare irriterende kjedelige menn. Var en periode ganske spesiell i stilen... type svartkledd litt nemi men ikke så lekker da... og det virket jo helt mot sin hensikt. De langhåra musikertypene jeg ville ha fatt i drømte bare om de lyse lekre jentene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 11. september 2004 #38 Del Skrevet 11. september 2004 Stort sett dustete typar som ikkje er klar over kordan dei ser ut/oppfører seg eller evt har fått for mykje innabords. (Ehh... Men sånn såg eg på han som no er kjæresten min og, før han sjekka meg opp.) :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban Skrevet 17. september 2004 #39 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg blir alltid sjekket opp av menn med rare navn, eller håpløst sammensatte dobbeltnavn. De er alltid innflyttere til Oslo, med tidkrevende hårmanke og ettersittende skjorter fra Bertoni, og de sjekker meg opp fordi de tror jeg er en blond og søt vestkantsberte. Siden jeg er fullstendig skamløs og dessuten har gjort samboende østkantsberte av meg, lar jeg dem kjøpe en drink til meg hvis de insisterer, fordi jeg må ha råd til taxi hjem til kjære herr Laban; en innflytter til Oslo med håpløst sammensatt dobbeltnavn og bertoni-skjorter i fleng... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibyen Skrevet 17. september 2004 #40 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg blir stort sett bare sjekket opp av innvandrere, uansett om jeg er på pub eller utested, eller sitter på en benk i en park. Uansett hater jeg å bli sjekket opp. men jeg kan overhode ikke flørte selv, så det er en dårlig kombinasjon og lover ikke bra for fremtiden! De gangene jeg har blitt sammen med noen har det vært så mye alkohol med i bildet at det på en måte har ordnet seg likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå