ivanka Skrevet 17. september 2004 #41 Del Skrevet 17. september 2004 hm. den siste uka har det regnet sjekkeforsøk fra ultranerdete studentgutter som virker som om de ellers er ganske tafatte, men noe jeg gjør i møte med dem (forsøk på alminnelig høflighet fra min side bare) får dem til å kaste all blygsel overbord. og det er ikke alltid en bra ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #42 Del Skrevet 17. september 2004 Blir sjekket opp av menn som er alt for bra for meg og vanligvis alt for unge for meg. I dag ble jeg kjent med en som er 15 år yngre enn meg. Traff han i parken og vi gikk en tur sammen. Han var både fin å se på og spennende. Han foreslo at jeg skulle ringe han og avtale å treffes igjen. Problemet var at jeg kun hadde vært singel i noen timer. Tror ikke vi kommer til å treffes igjen, men det gjorde godt for selvtilliten. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 17. september 2004 #43 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg har tullingtekke. Sånn er det bare. Og er han ikke tulling, er han gift. Godt denne tråden dukket opp. Fikk meg til å huske HVORFOR jeg er singel ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #44 Del Skrevet 17. september 2004 Menn med rikelige menger testosteron... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestebruker Skrevet 19. september 2004 #45 Del Skrevet 19. september 2004 Morsomt å lese innleggene her Jeg må være eksepsjonelt heldig, for når jeg går ut på byen og vil være i fred med mine venninner, så lar gutta meg være i fred. Og når jeg kunne tenke meg å ha det morro på byen, og sjekke "markedsverdien" min - så blir jeg sjekket opp av de fine guttene: dvs gutter 2-6 år eldre enn meg, høyere utdannelse, høflige, morsomme, intelligente. Utseendemessig er guttene preget av bertoni skjorter og tidkrevende hårmanker også her (som beskrevet i tidligere innlegg) - og det kommer nok av at de tror jeg er en blond vestkantberte. Nå har jeg farget håret mørkere og sluttet helt å gå på de kommersielle stedene (*gjesp* så kjedelig der). Allikevel så er det de samme hyggelige mennene som sjekker meg opp også på de brune pøbbene på grønland PS: Har aldri blitt sjekket opp av en innvandrer. Er blitt direkte forespurt en ONS kun èn gang i hele mitt liv (ONS er ikke for meg) Aldri blitt sjekket opp ab "eldre menn". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Firegirl Skrevet 19. september 2004 #46 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg blir seriøst sjekket opp hele tiden, men så er jeg glad i å flørte også da, så da sender man vel ut litt signaler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2004 #47 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg møter som regel veldig kjekke menn i Oslo. Derfor føler jeg heller ingen frykt for å forbli singel resten av livet.....selv om jeg nå bor i ødemarken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders26år Skrevet 21. september 2004 #48 Del Skrevet 21. september 2004 Sjekket opp ? har jeg ikke opplevd ennå Anders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 21. september 2004 #49 Del Skrevet 21. september 2004 Sjekket opp ? har jeg ikke opplevd ennå Menn blir svært sjelden sjekket opp. Undertegnede har aldri blitt det, og jeg kjenner svært svært få som har blitt det mer enn en gang. Men jenter tror ikke på oss. Når jeg påpeker dette faktum sier jenter som "ivanka" i denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...=96319&start=15 "du har et bra gammeldags kvinnesyn." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 21. september 2004 #50 Del Skrevet 21. september 2004 Menn blir svært sjelden sjekket opp. Undertegnede har aldri blitt det, og jeg kjenner svært svært få som har blitt det mer enn en gang. Kvinner sjekker stadig vekk. Det gjelder å kunne lese signalene. Ja, ofte er det mannen som først åpner kjeften, men kvinnen har da ofte meldt sin interesse innen da. Det at man ikke oppfatter det, betyr ikke at kvinner ikke sjekker. Det betyr bare at man enten ikke blir sjekket opp eller at man er lite observant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 21. september 2004 #51 Del Skrevet 21. september 2004 Kvinner sjekker stadig vekk. Det gjelder å kunne lese signalene. Ja, ofte er det mannen som først åpner kjeften, men kvinnen har da ofte meldt sin interesse innen da. Det at man ikke oppfatter det, betyr ikke at kvinner ikke sjekker. Det betyr bare at man enten ikke blir sjekket opp eller at man er lite observant. Joda, kvinner sender mye signaler. Men med å bli sjekket opp mener jeg f.eks. å ta initiativ til mer kontakt, eller be om telefonnummer og faktisk ringe osv. Ellers har det seg faktisk slik at kvinner er 10 ganger bedre enn menn til å lese kroppsspråk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 22. september 2004 #52 Del Skrevet 22. september 2004 tror de mennene som sutrer over at de ikke blir sjekka opp trøster seg selv her. selvfølgelig blir menn sjekka opp av damer. men det gjelder jo primært de som er litt attraktive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders26år Skrevet 22. september 2004 #53 Del Skrevet 22. september 2004 tror de mennene som sutrer over at de ikke blir sjekka opp trøster seg selv her. selvfølgelig blir menn sjekka opp av damer. men det gjelder jo primært de som er litt attraktive. Hvem sutrer ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 22. september 2004 #54 Del Skrevet 22. september 2004 valentino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders26år Skrevet 22. september 2004 #55 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg er litt enig med han faktisk , menn blir mye mere sjeldnere sjekket opp . Og det er ikke fordi vi er dumme at vi ikke skjønner det . Det er nok fordi det er sånn det er mellom kjønnene . Og sånn har det vært siden urtiden . Det sjer vel mere ofte at damer dytter deg inn på et rom og river av deg klære for å gjøre du vet ja men vil egentlig ikke kalle det å sjekke opp noen. Anders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 22. september 2004 #56 Del Skrevet 22. september 2004 Det sjer vel mere ofte at damer dytter deg inn på et rom og river av deg klære for å gjøre du vet ja men vil egentlig ikke kalle det å sjekke opp noen. Anders nei da er det ikke rart du syns du blir sjekka opp sjelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 22. september 2004 #57 Del Skrevet 22. september 2004 tror de mennene som sutrer over at de ikke blir sjekka opp trøster seg selv her. selvfølgelig blir menn sjekka opp av damer. men det gjelder jo primært de som er litt attraktive. Jeg suter ikke, og jeg har heller ikke behov for trøst. Det jeg gjør er å påpeke hvordan ting faktisk er. Etter at dette gikk opp for meg, har jeg tatt det til etterreting, og tilpasset meg. La meg stille deg noen spørsmål, ivanka: Hva legger du i begrepet "sjekke opp"? Hvor mange ganger har du gjort det selv? Hvor mange gutter kjenner du som blir sjekket opp på regelmessig basis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 22. september 2004 #58 Del Skrevet 22. september 2004 La meg stille deg noen spørsmål, ivanka: Hva legger du i begrepet "sjekke opp"? tja, omtrent 'ta initiativ til å legge an på, med en viss grad av suksess'. Hvor mange ganger har du gjort det selv? det har jeg virkelig ikke telling på, du! Hvor mange gutter kjenner du som blir sjekket opp på regelmessig basis? pleier faktisk ikke spørre ut mine mannlige venner om de pleier å bli sjekka opp på regelmessig basis. ærlig talt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 22. september 2004 #59 Del Skrevet 22. september 2004 tja, omtrent 'ta initiativ til å legge an på, med en viss grad av suksess'. Hva legger du i å "legge an på"? Kom med et eksempel på hvordan "ta initiativ til å legge an på" fungerer i praksis. Vi har nok veldig ulik oppfatning av sjekking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 22. september 2004 #60 Del Skrevet 22. september 2004 fortell hvordan du definerer skjekking, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå