AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #1 Skrevet 30. juni 2015 Selv skal jeg ikke ha flere barn, jeg har 1 og det får holde. Men OM det skulle blitt slutt med samboer og jeg ble sammen med en som var barnløs så liker jeg disse: Filip, Georg, Asbjørn, Solveig, Vårin, Kjerstin, Ane, Ida, Silya, Margrete, Eva, Reidar eller Øystein. Just for fun 👍Anonymous poster hash: edaed...8db
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #2 Skrevet 30. juni 2015 Selv skal jeg ikke ha flere barn, jeg har 1 og det får holde. Men OM det skulle blitt slutt med samboer og jeg ble sammen med en som var barnløs så liker jeg disse: Filip, Georg, Asbjørn, Solveig, Vårin, Kjerstin, Ane, Ida, Silya, Margrete, Eva, Reidar eller Øystein. Just for fun 👍Anonymous poster hash: edaed...8db Hæ? Planlegger du navn tilfelle det blir slutt?Anonymous poster hash: 969aa...2fa 2
Tanuki Skrevet 30. juni 2015 #3 Skrevet 30. juni 2015 jeg liker øyvind, jonathan, Maksim, Alexander, ofelia, Daria, Norah, Monika, Naomi, Mathilde, Nina
Tanuki Skrevet 30. juni 2015 #4 Skrevet 30. juni 2015 Hæ? Planlegger du navn tilfelle det blir slutt?Anonymous poster hash: 969aa...2fa hun skrev jo, "just for fun" ikke ta alt saa himla seriøst! 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #5 Skrevet 30. juni 2015 Jeg liker: Ea, Ella, Julie, Ida, Vilma, Tilla, Even, Erik, Amund, Andreas Anonymous poster hash: e85b9...b30
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #6 Skrevet 30. juni 2015 Hæ? Planlegger du navn tilfelle det blir slutt?Anonymous poster hash: 969aa...2fa Haha herregud er det mulig STÅR det noe sted at jeg planlegger å gjøre det slutt? Det står: just for fun! Lær deg å les. Anonymous poster hash: edaed...8db 2
melatonin Skrevet 30. juni 2015 #7 Skrevet 30. juni 2015 Ella, Lilly, Lotte, Ida, Oda, Jarle, Håvard, Emil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå