QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. juni 2015 #1 Skrevet 30. juni 2015 (endret) Noen hunder kan spise stein, jeg lurer på hva de tror de får ut av det? Vet at formålet med å spise gress er å kaste opp, men hva da med stein? Hva forteller instinktet at det skal være godt for? Er det fordi de er så sultne at de tyr til det for å føle seg mette? Har aldri sett en hund som har spist stein, men har lest om noen som opplevde det. Endret 30. juni 2015 av Evilposelos
Jeane Skrevet 30. juni 2015 #2 Skrevet 30. juni 2015 Valper spiser ofte stein. Jeg har hatt et par sånne selv. Valper smaker selvfølgelig på alt, og det er jo mye lukt på stein, og kanskje gøy/behagelig å gnage på. Ikke vet jeg, men det jeg vet er at det fort blir en uvane. Her er det grus i innkjørselen, så jeg måtte løfte valpen over grusen i noen uker, og vi sluttet med å gå tur på veien i samme periode bare for å få valpen til å glemme steinspisingen. Det fungerte veldig bra, og det ble helt slutt på denne farlige uvanen. Jeg tenker at en del steinspisere kanskje bare fortsatte utover valpealder.
Gjest ulvepopcorn Skrevet 30. juni 2015 #3 Skrevet 30. juni 2015 Min spiser ikke stein, men bærer rundt på de og tygger på de -.- fryktelig irriterende, og helt sikkert ikke bra for tennene. Helt besatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå