AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #1 Skrevet 29. juni 2015 Jeg har en mannlig venn som det siste halve året har virket litt interessert. Han har sagt ting som "våkner vi hos deg eller meg i morgen?" og hvis jeg hvis jeg uttrykker meg litt grovt, kommer han alltid med kommentarer og smiler ekstra. Han har snakket om hvorfor vi hadde passet godt sammem, hvor vi kunne bodd osv. Jeg vet ikke om jeg har gitt uttrykk for at han ikke er helt min type, men jeg har sagt at jeg tror vi hadde irritert hverandre veldig. Vi kommer nemlig lett i diskusjoner med hverandre. Jeg er overhodet ikke interessert i han, men kan dessverre ha kommet i skade for å flørte litt tilbake. Er ikke så erfaren, men liker jo oppmerksomheten og vil ikke virke helt avvisende og kald. Han spiller mye spill på pc, har sterke meninger om ting som jeg er uenig i, han er ikke fysisk tiltrekkende og han er lite morsom. Sistnevnte er veldig viktig for meg. Til tross for at jeg liker oppmerksomheten og tanken på at noen vil ha meg, om enn bare for sex, synes jeg han drar det litt langt. Han kom f.eks. nylig med kommentarer da jeg satt ved siden av et par venner, bl.a. en jeg er interessert i. Synes det var ubehagelig og visste ikke hvordan jeg skulle reagere. Jeg synes det hele er litt kleint og jeg prøver å svare litt tullete tilbake, slik at han kanskje forstår at jeg ikke er into it. En venninne av meg mener han prøver å teste meg. Hvorfor vet jeg ikke ikke, men det er kanskje litt morsomt siden jeg ikke er så erfaren (regner med han tror/vet dette). Hva kan jeg gjøre? Synes som sagt at det er ubehagelig, og jeg blir ikke akkurat interessert når han kommer med litt halv-ekle kommentarer. Jeg kan ikke si at jeg ikke er interessert, da jeg jo ikke vet sikkert om han vil noe mer. What to do?Anonymous poster hash: e55e7...12d
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #2 Skrevet 29. juni 2015 Holde deg unna han f.eks? Han er interessert og du er ikke. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 86ca2...c11 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #3 Skrevet 29. juni 2015 Holde deg unna han f.eks? Han er interessert og du er ikke. Enkelt og greit.Anonymous poster hash: 86ca2...c11 For å unngå han helt, må jeg slutte med en treningsform der vi begge går. Sammen med andre også. Det har jeg lite lyst til. Jeg starter aldri samtaler med han, så jeg oppfordrer ikke akkurat til noe heller. Så det er ikke så enkelt og greit, nei...Anonymous poster hash: e55e7...12d
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2015 #4 Skrevet 29. juni 2015 Han ser ut til å være altfor direkte når han tester deg ja, trist for han...Anonymous poster hash: 78128...8a8
sol87 Skrevet 29. juni 2015 #5 Skrevet 29. juni 2015 Jeg har en mannlig venn som det siste halve året har virket litt interessert. Han har sagt ting som "våkner vi hos deg eller meg i morgen?" og hvis jeg hvis jeg uttrykker meg litt grovt, kommer han alltid med kommentarer og smiler ekstra. Han har snakket om hvorfor vi hadde passet godt sammem, hvor vi kunne bodd osv. Jeg vet ikke om jeg har gitt uttrykk for at han ikke er helt min type, men jeg har sagt at jeg tror vi hadde irritert hverandre veldig. Vi kommer nemlig lett i diskusjoner med hverandre. Jeg er overhodet ikke interessert i han, men kan dessverre ha kommet i skade for å flørte litt tilbake. Er ikke så erfaren, men liker jo oppmerksomheten og vil ikke virke helt avvisende og kald. Han spiller mye spill på pc, har sterke meninger om ting som jeg er uenig i, han er ikke fysisk tiltrekkende og han er lite morsom. Sistnevnte er veldig viktig for meg. Til tross for at jeg liker oppmerksomheten og tanken på at noen vil ha meg, om enn bare for sex, synes jeg han drar det litt langt. Han kom f.eks. nylig med kommentarer da jeg satt ved siden av et par venner, bl.a. en jeg er interessert i. Synes det var ubehagelig og visste ikke hvordan jeg skulle reagere. Jeg synes det hele er litt kleint og jeg prøver å svare litt tullete tilbake, slik at han kanskje forstår at jeg ikke er into it. En venninne av meg mener han prøver å teste meg. Hvorfor vet jeg ikke ikke, men det er kanskje litt morsomt siden jeg ikke er så erfaren (regner med han tror/vet dette). Hva kan jeg gjøre? Synes som sagt at det er ubehagelig, og jeg blir ikke akkurat interessert når han kommer med litt halv-ekle kommentarer. Jeg kan ikke si at jeg ikke er interessert, da jeg jo ikke vet sikkert om han vil noe mer. What to do?Anonymous poster hash: e55e7...12d Du må slutte å sende blandede signaler i alle fall. Alle mennesker som er forelska vil ta alle positive tegn med i beregningen, for å si det sånn. Vær høflig, men bestemt avvisende. 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #6 Skrevet 30. juni 2015 Han ser ut til å være altfor direkte når han tester deg ja, trist for han...Anonymous poster hash: 78128...8a8 Jepp, han gjør ikke akkurat sjansene større...Anonymous poster hash: e55e7...12d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #7 Skrevet 30. juni 2015 Du må slutte å sende blandede signaler i alle fall. Alle mennesker som er forelska vil ta alle positive tegn med i beregningen, for å si det sånn. Vær høflig, men bestemt avvisende. Stemmer det. Vil jo liksom ikke være kald heller, men jeg skal prøve.Anonymous poster hash: e55e7...12d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #8 Skrevet 30. juni 2015 Jeg har en mannlig venn som det siste halve året har virket litt interessert. Han har sagt ting som "våkner vi hos deg eller meg i morgen?" og hvis jeg hvis jeg uttrykker meg litt grovt, kommer han alltid med kommentarer og smiler ekstra. Han har snakket om hvorfor vi hadde passet godt sammem, hvor vi kunne bodd osv. Jeg vet ikke om jeg har gitt uttrykk for at han ikke er helt min type, men jeg har sagt at jeg tror vi hadde irritert hverandre veldig. Vi kommer nemlig lett i diskusjoner med hverandre. Jeg er overhodet ikke interessert i han, men kan dessverre ha kommet i skade for å flørte litt tilbake. Er ikke så erfaren, men liker jo oppmerksomheten og vil ikke virke helt avvisende og kald. Han spiller mye spill på pc, har sterke meninger om ting som jeg er uenig i, han er ikke fysisk tiltrekkende og han er lite morsom. Sistnevnte er veldig viktig for meg. Til tross for at jeg liker oppmerksomheten og tanken på at noen vil ha meg, om enn bare for sex, synes jeg han drar det litt langt. Han kom f.eks. nylig med kommentarer da jeg satt ved siden av et par venner, bl.a. en jeg er interessert i. Synes det var ubehagelig og visste ikke hvordan jeg skulle reagere. Jeg synes det hele er litt kleint og jeg prøver å svare litt tullete tilbake, slik at han kanskje forstår at jeg ikke er into it. En venninne av meg mener han prøver å teste meg. Hvorfor vet jeg ikke ikke, men det er kanskje litt morsomt siden jeg ikke er så erfaren (regner med han tror/vet dette). Hva kan jeg gjøre? Synes som sagt at det er ubehagelig, og jeg blir ikke akkurat interessert når han kommer med litt halv-ekle kommentarer. Jeg kan ikke si at jeg ikke er interessert, da jeg jo ikke vet sikkert om han vil noe mer. What to do?Anonymous poster hash: e55e7...12d Enda en liten tøs som er en liten luremus. Liker å ha sitt lille hoff. Anonymous poster hash: 31017...557 1
Florence Skrevet 30. juni 2015 #9 Skrevet 30. juni 2015 Ta deg en snakk med han. Si at du ikke er interessert og at noe av det han gjør er ubehagelig for deg.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #10 Skrevet 30. juni 2015 Enda en liten tøs som er en liten luremus. Liker å ha sitt lille hoff.Anonymous poster hash: 31017...557 Haha, morsom du.Anonymous poster hash: e55e7...12d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #11 Skrevet 30. juni 2015 Ta deg en snakk med han. Si at du ikke er interessert og at noe av det han gjør er ubehagelig for deg. Ja, jeg burde nok det. Er bare redd for at det blir kleint etterpå. Men det går vel over.Anonymous poster hash: e55e7...12d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #12 Skrevet 30. juni 2015 Synes ikke du skal ta det opp direkte, for det blir jo mer kleint. Bare ikke gi han noen respons. Ikke vær redd for å virke likegyldig/kjølig, for du er jo ikke interessert. Du må da også oppføre deg som om du ikke er interessert. Anonymous poster hash: 9b94e...4c7
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #13 Skrevet 30. juni 2015 Synes ikke du skal ta det opp direkte, for det blir jo mer kleint. Bare ikke gi han noen respons. Ikke vær redd for å virke likegyldig/kjølig, for du er jo ikke interessert. Du må da også oppføre deg som om du ikke er interessert.Anonymous poster hash: 9b94e...4c7 Takk for råd! Anonymous poster hash: e55e7...12d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #14 Skrevet 30. juni 2015 Unngå å "komme i skade for å flørte" med han.Anonymous poster hash: 7e2bc...607
sol87 Skrevet 30. juni 2015 #15 Skrevet 30. juni 2015 Stemmer det. Vil jo liksom ikke være kald heller, men jeg skal prøve.Anonymous poster hash: e55e7...12d Det handler ikke om å være kald, men om å være ærlig. Man er ikke kald fordi om man ikke ønsker å flørte med en kollega. Si at du liker ham som venn, men at du synes det blir litt ubehagelig når han flørter med deg. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #16 Skrevet 30. juni 2015 Du må slutte å sende blandede signaler i alle fall. Alle mennesker som er forelska vil ta alle positive tegn med i beregningen, for å si det sånn. Vær høflig, men bestemt avvisende. Blandede signaler? Hun sender jo ikke blandede signaler bare fordi hun er hyggelig og ikke direkte avvisende. Dette er veldig vanlig når man er uerfaren på området. Anonymous poster hash: f6f41...ef9
sol87 Skrevet 1. juli 2015 #17 Skrevet 1. juli 2015 Blandede signaler? Hun sender jo ikke blandede signaler bare fordi hun er hyggelig og ikke direkte avvisende. Dette er veldig vanlig når man er uerfaren på området. Anonymous poster hash: f6f41...ef9 Slik jeg forstod det hun skrev, hadde hun ikke bare vært hyggelig, men også flørtet tilbake. Det ville ikke jeg ha gjort om jeg ikke var interessert. Hva er veldig vanlig når man er uerfaren på hvilket område? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå